Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hei, er en jente på 19 som lurer på noe! jg har en kul så kjennes ut som hud men samtidig ikke! den klær ikke eller noe med den er rød og ser egt ut som en kul med hud! vet ikke helt hva jeg skal gjøre og den er i rumpa lsm! rett ved endeåpningen! og når jeg kjenner på den så er den ikke hard eller noe! vet ikke helt hva jeg skal gjøre! plzz svar så fort som mulig! er ganske redd…

Anonymkode: 0dfbd...5ab

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kunne du ha lest over innlegget og postet det på nytt uten skrivefeil?

Anonymkode: 0429a...8a5

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Bestill time hos fastlegen. Sikkert hemoroider, men kan også være polypper.

Anonymkode: 096c8...c09

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kunne du ha lest over innlegget og postet det på nytt uten skrivefeil?

Anonymkode: 0429a...8a5

ok, jeg er 19 og har en kul rett ved rumpa! ved endeåpningen lsm! og den er ikke hard eller noe men den er rød og ser litt ut som en føflekk men samtidig ikke! den er som en kul med hud lsm

AnonymBruker
Skrevet

Sitter den i endetarmsåpningen eller ved siden av? Er den øm? Det enkleste er å bestille en time hos fastlegen for å undersøke den. Kan være en hemoroide evt en perianalabcess. Dersom det er spørsmål om abscess kan du be fastlegen henvise deg til en gastrokirurg for undersøkelse, og denne kan kan fjernes. Husk dette kan også henvises til private med offentlig avtale, da kan det gå kjappere. Lykke til, og god bedring!

Anonymkode: 967f6...ff0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

ok, jeg er 19 og har en kul rett ved rumpa! ved endeåpningen lsm! og den er ikke hard eller noe men den er rød og ser litt ut som en føflekk men samtidig ikke! den er som en kul med hud lsm

Legetime. 

Anonymkode: f3768...049

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sitter den i endetarmsåpningen eller ved siden av? Er den øm? Det enkleste er å bestille en time hos fastlegen for å undersøke den. Kan være en hemoroide evt en perianalabcess. Dersom det er spørsmål om abscess kan du be fastlegen henvise deg til en gastrokirurg for undersøkelse, og denne kan kan fjernes. Husk dette kan også henvises til private med offentlig avtale, da kan det gå kjappere. Lykke til, og god bedring!

Anonymkode: 967f6...ff0

den sitter ved siden av! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hva betyr lsm?

Anonymkode: 13f59...ce4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Bestill en time hos legen da.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva betyr lsm?

Jeg tipper "lissom"... 😄  

Anonymkode: 626f4...02f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...