AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #1 Skrevet 2. mai 2022 Hvordsn jobber/jobbet du for å bli kvitt denne frykten eller å kunne leve med det? Anonymkode: b8d74...1f7
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #2 Skrevet 2. mai 2022 Ts her. Skulle stå med i overskriften 🙈 Anonymkode: b8d74...1f7
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #3 Skrevet 2. mai 2022 Fant noen fine «selvhjelpsvideoer» på YouTube som jeg så på. Leste et tips om å søke på «helseangst» istedet for å Google alle mulige symptomer eller sykdommer, for å forstå at det var det jeg hadde. Men merker at jeg sliter litt om det dukker opp diverse «symptomer», eller lese om unge mennesker som feks får kreft, det er en trigger. Prøver å tenke at det er veldig dumt om jeg lever til jeg er 100, også har jeg kastet bort utallige år av livet på å bekymre meg for noe jeg aldri fikk 😅 Anonymkode: 32cf3...d51
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #4 Skrevet 2. mai 2022 Fått god hjelp av psykolog. Nå «hjalp» det også at pandemien (og dermed min største frykt) skjedde på ekte. Det var jo umulig å ikke bli eksponert. Anonymkode: 1d0b2...a96
Silva Pluvialis Skrevet 2. mai 2022 #5 Skrevet 2. mai 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 3.5.2022 den 1.39): Fått god hjelp av psykolog. Nå «hjalp» det også at pandemien (og dermed min største frykt) skjedde på ekte. Det var jo umulig å ikke bli eksponert. Anonymkode: 1d0b2...a96 Så bra at du føler at det har lettet litt. Endret 3. oktober 2022 av Tvillingsjel
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #6 Skrevet 3. mai 2022 Jeg fikk medesinen ssri cipralex for et år siden pga helseangst ++ Det fikk hode mitt til å slappe av og jeg slutta å overtenke og gruble på alt. Takk og pris det funka, så jeg som har gått igjennom de meste av terapi så var det en liten pille som skulle til for å drepe angsten 😃 🙏 Anonymkode: 16fec...02c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå