Gå til innhold

Kronisk singel.. :/

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du kan si akkurat hva du vil om yrket mitt. Jeg elsker jobben min, hva du mener gir jeg blaffen i.
-TS

Anonymkode: d9c0a...59b

Jeg kjenner 3 styrmenn, du ruler 😎🤩

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må være litt åpen og by på deg selv for at damene skal like deg. Du kan ikke sitte og vente på at damene bare skal komme av seg selv. Er du klein så jobb med det. Vær mer sammen med damer, ikke bare de du vil ligge med. Last ned tinder og gå på noen dater for å få litt trening. Hva er du redd for? Damer liker menn det er litt tak i, menn som viser interesse. De liker ikke pysete menn som synes alt er kleint. Jobb med deg selv!

Anonymkode: c9700...c31

Skrevet

Har du kompiser du kan dra ut med når du er hjemme? Så kan de være wingmen for deg 😁 Og da mener jeg ikke ute på kjøttmarkedet på dunk dunk utesteder, men på barer hvor det går an å snakke med folk. 

Typen min var 29 da han traff meg, og jeg var 32 - vi er hverandres første kjærester. Har to flotte, kjempepene venninner som heller aldri har vært i forhold før. Dette blir bare vanligere og vanligere ts, så ikke stress, du er ikke alene 🤗 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hei dere!

Jeg er en mann på 28, jobber som styrmann på båt. Har en turnusordning på 3/3, altså 3 uker på og 3 uker fri. 
Er litt over 190 cm høy, godt trent (har trent i mange år nå) og ser helt normal ut. Ser bra ut i følge vennene mine. 
Har nettopp kjøpt min første leilighet og skal innrømme at jeg virkelig ønsker meg kjæreste.
Jeg har aldri hatt kjæreste før, fordi jeg er utrolig klein rundt damer. Dette kommer fra at jeg aldri har vært oppvokst med jenter rundt meg, aldri hatt en veldig god venninne før og sliter litt med å "bonde" med damer. Vet liksom ikke helt hvordan jeg skal oppføre meg når jeg er med damer. Er aldri meg selv, det er sikkert. Har vært på noen dates og hatt sex, men det blir aldri noe mer ut av det.

Elsker jobben min, men det hjelper ikke akkurat at hele mannskapet mitt ombord består av menn. Har ikke fått meg en eneste venninne gjennom jobben min. Nå som jeg har 3 uker fri sitter jeg her og kjeder livet ut av meg. Vurderer å ta meg en liten tur til Spania for å lufte tankene litt.. 
Hva hadde dere gjort hvis dere var i min situasjon? 

Du er attraktiv. Men man må selv ta initiativ. Min venninnes leieboer fra filippinerne ble forelsket i en type som deg.  Hun sto på aktivt for å bli kjent med ham og idag er de flyttet sammen.

Anonymkode: ee018...c92

AnonymBruker
Skrevet

Men som mann uten biologisk klokke så trenger du ikke stresse..det er nok av single damer. Se til Oslo, aldri før har det vært så mange single der over halvparten av de som bor i byen bor alene...det er kvinner med høy utdannelse og barn som har vanskeligst med å finne seg partnere. Så du med god utdannelse har mye å velge i.

Anonymkode: ee018...c92

Skrevet

Prøv deg på tinder. Ta det som en erfaring. Om ikke annet kan du øve deg på å ha det morsomt med jenter og føle deg mindre klein. Det er en øvings-sak. Du er ung. Lev livet og ha det kjekt. Søk ut og søk kontakt, og til slutt så vil du møte noen du liker. Før det skjer, så ikke stress. Alle liker en avslappet type som koser seg i livet. 

Du har en jobb du liker, og leilighet og alt på stell. Du mangler bare noen å dele livet med, og det er en verden full av damer. Så nå er det bare kosejobben igjen; finne noen du liker og som liker deg. Det er jo litt spennende. Når du først finner noen, blir samboer/gift og får unger, så har du ikke den fasen foran deg igjen. 

AnonymBruker
Skrevet

Du overanalyserer for mye. Det sitter en hel haug med single damer der ute. Du må bare tørre å være sosial med dem. Så går resten av seg selv.

Anonymkode: 79a26...b0f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hei dere!

Jeg er en mann på 28, jobber som styrmann på båt. Har en turnusordning på 3/3, altså 3 uker på og 3 uker fri. 
Er litt over 190 cm høy, godt trent (har trent i mange år nå) og ser helt normal ut. Ser bra ut i følge vennene mine. 
Har nettopp kjøpt min første leilighet og skal innrømme at jeg virkelig ønsker meg kjæreste.
Jeg har aldri hatt kjæreste før, fordi jeg er utrolig klein rundt damer. Dette kommer fra at jeg aldri har vært oppvokst med jenter rundt meg, aldri hatt en veldig god venninne før og sliter litt med å "bonde" med damer. Vet liksom ikke helt hvordan jeg skal oppføre meg når jeg er med damer. Er aldri meg selv, det er sikkert. Har vært på noen dates og hatt sex, men det blir aldri noe mer ut av det.

Elsker jobben min, men det hjelper ikke akkurat at hele mannskapet mitt ombord består av menn. Har ikke fått meg en eneste venninne gjennom jobben min. Nå som jeg har 3 uker fri sitter jeg her og kjeder livet ut av meg. Vurderer å ta meg en liten tur til Spania for å lufte tankene litt.. 

Du virker som et orntlig mannfolk! 

AnonymBruker
Skrevet

både menn og kvinner som tilsynelatende virker sjenerte og kjedelige kan være både morsomme og flotte på alle måter når man bare blir kjent med dem, så jeg ville ikke lagt så stor vekt på det. 

Anonymkode: ca3ba...806

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hei dere!

Du høyrest ut som meg når eg var 28 og var akkurat i samme situasjon med jobb te sjøss (+ like høg, greit trent og litt klein blant damer). For meg var iallefall den alder der alt løsna og damene starta fatte interesse. For meg var det sånn at når eg fann roen blant damer og ikkje tok det så seriøst, hadde ein laus og venleg tone med dei så likte dei det. Finn deg nokre aktivitetar på fritida di som du likar der du blir eksponert for damer. Om du likar å trene så kanskje ei treningsgruppe, klatring, etc... Og så kosar du deg med den aktiviteten og om du finn ein hyggeleg tone med ei dame så spør du ho. Om ho ikkje er interessert så må du berre ta det med eit smil og kosa deg vidare med det de driv med.

Sjøltilit, ro, nyte livet og smil er mine stikkord.

Anonymkode: d5c4b...26a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...