AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #1 Skrevet 2. mai 2022 Hei dere! Jeg er en mann på 28, jobber som styrmann på båt. Har en turnusordning på 3/3, altså 3 uker på og 3 uker fri. Er litt over 190 cm høy, godt trent (har trent i mange år nå) og ser helt normal ut. Ser bra ut i følge vennene mine. Har nettopp kjøpt min første leilighet og skal innrømme at jeg virkelig ønsker meg kjæreste. Jeg har aldri hatt kjæreste før, fordi jeg er utrolig klein rundt damer. Dette kommer fra at jeg aldri har vært oppvokst med jenter rundt meg, aldri hatt en veldig god venninne før og sliter litt med å "bonde" med damer. Vet liksom ikke helt hvordan jeg skal oppføre meg når jeg er med damer. Er aldri meg selv, det er sikkert. Har vært på noen dates og hatt sex, men det blir aldri noe mer ut av det. Elsker jobben min, men det hjelper ikke akkurat at hele mannskapet mitt ombord består av menn. Har ikke fått meg en eneste venninne gjennom jobben min. Nå som jeg har 3 uker fri sitter jeg her og kjeder livet ut av meg. Vurderer å ta meg en liten tur til Spania for å lufte tankene litt.. Hva hadde dere gjort hvis dere var i min situasjon? Anonymkode: d9c0a...59b 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #2 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hei dere! Jeg er en mann på 28, jobber som styrmann på båt. Har en turnusordning på 3/3, altså 3 uker på og 3 uker fri. Er litt over 190 cm høy, godt trent (har trent i mange år nå) og ser helt normal ut. Ser bra ut i følge vennene mine. Har nettopp kjøpt min første leilighet og skal innrømme at jeg virkelig ønsker meg kjæreste. Jeg har aldri hatt kjæreste før, fordi jeg er utrolig klein rundt damer. Dette kommer fra at jeg aldri har vært oppvokst med jenter rundt meg, aldri hatt en veldig god venninne før og sliter litt med å "bonde" med damer. Vet liksom ikke helt hvordan jeg skal oppføre meg når jeg er med damer. Er aldri meg selv, det er sikkert. Har vært på noen dates og hatt sex, men det blir aldri noe mer ut av det. Elsker jobben min, men det hjelper ikke akkurat at hele mannskapet mitt ombord består av menn. Har ikke fått meg en eneste venninne gjennom jobben min. Nå som jeg har 3 uker fri sitter jeg her og kjeder livet ut av meg. Vurderer å ta meg en liten tur til Spania for å lufte tankene litt.. Hva hadde dere gjort hvis dere var i min situasjon? Anonymkode: d9c0a...59b Nå kjenner jeg deg ikke, men basert på måten du skriver, virker du rett og slett litt kjedelig og stiv. Anonymkode: 575a3...af6
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #3 Skrevet 2. mai 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Nå kjenner jeg deg ikke, men basert på måten du skriver, virker du rett og slett litt kjedelig og stiv. Anonymkode: 575a3...af6 Haha, det er bare sånn jeg skriver.. -TS Anonymkode: d9c0a...59b
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #4 Skrevet 2. mai 2022 dra til spania og slapp av litt, prøv og kom i prat med noen damer på byen. Det er ikke så vanskelig bare du får begynt, er ofte litt lettere og komme seg ut av komfort sonen når man er i et fremmed sted der man ikke kjenner noen. Anonymkode: 630b4...ae5 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #7 Skrevet 2. mai 2022 Huff.. Virker som et trist liv.. Jobbe ute på havet i flere uker, også være helt alene hjemme når du har fri. Å være styrmann virker som en drittjobb 😕 Anonymkode: 270d5...f9f 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #8 Skrevet 2. mai 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Huff.. Virker som et trist liv.. Jobbe ute på havet i flere uker, også være helt alene hjemme når du har fri. Å være styrmann virker som en drittjobb 😕 Anonymkode: 270d5...f9f Du kan si akkurat hva du vil om yrket mitt. Jeg elsker jobben min, hva du mener gir jeg blaffen i. -TS Anonymkode: d9c0a...59b 9 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #9 Skrevet 2. mai 2022 Ikke verdens ende å være singel. Anonymkode: 19ddd...11d 4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #11 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Nå kjenner jeg deg ikke, men basert på måten du skriver, virker du rett og slett litt kjedelig og stiv. Anonymkode: 575a3...af6 Kjedelig og stiv? Det er vel mange som er og sannsynligvis meg selv. De fleste som har en A4 tilværelse er vel kjedelig og stiv, eller hva? Anonymkode: d2603...6a3
lillevill Skrevet 2. mai 2022 #12 Skrevet 2. mai 2022 Så rare svar du har fått TS. Du er 28 og har livet foran deg. Det er ikke noe feil med deg, men kanskje du bør jobbe med selvtilliten? Du er klein, hvorfor det? Det er sikkert mange jenter som synes du er kjempebra. I stedet for å sitte hjemme, hva med å ta en tur på puben og ta en øl? Spander så en øl på en jente du synes er fin. Ta det derifra. 5 2 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #13 Skrevet 2. mai 2022 10 minutter siden, AnonymBruker said: Prøvd Tinder? Anonymkode: 66154...57e Har aldri prøvd tinder (utrolig nok).. Alle kompisene mine sier at jeg burde skaffe meg det, men har ikke noe erfaring med nettdating.. er litt skeptisk 😅 -TS Anonymkode: d9c0a...59b
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #14 Skrevet 2. mai 2022 8 minutter siden, lillevill said: Så rare svar du har fått TS. Du er 28 og har livet foran deg. Det er ikke noe feil med deg, men kanskje du bør jobbe med selvtilliten? Du er klein, hvorfor det? Det er sikkert mange jenter som synes du er kjempebra. I stedet for å sitte hjemme, hva med å ta en tur på puben og ta en øl? Spander så en øl på en jente du synes er fin. Ta det derifra. Tusen takk for svaret ditt! Skal tenke på det. Har ikke akkurat lyst å bli oppfattet som en viggo venneløs kar ute på byen.. 😆 Men jo, kanskje jeg burde komme meg litt ut av komfortsonen! Anonymkode: d9c0a...59b
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #15 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har aldri prøvd tinder (utrolig nok).. Alle kompisene mine sier at jeg burde skaffe meg det, men har ikke noe erfaring med nettdating.. er litt skeptisk 😅 -TS Anonymkode: d9c0a...59b Just saying. Fant typen min der, han var som deg ingen erfaring med forhold og jobbet kun med menn. Gifter meg med han i sommer 😊 Anonymkode: 66154...57e 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #16 Skrevet 2. mai 2022 Kan ikke du og vennene dine dra en tur ut på byen da? Anonymkode: 758e9...274 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #17 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Hei dere! Jeg er en mann på 28, jobber som styrmann på båt. Har en turnusordning på 3/3, altså 3 uker på og 3 uker fri. Er litt over 190 cm høy, godt trent (har trent i mange år nå) og ser helt normal ut. Ser bra ut i følge vennene mine. Har nettopp kjøpt min første leilighet og skal innrømme at jeg virkelig ønsker meg kjæreste. Jeg har aldri hatt kjæreste før, fordi jeg er utrolig klein rundt damer. Dette kommer fra at jeg aldri har vært oppvokst med jenter rundt meg, aldri hatt en veldig god venninne før og sliter litt med å "bonde" med damer. Vet liksom ikke helt hvordan jeg skal oppføre meg når jeg er med damer. Er aldri meg selv, det er sikkert. Har vært på noen dates og hatt sex, men det blir aldri noe mer ut av det. Elsker jobben min, men det hjelper ikke akkurat at hele mannskapet mitt ombord består av menn. Har ikke fått meg en eneste venninne gjennom jobben min. Nå som jeg har 3 uker fri sitter jeg her og kjeder livet ut av meg. Vurderer å ta meg en liten tur til Spania for å lufte tankene litt.. Hva hadde dere gjort hvis dere var i min situasjon? Anonymkode: d9c0a...59b Gått på SPA. Anonymkode: 243b5...bed
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #18 Skrevet 2. mai 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: Just saying. Fant typen min der, han var som deg ingen erfaring med forhold og jobbet kun med menn. Gifter meg med han i sommer 😊 Anonymkode: 66154...57e Gratulerer, så fantastisk å høre! Kanskje jeg laster ned tinder etterpå haha -TS Anonymkode: d9c0a...59b
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #19 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Gratulerer, så fantastisk å høre! Kanskje jeg laster ned tinder etterpå haha -TS Anonymkode: d9c0a...59b Lykke til! Og husk: no dickpicks Anonymkode: 66154...57e 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #20 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Har aldri prøvd tinder (utrolig nok).. Alle kompisene mine sier at jeg burde skaffe meg det, men har ikke noe erfaring med nettdating.. er litt skeptisk 😅 -TS Anonymkode: d9c0a...59b Hvilken type dating har du erfaring med da? Anonymkode: a1cdf...04f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå