Gå til innhold

Hvilken kake er den dårligste?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri vært glad i kake. Det er sånn at det går helt fint i spise, men det er egentlig ikke noe godt. Så hvis det er andre som er like rare som meg, hvilken type kake er den dårligste?

Det er noen som lager en type kake hvor det deles en kakebunn i to. Så tror jeg de soaker den i sitronvann eller noe slikt og tar syltetøy og krem i mellom. Og deretter krem og kanskje noe frukt som jordbær og blåbær på toppen. Så blir kaken stående på en slik måte at syltetøyet suger seg inn i brødet/kakebunnen og lager en ekkel deigete konsistens i overgangen mellom kakebunn og syltetøy. Og hele brødet føles tørt.

Og så har man Toro sjokoladekake hvor det lages en diger og kjempetørr sjokoladekake på et stekebrett.

Hvilken type kake synes du er den dårligste?

Anonymkode: b9b2e...fb4

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fyrstekake, marmorkake og andre smakløse, tørre greier. Heller ikke noe fan av bløtkake.

Anonymkode: 22489...2ba

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Fyrstekake, bløtkake, marsipankake, marvpostei, krumkaker, sandkasse, sjokoladekake.

Anonymkode: 66ec8...316

Skrevet

Sånn vanlig bløtkake er triste greier. Samme med tørre kaker uten noen glasur, annet enn et kjempetynt lag med melisglasur. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fyrstekake, bløtkake, marsipankake, marvpostei, krumkaker, sandkasse, sjokoladekake.

Mente sandkake, men sandkasse er nesten det samme 🤪

• Liker 26
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Bløtkake. Får litt brekninger bare jeg ser folk diskutere dynking. Så gjør man det enda litt mer soggy med å klæsje på mengder med søt krem. 

Anonymkode: bc47c...b0f

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Marvpostei??

Bløtkake, delfiakake, fyrstekake, vannbakkels

Anonymkode: 56347...203

• Liker 4
Gjest malifika
Skrevet

Jeg banner sikkert i kirka nå men, jeg syntes at den der Kvæfjord kake eller hva den heter er helt grusom.

AnonymBruker
Skrevet
malifika skrev (2 minutter siden):

Jeg banner sikkert i kirka nå men, jeg syntes at den der Kvæfjord kake eller hva den heter er helt grusom.

Enig. Fatter ikke hvorfor den kalles verdens beste.

Men godt laget fyrstekake er nydelig.

Anonymkode: 4a710...f67

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Delfiakake. Når jeg vet at Delfiafett inneholder 1000 kalorier. Ugh. 😳

Anonymkode: e528a...f9f

• Liker 22
Gjest Natterangler
Skrevet

Egentlig alle (bortsett fra kjøttkake 😜) .. men den absolutt verste er julekaken. Kake med rosiner og sukat og folk vil helst ha smør og brunost på 🤢🤢🤢

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sitter her og måper jeg, for jeg er en kakemons som elsker alle slags kaker. Og tenker at de som sier kaker er tørre har ikke smakt nybakte ferske kaker. 

Anonymkode: 3ebf1...08e

• Liker 21
  • Hjerte 3
Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
Natterangler skrev (5 minutter siden):

Egentlig alle (bortsett fra kjøttkake 😜) .. men den absolutt verste er julekaken. Kake med rosiner og sukat og folk vil helst ha smør og brunost på 🤢🤢🤢

Jeg takler ikke sukat. Fytti for noe herk 

Skrevet

Jeg er også en kakemons og jeg elsker kake. Kan allikevel styre meg for delfiakake, det er ikke godt.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Mor Monsen og Delfiakake er heller ikke godt.

Anonymkode: 22489...2ba

Skrevet

Suksess terte, fyrstekake, tropisk aroma og mor monsen er ikke verdt kaloriene for min del. Jeg er veldig glad i kaker, men blir disse servert takker jeg pent nei

• Liker 4
Gjest Natterangler
Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (4 minutter siden):

Jeg takler ikke sukat. Fytti for noe herk 

Enig. Direkte ekkelt er det 🤢

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke så veldig glad i kaker, men det verste er tørre gammeldagse kaker som fyrstekake, kransekake, sandkaker, nøtteroser, formkake, nøttekake, osv. Er heller ikke så fan av sjokoladekake (da skal den være veldig god!), makroner, bløtkake, marsipankake, osv. Jeg kan spise alt for å være høflig da, men sliter med typisk engelske eller østerrikske tunge kaker med appelsin og mye rart i.

Jeg er mest glad i ostekake, osteiskake, noen pavlovaer, gjerne noe som har ostekrem og noe friskt, feks pasjonsfrukt eller jordbær. 

Anonymkode: 5a61d...52e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg sitter her og måper jeg, for jeg er en kakemons som elsker alle slags kaker. Og tenker at de som sier kaker er tørre har ikke smakt nybakte ferske kaker. 

Anonymkode: 3ebf1...08e

Joda, det har vi. Men de færreste kaker er rykende ferske når man får de servert. 

Anonymkode: 5a61d...52e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...