AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #1 Skrevet 2. mai 2022 Jeg har aldri vært glad i kake. Det er sånn at det går helt fint i spise, men det er egentlig ikke noe godt. Så hvis det er andre som er like rare som meg, hvilken type kake er den dårligste? Det er noen som lager en type kake hvor det deles en kakebunn i to. Så tror jeg de soaker den i sitronvann eller noe slikt og tar syltetøy og krem i mellom. Og deretter krem og kanskje noe frukt som jordbær og blåbær på toppen. Så blir kaken stående på en slik måte at syltetøyet suger seg inn i brødet/kakebunnen og lager en ekkel deigete konsistens i overgangen mellom kakebunn og syltetøy. Og hele brødet føles tørt. Og så har man Toro sjokoladekake hvor det lages en diger og kjempetørr sjokoladekake på et stekebrett. Hvilken type kake synes du er den dårligste? Anonymkode: b9b2e...fb4 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #2 Skrevet 2. mai 2022 Fyrstekake, marmorkake og andre smakløse, tørre greier. Heller ikke noe fan av bløtkake. Anonymkode: 22489...2ba 14
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #3 Skrevet 2. mai 2022 Fyrstekake, bløtkake, marsipankake, marvpostei, krumkaker, sandkasse, sjokoladekake. Anonymkode: 66ec8...316
Rosewood Skrevet 2. mai 2022 #4 Skrevet 2. mai 2022 Sånn vanlig bløtkake er triste greier. Samme med tørre kaker uten noen glasur, annet enn et kjempetynt lag med melisglasur. 8
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #5 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fyrstekake, bløtkake, marsipankake, marvpostei, krumkaker, sandkasse, sjokoladekake. Anonymkode: 66ec8...316 Mente sandkake, men sandkasse er nesten det samme 🤪 Anonymkode: 66ec8...316 26 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #6 Skrevet 2. mai 2022 Bløtkake. Får litt brekninger bare jeg ser folk diskutere dynking. Så gjør man det enda litt mer soggy med å klæsje på mengder med søt krem. Anonymkode: bc47c...b0f 7
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #7 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Fyrstekake, bløtkake, marsipankake, marvpostei, krumkaker, sandkasse, sjokoladekake. Anonymkode: 66ec8...316 Marvpostei?? Bløtkake, delfiakake, fyrstekake, vannbakkels Anonymkode: 56347...203 4
Gjest malifika Skrevet 2. mai 2022 #8 Skrevet 2. mai 2022 Jeg banner sikkert i kirka nå men, jeg syntes at den der Kvæfjord kake eller hva den heter er helt grusom.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #10 Skrevet 2. mai 2022 malifika skrev (2 minutter siden): Jeg banner sikkert i kirka nå men, jeg syntes at den der Kvæfjord kake eller hva den heter er helt grusom. Enig. Fatter ikke hvorfor den kalles verdens beste. Men godt laget fyrstekake er nydelig. Anonymkode: 4a710...f67 7 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #11 Skrevet 2. mai 2022 Delfiakake. Når jeg vet at Delfiafett inneholder 1000 kalorier. Ugh. 😳 Anonymkode: e528a...f9f 22
Gjest Natterangler Skrevet 2. mai 2022 #12 Skrevet 2. mai 2022 Egentlig alle (bortsett fra kjøttkake 😜) .. men den absolutt verste er julekaken. Kake med rosiner og sukat og folk vil helst ha smør og brunost på 🤢🤢🤢
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #13 Skrevet 2. mai 2022 Jeg sitter her og måper jeg, for jeg er en kakemons som elsker alle slags kaker. Og tenker at de som sier kaker er tørre har ikke smakt nybakte ferske kaker. Anonymkode: 3ebf1...08e 21 3
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 2. mai 2022 #14 Skrevet 2. mai 2022 Natterangler skrev (5 minutter siden): Egentlig alle (bortsett fra kjøttkake 😜) .. men den absolutt verste er julekaken. Kake med rosiner og sukat og folk vil helst ha smør og brunost på 🤢🤢🤢 Jeg takler ikke sukat. Fytti for noe herk
Brunhilde Skrevet 2. mai 2022 #15 Skrevet 2. mai 2022 Jeg er også en kakemons og jeg elsker kake. Kan allikevel styre meg for delfiakake, det er ikke godt. 5
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #16 Skrevet 2. mai 2022 Mor Monsen og Delfiakake er heller ikke godt. Anonymkode: 22489...2ba
Thjelp Skrevet 2. mai 2022 #17 Skrevet 2. mai 2022 Suksess terte, fyrstekake, tropisk aroma og mor monsen er ikke verdt kaloriene for min del. Jeg er veldig glad i kaker, men blir disse servert takker jeg pent nei 4
Gjest Natterangler Skrevet 2. mai 2022 #18 Skrevet 2. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (4 minutter siden): Jeg takler ikke sukat. Fytti for noe herk Enig. Direkte ekkelt er det 🤢
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #19 Skrevet 2. mai 2022 Er ikke så veldig glad i kaker, men det verste er tørre gammeldagse kaker som fyrstekake, kransekake, sandkaker, nøtteroser, formkake, nøttekake, osv. Er heller ikke så fan av sjokoladekake (da skal den være veldig god!), makroner, bløtkake, marsipankake, osv. Jeg kan spise alt for å være høflig da, men sliter med typisk engelske eller østerrikske tunge kaker med appelsin og mye rart i. Jeg er mest glad i ostekake, osteiskake, noen pavlovaer, gjerne noe som har ostekrem og noe friskt, feks pasjonsfrukt eller jordbær. Anonymkode: 5a61d...52e 5
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #20 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg sitter her og måper jeg, for jeg er en kakemons som elsker alle slags kaker. Og tenker at de som sier kaker er tørre har ikke smakt nybakte ferske kaker. Anonymkode: 3ebf1...08e Joda, det har vi. Men de færreste kaker er rykende ferske når man får de servert. Anonymkode: 5a61d...52e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå