Gå til innhold

A-Zone


Shagya

Anbefalte innlegg

Nytt medlem av A-E klubben, men gammelt medlem av forumet, melder seg.

Forandring fryder iblandt, men jeg har enda ikke sett gammelt nick blandt etterlysnings-tråden, så da har jeg vel ikke gjort meg så bemerket at det gjør noe, tenker jeg.

Det er jo uhorvelig amnge nick og personligheter som kommer og går her inne, så det ville jo vært rart om man skulle bite seg merke i alle.

Jeg tror jeg har vært her siden 2000, og jeg ser en utvikling på forumet som jeg ikke syns er spesielt positiv, om man sammenligner med andre tilsvarende fora, som riktignok har mye mindre medlemstall.

Tonen enkelte opererer med her inne, hører ikke hjemme noen plass, og enkelte bare elsker å spre eder og galle.

Jeg skjønner godt at endel velger å opptre som gjest angående enkelte ting, for her blir tidligere innlegg brukt mot deg over en lav sko.

Jeg har ikke opplevd det selv, men jeg kan da lese.

Blanke ark og farvestifter tell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På andre siden av jordkloden, sitter det en skredder og syr på kinakjolen min.

Jeg har derfor hatt en liten målejobb av meg selv i helgen, 14 steder trengte h*n målet på, og disse må jo gjengis over telefon, for så å gjengis igjen på engelsk slik at skredderen får sydd etter riktige mål...

Det blir spennende, og jeg får den iløpet av uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg venter på min nye sofa, det er alltid artig å bytte ut gamle, utslitte møbler til fordel for freskere innslag.

Leveringstiden var 2 uker, og de to ukene er snart gått, så jeg bør få en telefon i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min skreddersydde, lekre kinakjole er ferdig og den er visst litt av et syn, jeg gleder meg til å prøve den, håper inderlig den passer !

Greit med ny kjole til jul, det er jo ikke ved så mange anledninger jeg får brukt den, så jul skulle være en fin måte å innvie den på :)

Jeg så et bilde av Victoria Beckham med en helt nydelig isblå/hvit kinakjole, den var flott.

Den var mer utringet enn min som er med stiv krage, men hennes var virkelig lekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er de virkelig seroxata, og nå har jeg fått mine i hus.

Den ene er rød med gullmønster, den andre er svart med sølvmønster.

Og heldigvis, satt de som om jeg skulle vært født med dem !

Den røde blir nok julekjolen i år, jeg må bare finne noen passende sko til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sendt ut SMS til heldige utvalgte om at årets julegaveliste nå samles inn.

Jeg syns som regel de pleier ha like dårlig fantasi som meg, men i år har jeg da faktisk tenkt ut noen ønsker.

Det gjør det iallefall litt lettere.

Her er det et forferdelig vær, selv om det er temmelig rufsete på utsida her også og jeg ikke ser fram til å måtte ut å plaske om 1,5 time, er jeg veldig fornøyd med å ikke bo i Bergen akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...