AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #1 Skrevet 2. mai 2022 Har en JRT. Han er veldig glad i leker med lyd. Jakter på de. Men ønsker ideer til hvilke leker andre terriere liker? Jeg vet det er individuelt, men de er kanskje litt mer lik på lek enn andre hunder? Nå tenker jeg mest på leker hvor jeg og hunden kan leke sammen. Apport forstår han ikke. Anonymkode: 09280...995
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #2 Skrevet 2. mai 2022 Svigerforeldrene mine har en JRT som elsker tomflasker! 😅 Fyller den med litt vann slik at den ikke flyr over alt. Han klarer ikke bite over de, men kan rulle på de i timesvis! Ellers er ball en favoritt. Virker som at alt som kan rulle er kult. Anonymkode: c0391...224
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #3 Skrevet 2. mai 2022 Har en Westie. Hun liker absolutt alt hun får lov til å leke med (hun vet heldigvis forskjell på hennes leker og 3-åringens). Nå har hun en lang lama med noe spiralgummi på og pipelyd på hodet, den er favoritten. Hun elsker ball og knutetau og absolutt alt som kastes. Terning? Helt flott, synes hun. Men hun elsker apport da. Kommer tilbake som en bomberang 🤪 Anonymkode: 618ff...033
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #4 Skrevet 2. mai 2022 Har og har hatt mange jrt opp gjennom åra og felles for dem alle er at de elsker draleker med saueskinn med strikk i håndtaket (og kanin, men der blir pelsen så våt og tynn, så jeg liker å ha sau istedenfor). Anonymkode: ee837...d3e
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #5 Skrevet 3. mai 2022 Hatt to manchester terriere og begge har vært veldig(!) glad i pipeleker. Den ene var i tillegg helt klikk på pipeball spesifikt, for de kunne trilles under møbler slik at de kom ut på andre siden, moro!! Problemet var når de stranda under møbelet og hun ikke fikk de ut selv, stor sorg 😭 Og resulterte i litt skader på møblene😬 Anonymkode: 7d86d...a0a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå