AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #1 Skrevet 2. mai 2022 Alle er vel enige om at dette er plusser: Ordnet økonomi Utdannelse, trygg og bra jobb God råd God smak Flink på kjøkkenet Høflig, ren og pen Snill Ferdig med tidligere forhold Sunn, trener, slank og fin Høy Ikke liten tiss Annet Alle er vel også enig i at dette er minuser: Mistet håret Litt mage Talefeil Sjenert, introvert Nerdete interesser Kommer fort Sjalu Usikker Liten tiss Mye hår på ryggen Annet Hvis du skulle sette plusser og minuser opp mot hverandre, hvordan hadde det blitt? Hva måtte til av plusser for å veie opp for hårtapet? Er f.eks. økonomien viktig nok til at det ikke gjør noe at han er liten der nede? Og hva er så viktig av plusser eller minuser at det ingenting kan oppveie for det? Anonymkode: b46cf...ad3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #2 Skrevet 2. mai 2022 De to øverste såkalte plussene dine, regner jeg som selvfølger. Flere av minusene er jeg helt nøytral til. Som feks mistet håret. Introvert regner jeg som et pluss. Anonymkode: be57a...78b 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #3 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Alle er vel enige om at dette er plusser: Ordnet økonomi Utdannelse, trygg og bra jobb God råd God smak Flink på kjøkkenet Høflig, ren og pen Snill Ferdig med tidligere forhold Sunn, trener, slank og fin Høy Ikke liten tiss Annet Alle er vel også enig i at dette er minuser: Mistet håret Litt mage Talefeil Sjenert, introvert Nerdete interesser Kommer fort Sjalu Usikker Liten tiss Mye hår på ryggen Annet Hvis du skulle sette plusser og minuser opp mot hverandre, hvordan hadde det blitt? Hva måtte til av plusser for å veie opp for hårtapet? Er f.eks. økonomien viktig nok til at det ikke gjør noe at han er liten der nede? Og hva er så viktig av plusser eller minuser at det ingenting kan oppveie for det? Anonymkode: b46cf...ad3 Ser ikke noe problem i det å være introvert. Eneste utfordringen er kanskje hvis du dater, eller er i et forhold med ekstrem ekstrovert. Da blir det fort kræsj. Anonymkode: 0da3d...d48 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #4 Skrevet 2. mai 2022 Introvert og nerdete-interesser er pluss for meg. Så nei, alle er ikke enig. Anonymkode: 27166...455 7 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #5 Skrevet 2. mai 2022 Sjenert, introvert, nerdete, høflig og snill er de største plussene der. Anonymkode: 0d668...089 4 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #6 Skrevet 2. mai 2022 Sjalu og usikker er vel det eneste som hadde telt negativt her. Anonymkode: 5d63a...e6d 4
FrøkenFri Skrevet 2. mai 2022 #7 Skrevet 2. mai 2022 Dette var dine plusser og minuser, og nei alle er ikke enige i de. 7
utakulanini Skrevet 2. mai 2022 #8 Skrevet 2. mai 2022 29 minutter siden, AnonymBruker said: Alle er vel også enig i at dette er minuser: Mistet håret IKKE ET MINUS Litt mage IKKE ET MINUS Talefeil IKKE ET MINUS Sjenert, introvert IKKE ET MINUS Nerdete interesser IKKE ET MINUS Kommer fort IKKE ET MINUS, det kan man trene på sammen Sjalu STORT MINUS Usikker MULIGENS ET MINUS, med mindre han aktivt jobber med seg selv og viser innsats for forbedring Liten tiss MULIGENS ET MINUS, men ikke nødvendigvis, jeg har hatt fantastisk sex med menn med mindre peniser. Det avhenger av hvordan den brukes og om han er usikker på størrelsen eller ikke, den type usikkerhet et et større turnoff enn penisstørrelsen noensinne vil være. Mye hår på ryggen - IKKE ET MINUS Annet Anonymkode: b46cf...ad3 La inn kommentarer på den minuslisten. Plusslisten har også noen ting som jeg ikke er enig i, og mange ting som er en selvfølge: som å være høflig, snill, renslig og sunn. Alt utover det er jeg ganske nøytral til.
Gjest Geitis Skrevet 2. mai 2022 #9 Skrevet 2. mai 2022 Min liste hadde ikke sett slik ut om jeg skulle laget en. På de tingene du lister opp som minus så synes jeg nerdete er ett kjempe pluss. Introvert kan være ett pluss og resten kan du bare stryke vekk i det store å det hele foruten sjalu og usikker. Vi er alle forskjellige. Jeg er sikker på du til og med finner en del damer som liker at mannen er litt sjalu også🤷♀️
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #10 Skrevet 2. mai 2022 Alle er absolutt ikke enig i de plussene og minusene der nei 🙄 Anonymkode: c1654...e3b 4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #11 Skrevet 2. mai 2022 Eneste jeg er enig i er det med liten tiss. Anonymkode: bae9e...ac3 2
Hunmedham Skrevet 4. mai 2022 #12 Skrevet 4. mai 2022 Hvis hele den rekka med plusser er på plass ville jeg tålt flere av de minusene veldig godt. Å ha mistet håret gjør ingenting. Å komme for fort fikses vi i sengen. Usikkerheten vil han vokse av seg når han har fått meg. Nerdete interesser er bare gøy - jeg har også én, og talefeilen vil jeg venne meg til og deretter slutte å tenke på den. Introvert er bedre enn ekstrovert. Sjalusien er det dummeste, men det må vi da klare å finne ut av.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #13 Skrevet 4. mai 2022 En snnen ting som for meg er helt minus: svært mange skrivefeil. Da vet jeg med en gang at det ikke kan bli «riktig nok» til forhold. En slurvefeil passeres, altså - men det er ikke denslags jeg sikter til her. Anonymkode: 9979b...863 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #14 Skrevet 4. mai 2022 Jeg er mann, så det blir selvsagt anderledes, men jeg er veldig uenig i den listen. Pluss-siden din er ganske bra, men det er mye av det på minus-siden jeg ville dyttet over på pluss-siden. Anonymkode: f7624...832
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #15 Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 2.5.2022 den 17.14): Alle er vel enige om at dette er plusser: Ordnet økonomi Utdannelse, trygg og bra jobb God råd God smak Flink på kjøkkenet Høflig, ren og pen Snill Ferdig med tidligere forhold Sunn, trener, slank og fin Høy Ikke liten tiss Annet Alle er vel også enig i at dette er minuser: Mistet håret Litt mage Talefeil Sjenert, introvert Nerdete interesser Kommer fort Sjalu Usikker Liten tiss Mye hår på ryggen Annet Hvis du skulle sette plusser og minuser opp mot hverandre, hvordan hadde det blitt? Hva måtte til av plusser for å veie opp for hårtapet? Er f.eks. økonomien viktig nok til at det ikke gjør noe at han er liten der nede? Og hva er så viktig av plusser eller minuser at det ingenting kan oppveie for det? Anonymkode: b46cf...ad3 Selvfølgeligheter: Ordnet økonomi. Høflig, ren og pen. Snill. Ferdig med tidligere forhold. Disse tingene er ikke plusser, de forventer jeg. Pluss for utdannelse, god råd, god smak, flink på kjøkkenet, høy, ikke liten tiss. Men slank er ikke det jeg forbinder med den type menn jeg tenner på, trent og robust er mer min type. Det trenger ikke å være minus med å miste hår, noen menn er veldig kjekke som skallede og. Litt mage gjør heller ingenting. Talefeil er dog noe jeg sikkert kunne hengt meg opp i. Nerdete interesser trenger ikke å være negativt det, mange damer som liker nerdete ting. Selv er jeg mest glad i skog og natur, men skjønner jo at det ikke er for alle. Sjalu og usikker er derimot store minuser. Anonymkode: b30c4...660 2
Flintis Skrevet 5. mai 2022 #16 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Selvfølgeligheter: Ordnet økonomi. Høflig, ren og pen. Snill. Ferdig med tidligere forhold. Disse tingene er ikke plusser, de forventer jeg. Pluss for utdannelse, god råd, god smak, flink på kjøkkenet, høy, ikke liten tiss. Men slank er ikke det jeg forbinder med den type menn jeg tenner på, trent og robust er mer min type. Det trenger ikke å være minus med å miste hår, noen menn er veldig kjekke som skallede og. Litt mage gjør heller ingenting. Talefeil er dog noe jeg sikkert kunne hengt meg opp i. Nerdete interesser trenger ikke å være negativt det, mange damer som liker nerdete ting. Selv er jeg mest glad i skog og natur, men skjønner jo at det ikke er for alle. Sjalu og usikker er derimot store minuser. Anonymkode: b30c4...660 Det du forventer vil ikke det være et minus om det ikke er der og vil det ikke da måtte stå på pluss siden om det er der, eller blir det pluss, forventet, minus? Siden det står på lista, hva er liten tiss?
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #17 Skrevet 5. mai 2022 Jeg rangerer etter mine verdier. Anonymkode: 95c92...e74
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #18 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 2.5.2022 den 17.14): Alle er vel enige om at dette er plusser: Ordnet økonomi - et pluss for meg Utdannelse, trygg og bra jobb - utdannelse er ikke så viktig for meg. Har selv høy utdannelse, men ikke nødvendig at en partner har det samme. Det viktigste er at han jobber med noe han liker, og tjener nok til å leve av det. God råd - et pluss for meg. God smak - ikke viktig, men kommer an på hvor dårlig smak han har, og hvor viktig det er for han å få ting akkurat slik han vil ha det. Det er klart at det kan bli en mismatch om det er for store ulikheter her. Flink på kjøkkenet - ikke så viktig for meg. Han kan uansett øve seg opp og bli flink. Høflig, ren og pen - normal høflighet og renslighet er klart viktig Snill - selvsagt, men vil ikke at han skal være dumsnill. Ferdig med tidligere forhold - helt klart noe av det viktigste for meg. Sunn, trener, slank og fin - ikke nødvendigvis så viktig. Jeg liker menn som har litt ekstra. Jeg liker iallfall ikke menn som er veldig slank eller muskelbunter. Høy - ikke viktig for meg. Vil helst ikke at han skal være mye lavere enn meg (er 169), men han kan gjerne være like høy. Ikke liten tiss - viktig for meg at han har en grei størrelse på penis, ja. Jeg elsker sex. Annet Alle er vel også enig i at dette er minuser: Mistet håret - skallet menn kan også være sexy. Ser ikke det som et minus Litt mage - jeg liker menn med litt mage, så pluss for min del Talefeil - kan være sjarmerende Sjenert, introvert - tja, bør være en balanse mellom introvert og ekstrovert Nerdete interesser - helt greit for meg. Kommer fort - kan trenes opp. Sjalu - absolutt et minus Usikker - helt greit at han er usikker i noen situasjoner, men ikke at han har en generell usikker personlighet Liten tiss - bør ha normal størrelse, ja Mye hår på ryggen - bør helst ikke ha pels, nei Annet Hvis du skulle sette plusser og minuser opp mot hverandre, hvordan hadde det blitt? Hva måtte til av plusser for å veie opp for hårtapet? Er f.eks. økonomien viktig nok til at det ikke gjør noe at han er liten der nede? Og hva er så viktig av plusser eller minuser at det ingenting kan oppveie for det? Anonymkode: b46cf...ad3 Anonymkode: 95c92...e74
powerpuffen Skrevet 5. mai 2022 #19 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 2.5.2022 den 17.14): Alle er vel også enig i at dette er minuser: Mistet håret Litt mage Talefeil Sjenert, introvert Nerdete interesser Kommer fort Sjalu Usikker Liten tiss Mye hår på ryggen Annet Anonymkode: b46cf...ad3 Er faktisk ganske så uenig i din "minus"-liste her. Har ikke noe imot hverken hårtap eller litt mage. En mage kan slankes, og hårtap kan man ikke gjøre noe med. Bryr meg ikke om talefeil heller, da språk er noe som kan trenes. Å være sjenert og introvert trenger heller ikke nødvendigvis å være negativt, selv om det for meg er bedre med en noe mer utadvent partner. Nerdete interesser kan være kult! Noen av de mest interessante menneskene jeg kjenner har interesser som ikke alle andre har. Det er typisk norsk å helst skulle være som alle andre. Her bør vi absolutt være mer åpen. Sjalusi og usikkerhet tror jeg i mange tilfeller kan løses ved god kommunikasjon. Mennesker som sliter med sjalusi blir, eller har blitt, utsatt for situasjoner og hendelser hvor de har vært sjalu med god grunn. Sjalusi mener jeg ofte er bagasje fra tidligere erfaringer i livet. Åpenhet og god kommunikasjon kan løse mye. Om man stiller så sterke kriterier til en partner, så er det kanskje ikke så rart noen forblir evig singel.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #20 Skrevet 5. mai 2022 Jeg kjenner ingen som ikke er nerdete. Alle har vi en nerdete side. Noen på verdensrommet, andre på Depp Vs Hearst. Anonymkode: 51396...2a6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå