Gå til innhold

Hvordan rangerer dere plusser og minuser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alle er vel enige om at dette er plusser:

Ordnet økonomi

Utdannelse, trygg og bra jobb

God råd

God smak

Flink på kjøkkenet

Høflig, ren og pen

Snill

Ferdig med tidligere forhold

Sunn, trener, slank og fin

Høy

Ikke liten tiss

Annet

Alle er vel også enig i at dette er minuser:

Mistet håret

Litt mage

Talefeil

Sjenert, introvert

Nerdete interesser

Kommer fort

Sjalu

Usikker

Liten tiss

Mye hår på ryggen

Annet

Hvis du skulle sette plusser og minuser opp mot hverandre, hvordan hadde det blitt? Hva måtte til av plusser for å veie opp for hårtapet? Er f.eks. økonomien viktig nok til at det ikke gjør noe at han er liten der nede? Og hva er så viktig av plusser eller minuser at det ingenting kan oppveie for det?

Anonymkode: b46cf...ad3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De to øverste såkalte plussene dine, regner jeg som selvfølger. Flere av minusene er jeg helt nøytral til. Som feks mistet håret. 
Introvert regner jeg som et pluss.

Anonymkode: be57a...78b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ordnet økonomi

God råd

God smak

Flink på kjøkkenet

Høflig, ren og pen

Snill

Høy

Ikke liten tiss

Annet

Mistet håret

Litt mage

Talefeil

Sjenert, introvert

Nerdete interesser

Kommer fort

Sjalu

Usikker

Liten tiss

Mye hår på ryggen

Annet

Hvis du skulle sette plusser og minuser opp mot hverandre, hvordan hadde det blitt? Hva måtte til av plusser for å veie opp for hårtapet? Er f.eks. økonomien viktig nok til at det ikke gjør noe at han er liten der nede? Og hva er så viktig av plusser eller minuser at det ingenting kan oppveie for det?

Ser ikke noe problem i det å være introvert. Eneste utfordringen er kanskje hvis du dater, eller er i et forhold med ekstrem ekstrovert. Da blir det fort kræsj. 

Anonymkode: 0da3d...d48

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Introvert og nerdete-interesser er pluss for meg. Så nei, alle er ikke enig.

Anonymkode: 27166...455

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Sjenert, introvert, nerdete, høflig og snill er de største plussene der.

Anonymkode: 0d668...089

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sjalu og usikker er vel det eneste som hadde telt negativt her.

Anonymkode: 5d63a...e6d

• Liker 4
Skrevet

Dette var dine plusser og minuser, og nei alle er ikke enige i de. 

• Liker 7
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker said:

Mistet håret IKKE ET MINUS

Litt mage IKKE ET MINUS

Talefeil IKKE ET MINUS

Sjenert, introvert IKKE ET MINUS

Nerdete interesser IKKE ET MINUS

Kommer fort IKKE ET MINUS, det kan man trene på sammen 

Sjalu STORT MINUS

Usikker MULIGENS ET MINUS, med mindre han aktivt jobber med seg selv og viser innsats for forbedring

Liten tiss MULIGENS ET MINUS, men ikke nødvendigvis, jeg har hatt fantastisk sex med menn med mindre peniser. Det avhenger av hvordan den brukes og om han er usikker på størrelsen eller ikke, den type usikkerhet et et større turnoff enn penisstørrelsen noensinne vil være. 

Mye hår på ryggen - IKKE ET MINUS

Annet

La inn kommentarer på den minuslisten. Plusslisten har også noen ting som jeg ikke er enig i, og mange ting som er en selvfølge: som å være høflig, snill, renslig og sunn. Alt utover det er jeg ganske nøytral til. 

Gjest Geitis
Skrevet

Min liste hadde ikke sett slik ut om jeg skulle laget en. 

På de tingene du lister opp som minus så synes jeg nerdete er ett kjempe pluss. Introvert kan være ett pluss og resten kan du bare stryke vekk i det store å det hele foruten sjalu og usikker. 

Vi er alle forskjellige. Jeg er sikker på du til og med finner en del damer som liker at mannen er litt sjalu også🤷‍♀️ 

AnonymBruker
Skrevet

Alle er absolutt ikke enig i de plussene og minusene der nei 🙄

Anonymkode: c1654...e3b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Eneste jeg er enig i er det med liten tiss.

Anonymkode: bae9e...ac3

• Liker 2
Skrevet

Hvis hele den rekka med plusser er på plass ville jeg tålt flere av de minusene veldig godt. Å ha mistet håret gjør ingenting. Å komme for fort fikses vi i sengen. Usikkerheten vil han vokse av seg når han har fått meg. Nerdete interesser er bare gøy - jeg har også én, og talefeilen vil jeg venne meg til og deretter slutte å tenke på den. Introvert er bedre enn ekstrovert. Sjalusien er det dummeste, men det må vi da klare å finne ut av.

AnonymBruker
Skrevet

En snnen ting som for meg er helt

minus: 

svært mange skrivefeil. Da vet jeg med en gang at det ikke kan bli «riktig nok» til forhold. 
En slurvefeil passeres, altså - men det er ikke denslags jeg sikter til her. 

Anonymkode: 9979b...863

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann, så det blir selvsagt anderledes, men jeg er veldig uenig i den listen. Pluss-siden din er ganske bra, men det er mye av det på minus-siden jeg ville dyttet over på pluss-siden.

Anonymkode: f7624...832

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.5.2022 den 17.14):

Ordnet økonomi

God råd

God smak

Flink på kjøkkenet

Høflig, ren og pen

Snill

Høy

Ikke liten tiss

Annet

Mistet håret

Litt mage

Talefeil

Sjenert, introvert

Nerdete interesser

Kommer fort

Sjalu

Usikker

Liten tiss

Mye hår på ryggen

Annet

Selvfølgeligheter: 

Ordnet økonomi.

Høflig, ren og pen. 

Snill. 

Ferdig med tidligere forhold. 

Disse tingene er ikke plusser, de forventer jeg. 

Pluss for utdannelse, god råd, god smak, flink på kjøkkenet, høy, ikke liten tiss. Men slank er ikke det jeg forbinder med den type menn jeg tenner på, trent og robust er mer min type. :)

Det trenger ikke å være minus med å miste hår, noen menn er veldig kjekke som skallede og. Litt mage gjør heller ingenting. Talefeil er dog noe jeg sikkert kunne hengt meg opp i. Nerdete interesser trenger ikke å være negativt det, mange damer som liker nerdete ting. :) Selv er jeg mest glad i skog og natur, men skjønner jo at det ikke er for alle. :) Sjalu og usikker er derimot store minuser. 

Anonymkode: b30c4...660

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Selvfølgeligheter: 

Ordnet økonomi.

Høflig, ren og pen. 

Snill. 

Ferdig med tidligere forhold. 

Disse tingene er ikke plusser, de forventer jeg. 

Pluss for utdannelse, god råd, god smak, flink på kjøkkenet, høy, ikke liten tiss. Men slank er ikke det jeg forbinder med den type menn jeg tenner på, trent og robust er mer min type. :)

Det trenger ikke å være minus med å miste hår, noen menn er veldig kjekke som skallede og. Litt mage gjør heller ingenting. Talefeil er dog noe jeg sikkert kunne hengt meg opp i. Nerdete interesser trenger ikke å være negativt det, mange damer som liker nerdete ting. :) Selv er jeg mest glad i skog og natur, men skjønner jo at det ikke er for alle. :) Sjalu og usikker er derimot store minuser. 

Anonymkode: b30c4...660

Det du forventer vil ikke det være et minus om det ikke er der og vil det ikke da måtte stå på pluss siden om det er der, eller blir det pluss, forventet, minus?

Siden det står på lista, hva er liten tiss?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg rangerer etter mine verdier.

Anonymkode: 95c92...e74

AnonymBruker
Skrevet

Ordnet økonomi - et pluss for meg

Utdannelse, trygg og bra jobb - utdannelse er ikke så viktig for meg. Har selv høy utdannelse, men ikke nødvendig at en partner har det samme. Det viktigste er at han jobber med noe han liker, og tjener nok til å leve av det.

God råd - et pluss for meg.

God smak - ikke viktig, men kommer an på hvor dårlig smak han har, og hvor viktig det er for han å få ting akkurat slik han vil ha det. Det er klart at det kan bli en mismatch om det er for store ulikheter her.

Flink på kjøkkenet - ikke så viktig for meg. Han kan uansett øve seg opp og bli flink. 

Høflig, ren og pen - normal høflighet og renslighet er klart viktig

Snill - selvsagt, men vil ikke at han skal være dumsnill.

Ferdig med tidligere forhold - helt klart noe av det viktigste for meg.

Sunn, trener, slank og fin - ikke nødvendigvis så viktig. Jeg liker menn som har litt ekstra. Jeg liker iallfall ikke menn som er veldig slank eller muskelbunter.

Høy - ikke viktig for meg. Vil helst ikke at han skal være mye lavere enn meg (er 169), men han kan gjerne være like høy.

Ikke liten tiss - viktig for meg at han har en grei størrelse på penis, ja. Jeg elsker sex.

Annet

Mistet håret - skallet menn kan også være sexy. Ser ikke det som et minus

Litt mage - jeg liker menn med litt mage, så pluss for min del

Talefeil - kan være sjarmerende 

Sjenert, introvert - tja, bør være en balanse mellom introvert og ekstrovert

Nerdete interesser - helt greit for meg.

Kommer fort - kan trenes opp.

Sjalu - absolutt et minus

Usikker - helt greit at han er usikker i noen situasjoner, men ikke at han har en generell usikker personlighet

Liten tiss - bør ha normal størrelse, ja

Mye hår på ryggen - bør helst ikke ha pels, nei

Annet

Anonymkode: 95c92...e74

Skrevet

Mistet håret

Litt mage

Talefeil

Sjenert, introvert

Nerdete interesser

Kommer fort

Sjalu

Usikker

Liten tiss

Mye hår på ryggen

Annet

Er faktisk ganske så uenig i din  "minus"-liste her. 

Har ikke noe imot hverken hårtap eller litt mage. En mage kan slankes, og hårtap kan man ikke gjøre noe med. Bryr meg ikke om talefeil heller, da språk er noe som kan trenes. Å være sjenert og introvert trenger heller ikke nødvendigvis å være negativt, selv om det for meg er bedre med en noe mer utadvent partner. 

Nerdete interesser kan være kult! Noen av de mest interessante menneskene jeg kjenner har interesser som ikke alle andre har. Det er typisk norsk å helst skulle være som alle andre. Her bør vi absolutt være mer åpen. 

Sjalusi og usikkerhet tror jeg i mange tilfeller kan løses ved god kommunikasjon. Mennesker som sliter med sjalusi blir, eller har blitt, utsatt for situasjoner og hendelser hvor de har vært sjalu med god grunn. Sjalusi mener jeg ofte er bagasje fra tidligere erfaringer i livet. Åpenhet og god kommunikasjon kan løse mye. 

Om man stiller så sterke kriterier til en partner, så er det kanskje ikke så rart noen forblir evig singel. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner ingen som ikke er nerdete. 

Alle har vi en nerdete side. Noen på verdensrommet, andre på Depp Vs Hearst. 

Anonymkode: 51396...2a6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...