Embla Othea Skrevet 2. mai 2022 #1 Skrevet 2. mai 2022 Trenger tips til motbakkeøkter på mølle (gåing, kan ikke løpe pga. skade)
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #2 Skrevet 2. mai 2022 Embla Othea skrev (1 time siden): Trenger tips til motbakkeøkter på mølle (gåing, kan ikke løpe pga. skade) Hva tips trenger du. Du stiller på 15% incline og begynner å gå… Anonymkode: 8a0fe...6a8
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #3 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva tips trenger du. Du stiller på 15% incline og begynner å gå… Anonymkode: 8a0fe...6a8 Hvilke møller går helt til 15 incline? Anonymkode: 3baa7...c2a
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #4 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvilke møller går helt til 15 incline? Anonymkode: 3baa7...c2a Det er vel mange? Møllene på treningssenteret «mitt» går i alle fall opp til 15 % incline. Men det er jo ikke nødvendig, hjemme har jeg maks 10 % og det funker også bra til motbakke. Anonymkode: cb004...dae
Sandum.PT Skrevet 3. mai 2022 #5 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvilke møller går helt til 15 incline? Anonymkode: 3baa7...c2a AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det er vel mange? Møllene på treningssenteret «mitt» går i alle fall opp til 15 % incline. Men det er jo ikke nødvendig, hjemme har jeg maks 10 % og det funker også bra til motbakke. Anonymkode: cb004...dae Noen møller viser prosent og andre viser grader, som kan være årsaken her
Embla Othea Skrevet 3. mai 2022 Forfatter #6 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Det er vel mange? Møllene på treningssenteret «mitt» går i alle fall opp til 15 % incline. Men det er jo ikke nødvendig, hjemme har jeg maks 10 % og det funker også bra til motbakke. Anonymkode: cb004...dae Min går til i hvert fall 15 %.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #7 Skrevet 3. mai 2022 Sandum.PT skrev (7 timer siden): Noen møller viser prosent og andre viser grader, som kan være årsaken her Men vi alle her snakker jo om prosent. Mange hjemme-tredemøller har 12 % stigning som maks. En del har 10 %. Noen har 0 % og noen har 15 %... Kan forresten ikke huske sist jeg så en mølle oppgi incline i grader, for prosent ser jo "bedre" (mer) ut, selv om det sikkert finnes ennå. Anonymkode: cb004...dae
Sandum.PT Skrevet 3. mai 2022 #8 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men vi alle her snakker jo om prosent. Mange hjemme-tredemøller har 12 % stigning som maks. En del har 10 %. Noen har 0 % og noen har 15 %... Kan forresten ikke huske sist jeg så en mølle oppgi incline i grader, for prosent ser jo "bedre" (mer) ut, selv om det sikkert finnes ennå. Anonymkode: cb004...dae Det stemmer, går litt fort i svingene innimellom 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå