Embla Othea Skrevet 2. mai 2022 #1 Del Skrevet 2. mai 2022 Trenger tips til motbakkeøkter på mølle (gåing, kan ikke løpe pga. skade) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #2 Del Skrevet 2. mai 2022 Embla Othea skrev (1 time siden): Trenger tips til motbakkeøkter på mølle (gåing, kan ikke løpe pga. skade) Hva tips trenger du. Du stiller på 15% incline og begynner å gå… Anonymkode: 8a0fe...6a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #3 Del Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva tips trenger du. Du stiller på 15% incline og begynner å gå… Anonymkode: 8a0fe...6a8 Hvilke møller går helt til 15 incline? Anonymkode: 3baa7...c2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #4 Del Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvilke møller går helt til 15 incline? Anonymkode: 3baa7...c2a Det er vel mange? Møllene på treningssenteret «mitt» går i alle fall opp til 15 % incline. Men det er jo ikke nødvendig, hjemme har jeg maks 10 % og det funker også bra til motbakke. Anonymkode: cb004...dae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 3. mai 2022 #5 Del Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvilke møller går helt til 15 incline? Anonymkode: 3baa7...c2a AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det er vel mange? Møllene på treningssenteret «mitt» går i alle fall opp til 15 % incline. Men det er jo ikke nødvendig, hjemme har jeg maks 10 % og det funker også bra til motbakke. Anonymkode: cb004...dae Noen møller viser prosent og andre viser grader, som kan være årsaken her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. mai 2022 Forfatter #6 Del Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Det er vel mange? Møllene på treningssenteret «mitt» går i alle fall opp til 15 % incline. Men det er jo ikke nødvendig, hjemme har jeg maks 10 % og det funker også bra til motbakke. Anonymkode: cb004...dae Min går til i hvert fall 15 %. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #7 Del Skrevet 3. mai 2022 Sandum.PT skrev (7 timer siden): Noen møller viser prosent og andre viser grader, som kan være årsaken her Men vi alle her snakker jo om prosent. Mange hjemme-tredemøller har 12 % stigning som maks. En del har 10 %. Noen har 0 % og noen har 15 %... Kan forresten ikke huske sist jeg så en mølle oppgi incline i grader, for prosent ser jo "bedre" (mer) ut, selv om det sikkert finnes ennå. Anonymkode: cb004...dae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 3. mai 2022 #8 Del Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men vi alle her snakker jo om prosent. Mange hjemme-tredemøller har 12 % stigning som maks. En del har 10 %. Noen har 0 % og noen har 15 %... Kan forresten ikke huske sist jeg så en mølle oppgi incline i grader, for prosent ser jo "bedre" (mer) ut, selv om det sikkert finnes ennå. Anonymkode: cb004...dae Det stemmer, går litt fort i svingene innimellom 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå