Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en lukket tretrapp som knirker i en del av trinnene. Leste et tips på nett om å helle utblandet antikk voks i sprekkene for smøring. Noen som har forsøkt dette eller har andre gode tips? ☺️

Anonymkode: 042d4...d7e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være lurt å starte med en slik mild og forsiktig utbedring. Om det fungerer er det topp. Om det ikke fungerer er det antagelig skruer som må til.  

• 1 år senere...
Skrevet
38 minutter siden, Maskinfører said:

Hei ser det er en 2 år gammel tråd aner ikke om du fikk ordnet det men bestilte maling til dør i dag og kom tilfeldigvis over ett produkt har aldri vært borti det men verdt og prøve merke er av god kvalitet ;) 

https://www.maxmaling.no/produkt/fjerne-knirk-i-tregulv-og-trapp-alt-du-trenger/

Gammel tråd, men veldig bra at du gravde den frem igjen. Takk for tips, knirkefjerner for trapp og tregulv er bestilt. Kanskje jeg snart kan liste meg ned trappa :) 

• Liker 1
Skrevet
newman01 skrev (40 minutter siden):

Gammel tråd, men veldig bra at du gravde den frem igjen. Takk for tips, knirkefjerner for trapp og tregulv er bestilt. Kanskje jeg snart kan liste meg ned trappa :) 

Ja det er viktig og holde liv i slike tråder for da kan det kanskje hjelpe noen som evt har ett slikt problem :) bare koselig hehe ja kanskje du kan det :ler: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...