Gjest Eva28 Skrevet 6. november 2005 #1 Skrevet 6. november 2005 Heisann til alle som er fått en høstifeksjon i kroppen. Nå har jeg vært syk i over en uke så jeg begynner å bli lei. Jeg har et enkelt spørsmål som jeg håper flere vil svare på... Som jeg sa er jeg lei av å være syk. Det begynte med smerter i musklene. Slik holdt det på en uke. Jeg gikk til legen da fikk jeg pencelin og totalt arbeidforbud ut uka. I tilegg så har jeg en merkelig smak i munnen også. Nå har jeg også begynt å hoste en tørrhoste også. Det jeg lurer på ganske enkelt er om det er flere som har de samme syntomene. Har høstforkjørlsen eller influensaen kommet? Hvor lenge tok det før du følte deg 100% oppgående igjen. Jeg er så drittlei av å være syk. For dette vil jeg ikke andre skal få heller. helt til slutt dersom det er noen som har gode tips/råd for å få bedre helse så tar jeg i mot med stor takk.. PS! Jeg ønsker deg som leser dette som ikke er helt i form om dagen god bedring.
Saeria Skrevet 6. november 2005 #2 Skrevet 6. november 2005 Hadde en ordentlig runde med forkjølelse og feber for en måned siden jeg. Da var jeg totalt slått ut i et døgn med feber, nese fra helvete, og vond, sår, men slimete hals. Etter de 24 timene ble jeg gradvis bedre. Gikk på nesespray tre dager, og hostesaft et par dager ut over det. Så var jeg bra igjen. Nå har jeg på ny begynt å bli tett i nese og hals, men det er ikke på langt nær så ille som sist. Tar litt nesespray før jeg legger meg, og når jeg står opp. Det er nok. Ingen feber, heldigvis. Så jeg regner med å være tilbake i full vigør snarlig. Det var mange som var syke når jeg var syk første gangen, men ingen hadde feber i mange dager. Dette var nok mer høstforkjølelse enn influensa. Influensaen pleier ikke komme så tidlig til Norge. Rundt juletider/i desember, sa de på nyhetene. God bedring.
lil Skrevet 6. november 2005 #3 Skrevet 6. november 2005 Hei! Gikk nettopp og dingla i 2 uker, slakk og vondt i kroppen, hodepine og hoste. Men ingen feber. Kjipt å gå så lenge, bedre å være skikkelig syk et par tre dager for så å være fri. Sikkert ikke samme greiene vi har da, for jeg bor i Tromsø
Gjest Pet Skrevet 6. november 2005 #4 Skrevet 6. november 2005 Jeg har også gått og hanglet i en uke nå. Kjennes ut sånn som det gjør dagen før jeg blir skikkelig syk, men så skjer det ikke noe mer! Slapp og vondt i hodet og rar i hele kroppen. Det er veldig irriterende, bedre å bli syk og bli ferdig med det enn å gå og tro man skal bli det og ikke være verken syk eller frisk!
Gjest Virvel Skrevet 6. november 2005 #5 Skrevet 6. november 2005 Vel, hvis du har fått penicillin har du verken forkjølelse eller influensa, ettersom begge er virussykdommer, og penicillin er et antibakterielt medikament. (Evt. er legen din en idiot, hehe.)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå