Gå til innhold

Pete Davidson


totti_1

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid trodd han var sminket bleik og hadde løstenner, som en humorgreie. Men han er visst sånn.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MalloryK skrev (1 time siden):

Jeg har alltid trodd han var sminket bleik og hadde løstenner, som en humorgreie. Men han er visst sånn.

Han "er sånn" fordi han har Crohns.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bajskorv skrev (7 timer siden):

Han "er sånn" fordi han har Crohns.

Svigerinnen min har Chrohns men hun er ikke brun rundt øynene og hvit ellers i ansiktet.

Visste ikke at den diagnosen ga et visst utseende?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener ikke å si noe negativt om andres utseende, men han her er en fyr som jeg opplever som mindre attraktiv, men som har vært sammen med en lang rekke vakre kvinner. Ariana Grande, Kaia Gerber, Kate Beckinsale, hun fra første sesong av Bridgerton, og nå Kim K... De kan jo velge og vrake blant menn, så hva er det disse ser som ikke jeg ser? 🤷‍♀️ (eller kanskje jeg rett og slett ikke ønsker å vite det... 🙈)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bingo Bongo skrev (2 timer siden):

Jeg mener ikke å si noe negativt om andres utseende, men han her er en fyr som jeg opplever som mindre attraktiv, men som har vært sammen med en lang rekke vakre kvinner. Ariana Grande, Kaia Gerber, Kate Beckinsale, hun fra første sesong av Bridgerton, og nå Kim K... De kan jo velge og vrake blant menn, så hva er det disse ser som ikke jeg ser? 🤷‍♀️ (eller kanskje jeg rett og slett ikke ønsker å vite det... 🙈)

Han er morsom? Kvinner er ikke så overfladiske som menn har en tendens til å tro. Av og til vil vi bare ha en mann som får oss til å le 😊

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nikea skrev (2 minutter siden):

Han er morsom? Kvinner er ikke så overfladiske som menn har en tendens til å tro. Av og til vil vi bare ha en mann som får oss til å le 😊

Det er nok rett, men jeg må bare skyte inn at jeg også er kvinne, uten å bli sjarmert av verken utseendet eller humoren hans. 😉

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bingo Bongo skrev (18 minutter siden):

Det er nok rett, men jeg må bare skyte inn at jeg også er kvinne, uten å bli sjarmert av verken utseendet eller humoren hans. 😉

Jeg regna med det altså, jeg er ikke sjarmert av ham jeg heller. Men jeg synes for eksempel Atle Antonsen er Norges mest sexy mann fordi han er så morsom 😄 Så jeg skjønner det i prinsippet 😄

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/22/2022 at 8:35 PM, Nikea said:

Jeg regna med det altså, jeg er ikke sjarmert av ham jeg heller. Men jeg synes for eksempel Atle Antonsen er Norges mest sexy mann fordi han er så morsom 😄 Så jeg skjønner det i prinsippet 😄

Han er også rundt 1,90 høy, virker som om han har bra kropp. Sikkert mye sjarm, glimt i øyet er jo noe kvinner faller lett for. Tror han har et sånt utseende som noen synes er stygt, mens andre syns er sexy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
*Emma* skrev (På 9.5.2022 den 18.19):

Tror du det varer så lenge? Jeg tipper 2022…

Ding ding ding, da var det slutt 😂

Miley neste? Hun sang jo denne til Pete rett etter han hadde begynt å date Kim. De er gode venner, så det er trolling på høyt nivå 😂 Kim så selvfølgelig ikke humoren og slettet Miley på Instagram 😆

Men seriøst, så både håper og tror jeg hun lar være...

 

 

EDIT: hele sangen: https://vimeo.com/655636445

Endret av RS_
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Jeg likte Kim og Pete sammen 😅 så litt synd det ble slutt egentlig

Endret av billie833111
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

billie833111 skrev (3 timer siden):

 Jeg likte Kim og Pete sammen 😅 så litt synd det ble slutt egentlig

Ingen som tatoverer navnet til kjæresten (etter kort tid) forblir sammen. Det er en slags overdreven kompensasjon for at man ikke klarer langvarige nære relasjoner, men har veldig lyst. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla82 skrev (13 timer siden):

Ingen som tatoverer navnet til kjæresten (etter kort tid) forblir sammen. Det er en slags overdreven kompensasjon for at man ikke klarer langvarige nære relasjoner, men har veldig lyst. 

Han virker ganske desperat ja. Han var helt lik da han var sammen med Ariana. Tatoveringer og frir tidlig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ikke hva de ser i han, men mulig han må være et råskinn i senga? 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...