Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kanskje Kanye West har rett? Pete har hatt ørten kjærester. Et elendig tegn i min bok, men jeg dømmer ikke. Hun kan fint date en sånn fyr tenkte jeg og likte ikke Kanyes utspill. Særlig av hensyn til barna.

SÅ Kim dukker opp på Ellen og forteller at Pete har svimerket navnet hennes. Jævla flaut at Kim  er stolt av det og det ser dessverre ut til å stemme. Men én enkelthendelser tenker jeg vel, og at det kanskje er noe jeg ikke vet.

Når jeg så leser at han har tatovert KNSOP på halsen, som visstnok skal være Kim og initialene til barna i kronologisk rekkefølge, tenker jeg Kanye hadde rett. Kim, North, Saint, Chicago og Psalm. Litt for tilfeldig.

Fuck Hollywood. De folka her er gærne 😂

Endret av totti_1
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skrevet

Ja, altså det er ikke bare Kanye som er respektløs selv om det er det folk vil ha det til. l. Pete sender han tekstmelding med bilde og sier "se jeg ligger i senga med kona di" Han provoserer med vilje. 

En annen fun fact om Kim og Pete er at Kim regigerer han kjekkere på bilder 😅 https://pagesix.com/2022/04/14/kim-kardashian-appears-to-photoshop-pete-davidsons-nose-jaw/?utm_campaign=SocialFlow&utm_source=P6Facebook&utm_medium=SocialFlow&fbclid=IwAR3tYdq_jBzvsNIKNVNk1KLt53Qh23ciZT-7WgH9qWxp8LSvH4KHBO5MFU8

• Liker 4
Skrevet

KNSOP er Kim, North, Saint, O(?) og Psalm? Hva er navnet på den nest siste?

Skrevet
bonsaijenta skrev (1 time siden):

KNSOP er Kim, North, Saint, O(?) og Psalm? Hva er navnet på den nest siste?

Siste er jo Chicago.. Så da kan det ikke være det han har tatovert.

• Liker 5
Skrevet (endret)
Ville91 skrev (10 timer siden):

Siste er jo Chicago.. Så da kan det ikke være det han har tatovert.

Den bokstaven nest ytterst til høyre er nok en C...

Sannsynligvis har en venn tatovert, mange har hjemmeutstyr.

Endret av totti_1
Skrevet

Pete Davidson har selv sagt han har broderline, og han virker rimelig ustabil. Det går noen stygge rykter rundt om at han sendte nakenbilder av seg selv og Ariana Grande til en deprimert Mac Miller…

Ikke at det stiller Kanye i noe bedre lys. Han er jo en narsissist.

Kim er for god for begge to. Hun hadde passer bedre en Van Jones eller noen i den dur.

• Liker 3
Skrevet
Billiebi skrev (2 minutter siden):

Pete Davidson har selv sagt han har broderline, og han virker rimelig ustabil. Det går noen stygge rykter rundt om at han sendte nakenbilder av seg selv og Ariana Grande til en deprimert Mac Miller…

Kim er for god for begge to. Hun hadde passer bedre en Van Jones eller noen i den dur.

Men dette har broren til Ariana benektet.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Stassie skrev (1 minutt siden):

Men dette har broren til Ariana benektet.

Ok, det visste jeg ikke. Synes Pete er en morsom mann. Men litt umoden for Kim.

• Liker 2
Skrevet

Forstår virkelig ikke hva hun ser i han .. av alle mannfolk hun kunne fått tak i.. en ting jeg lurte på; er han hvit eller svart..?

• Liker 9
Skrevet
5 hours ago, Amber said:

Forstår virkelig ikke hva hun ser i han .. av alle mannfolk hun kunne fått tak i.. en ting jeg lurte på; er han hvit eller svart..?

Herregud for et spørsmål 

• Liker 10
Skrevet
Billiebi skrev (7 timer siden):

Kanye kaller seg selv narsissist men han ER ikke det noe mer enn Oasis var det i sin tid. Det er show bizz. Kanye er bipolar tho. 

Skrevet
Amber skrev (7 timer siden):

Må man være enten eller? Han er en god blanding av etnisiteter virker det som, hvit, jødisk, italiensk, britisk osv.

Skrevet
Thaila skrev (10 timer siden):

Må man være enten eller? Han er en god blanding av etnisiteter virker det som, hvit, jødisk, italiensk, britisk osv.

Nei må jonikke det selvfølgelig, men han har et spesielt utseende så jeg lurte bare 🤷‍♀️ Mariah Carey fks har hvit mor/svart far. Det fant jeg ut for ikke så lenge siden😅

• Liker 5
Skrevet

Hvor lenge har de vært sammen, 20 minutter? Så tatoverer han ikke bare hennes initaler, men like godt ungene hennes sine også? 

Se for dere tråden her på kg "daten tatoverte forbokstaven i navnet mitt og ungene mine sitt på halsen sin"

men siden det er Hollywood er det vel bare edgy og kult.. 

• Liker 13
Skrevet
Billiebi skrev (På 2.5.2022 den 22.39):

Virkelig? Hun redigerer ham kjekkere på bilder fordi han ikke er bra nok for henne. Tenk deg om kjæresten din gjorde det med deg. For noen folk 🤮 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

har aldri forstått hva kim ser i noen av mennene hun har vært sammen med. gjelder for øvrig khloe og.

kanye klarer ikke å si en eneste normal setning. høres ut som han kommer fra mars. hvordan hadde kim tålmodighet til å være gift og få 4 barn med en sånn type? hun er jo på mange måter jordnær og smart.

pete må være crazy da han tok den tattisen etter bare kort tid sammen. sjelevenner? de to? og alle barna og? i think not. 

han er sikkert ålreit å henge med, men ser bare ikke for meg noe slags ekte kjærlighet her.

mulig ekte kjærlighet ikke eksisterer i hollywood :)

Endret av Natta1980
  • Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
Natta1980 skrev (På 5/4/2022 den 3.20):

har aldri forstått hva kim ser i noen av mennene hun har vært sammen med. gjelder for øvrig khloe og.

kanye klarer ikke å si en eneste normal setning. høres ut som han kommer fra mars. hvordan hadde kim tålmodighet til å være gift og få 4 barn med en sånn type? hun er jo på mange måter jordnær og smart.

pete må være crazy da han tok den tattisen etter bare kort tid sammen. sjelevenner? de to? og alle barna og? i think not. 

han er sikkert ålreit å henge med, men ser bare ikke for meg noe slags ekte kjærlighet her.

mulig ekte kjærlighet ikke eksisterer i hollywood :)

Kendall Jenner er den eneste normale der, lol 

Pete og Kim gjør det slutt i 2023...

• Liker 1
Skrevet
totti_1 skrev (På 7.5.2022 den 13.51):

Pete og Kim gjør det slutt i 2023...

Tror du det varer så lenge? Jeg tipper 2022…

Skjønner ikke hva alle ser i ham. Han får jo bare sykt masse pene damer. Først Ariana Grande, så var det vel Kate Beckinsale, Kaia Gerber og nå Kim. Han må være en sinnsykt grei fyr…. ryktene sier 🍆🫣

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
*Emma* skrev (På 9.5.2022 den 18.19):

Tror du det varer så lenge? Jeg tipper 2022…

Skjønner ikke hva alle ser i ham. Han får jo bare sykt masse pene damer. Først Ariana Grande, så var det vel Kate Beckinsale, Kaia Gerber og nå Kim. Han må være en sinnsykt grei fyr…. ryktene sier 🍆🫣

Det jeg har hørt om Ariana og han var hverytfall at han møtte henne på rett tidspunkt. Hun hadde nettopp gått gjennom det terror griene på konserten sin der folk ble drept (om jeg ikke husker feil) og han har opplevd at faren døde 11 september fordi han var brannmann. 

Jeg veit også at Kim og Kanye binda over at hun hadde mista faren sin, han ham hadde mista moren sin.. så kan være noe der. Folk som har opplevd ting tiltrekker seg hverandre. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...