Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Nå er jeg så lei. Har skrevet med 3 matcher på Tinder i løpet av de siste dagene. Og alle starter etter kort tid å nevne noe om sex eller hinter. Går det an å finne en seriøs mann?

Ikke har jeg sexy bilder som viser at jeg er ute etter sex heller.

Anonymkode: e0e15...8ac

Ja, det er fullt mulig. Du må bare slutte å gå etter fuckboys og playere.

Anonymkode: d04d8...891

• Liker 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

De du finner tiltrekkende. Betyr det de som har hatt med fotograf på tur? 

Anonymkode: 69d62...608

Det er som regel en bedre idé enn selfie på badet.

Anonymkode: 0c714...659

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg lagde profil på tinder engang som kvinne og ble kontaktet av flere gutter jeg vet hvem er rl. De trengte navn, alder og avstand. Bilde var ikke så farlig så kanskje du heller skal finne andre menn fremfor å sitte der som en Disney prinsesse og forvente at playeren skal komme ridende på sin gylne hest som de fleste kvinner gjør. ? 

Anonymkode: 69d62...608

Hva er egentlig argumentet ditt? At du har desperate venner? 

Anonymkode: 0c714...659

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nå er jeg så lei. Har skrevet med 3 matcher på Tinder i løpet av de siste dagene. Og alle starter etter kort tid å nevne noe om sex eller hinter. Går det an å finne en seriøs mann?

Man må sile ut. Du legger ut bilde av deg selv slik at hvem som helst kan finne deg. Det er garantert idioter blant disse. :P

Jeg orker ikke jeg. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg finner ikke en fyr jeg liker, ikke på appene. Det er så mange håpløse tilfeller og så orker jeg ikke den chattingen om og omigjen. Tror jeg bare skal fokusere fullstendig på meg selv, barnet, karriere, hus osv. Trene, pynte meg, og nyte våren og dukker det opp noen så er det jo fint. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
lillevill skrev (1 time siden):

Man må sile ut. Du legger ut bilde av deg selv slik at hvem som helst kan finne deg. Det er garantert idioter blant disse. :P

Jeg orker ikke jeg. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg finner ikke en fyr jeg liker, ikke på appene. Det er så mange håpløse tilfeller og så orker jeg ikke den chattingen om og omigjen. Tror jeg bare skal fokusere fullstendig på meg selv, barnet, karriere, hus osv. Trene, pynte meg, og nyte våren og dukker det opp noen så er det jo fint. 

Begynner å lure på om det er en god idé selv. Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hadde en kamerat som bare prøvde seg på høye vakre blondiner, og alltid ble avvist. Da jeg påpekte at kanskje problemet var at han siktet litt høyt og burde prøve å gi andre en sjanse, var svaret at han kunne jo ikke noe for hvem han var tiltrukket av. Han er såvidt jeg vet fortsatt singel.

Det er ikke alltid så lett å få det en vil ha, når det en vil ha er det samme som det alle andre vil ha.

Anonymkode: d516d...ec2

Men det er jo ikke menn som ser bedre ut enn de jeg allerede har hatt. Til og med min eks ser bedre ut en flere av dem.

Har truffet én eneste på datingside som var ålreit. Vi kunne prate om alt og hadde det flott da vi møttes. Hadde kontakt i 1 år, men der var det avstanden som var problemet så jeg avsluttet på grunn av det.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

3 er ikke akkurat et stort utvalg da. Så vet jeg ikke om Tinder er noe god plattform for å finne noe seriøst. Har inntrykk av at veldig mange ser på det som en app bare for hookups. Dessuten er det som andre påpeker slik at kvinner har en tendens til å like de samme mennene, og disse som er de mest populære ser da lite grunn til å forplikte seg når de heller kan få mange damer. Så du kan anta at de aller kjekkeste der er players. 

Anonymkode: 89b69...b35

AnonymBruker
Skrevet

Det går an, men akkurat Tinder er utvilsomt det dårligste stedet å begynne. Spesielt kvinner på datingapper har ganske lik og begrensa smak, og Tinder forsterker dette ved at nesten kun de mest populære profilene blir vist med mindre man sveiper på mange tusen. Man sveiper enten man vil eller ei på det samme lille utvalget de fleste andre får opp. Da ender kvinner opp med å i stor grad like de samme rundbrennerne samt et lite utvalg menn som er seriøse. Førstnevnte kan man sikkert ligge med om man vil, mens sistnevnte raskt ender opp i et forhold og sletter appen.

De fleste menn prater ikke om sex med noen de ikke har møtt, og er oppegående nok til å forstå at man kommer til å være singel fryktelig lenge om man forsøker på det. Prøv heller Happn (eller noe annet), der du vil få opp et mer representativt utvalg, og tenk gjennom hva slags menn du faktisk er interessert i. Overfladisk sjarm eller et veldig flott ytre bør man ikke sette så mye penger på.

Anonymkode: 8c38b...3b2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Vet ikke. Matcher jo bare med de jeg finner tiltrekkende. Så kan nok være at de får mange likes som du sier ja.

Hvor mange swiper du til høyre på av 100 profiler sånn ca? 

Anonymkode: 5f9de...24c

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

La meg gjette… disse karene så bra ut?

Altså at de var blant det fåtallet av menn på Tinder som får napp, men som da til gjengjeld får mye napp?

Og som derfor ikke trenger å bruke masse tid på noen bestemt dame om hun ikke vil gi dem det de vil ha…?

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det er ikke til å stikke under en stol at mange menn bare er ute etter noe uforpliktende moro. Du får ta initiativ selv og si rett ut hva du er ute etter i samtalen. 

Anonymkode: 87006...f57

AnonymBruker
Skrevet
ClausSaus skrev (5 timer siden):

La meg gjette… disse karene så bra ut?

Altså at de var blant det fåtallet av menn på Tinder som får napp, men som da til gjengjeld får mye napp?

Og som derfor ikke trenger å bruke masse tid på noen bestemt dame om hun ikke vil gi dem det de vil ha…?

Jeg er vel normalt kjekk, får vel 2-3 likes dagen men trykker da like på ca hver 10 eller 15

Anonymkode: 556ba...e54

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hadde en kamerat som bare prøvde seg på høye vakre blondiner, og alltid ble avvist. Da jeg påpekte at kanskje problemet var at han siktet litt høyt og burde prøve å gi andre en sjanse, var svaret at han kunne jo ikke noe for hvem han var tiltrukket av. Han er såvidt jeg vet fortsatt singel.

Det er ikke alltid så lett å få det en vil ha, når det en vil ha er det samme som det alle andre vil ha.

Anonymkode: d516d...ec2

Jeg kan ikke noe for at jeg vil ha 3 milliarder. 

Nei, skjønner det, altså ... 

Anonymkode: de0a9...5ad

AnonymBruker
Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg var på Tinder, men møtte bare useriøse kvinner, så har slettet appen for godt. Synd, ellers så kunne du kanskje funnet meg der.

Anonymkode: 37183...9e7

AnonymBruker
Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Hvis du ikke har sexy bilder tolker de det bare som at du har lav selvtillit og enkelt bytte. 

Er jo som regel omvendt. Kvinner som spiller på sex har lav selvtillit. De spiller på det som det som alle damer får napp på.

Anonymkode: 4425a...6c0

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg var på Tinder, men møtte bare useriøse kvinner, så har slettet appen for godt. Synd, ellers så kunne du kanskje funnet meg der.

Anonymkode: 37183...9e7

Kanskje det er det som blir galt. Alle de seriøse sletter fordi de kommer borti useriøse. Og derfor blir bare de useriøse igjen.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det er ikke til å stikke under en stol at mange menn bare er ute etter noe uforpliktende moro. Du får ta initiativ selv og si rett ut hva du er ute etter i samtalen. 

Det er alltid noe jeg spør om og sier konsekvent fra om tidlig i samtalen. Hjelper ikke det heller. Plutselig sniker det seg fram setninger som "Skulle ønske du lå her i senga med meg", osv...

Hvem i alle dager klarer å skrive sånn til en person de aldri har sett i virkeligheten, og kun skrevet med i et par timer?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det er alltid noe jeg spør om og sier konsekvent fra om tidlig i samtalen. Hjelper ikke det heller. Plutselig sniker det seg fram setninger som "Skulle ønske du lå her i senga med meg", osv...

Hvem i alle dager klarer å skrive sånn til en person de aldri har sett i virkeligheten, og kun skrevet med i et par timer?

Om du er ensom og kåt er det utrolig hva du kan lire av deg. Det er en fin måte å luke ut de som ikke er seriøse da. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Haha!! Herregud. 

Kunne ønske du kunne overført penger til kontoen min, vil ha ny veske… 🥺

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Haha!! Herregud. 

Kunne ønske du kunne overført penger til kontoen min, vil ha ny veske… 🥺

Den skal jeg faktisk ta neste gang noen skulle finne på og spørre om noe sånt👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...