AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #1 Skrevet 1. mai 2022 Nå er jeg så lei. Har skrevet med 3 matcher på Tinder i løpet av de siste dagene. Og alle starter etter kort tid å nevne noe om sex eller hinter. Går det an å finne en seriøs mann? Ikke har jeg sexy bilder som viser at jeg er ute etter sex heller. Anonymkode: e0e15...8ac 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #2 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nå er jeg så lei. Har skrevet med 3 matcher på Tinder i løpet av de siste dagene. Og alle starter etter kort tid å nevne noe om sex eller hinter. Går det an å finne en seriøs mann? Ikke har jeg sexy bilder som viser at jeg er ute etter sex heller. Anonymkode: e0e15...8ac Nei, det er faktisk helt umulig. Anonymkode: de0a9...5ad 6
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #3 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nå er jeg så lei. Har skrevet med 3 matcher på Tinder i løpet av de siste dagene. Og alle starter etter kort tid å nevne noe om sex eller hinter. Går det an å finne en seriøs mann? Ikke har jeg sexy bilder som viser at jeg er ute etter sex heller. Anonymkode: e0e15...8ac Hvis du ikke har sexy bilder tolker de det bare som at du har lav selvtillit og enkelt bytte. Anonymkode: de0a9...5ad 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #4 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nå er jeg så lei. Har skrevet med 3 matcher på Tinder i løpet av de siste dagene. Og alle starter etter kort tid å nevne noe om sex eller hinter. Går det an å finne en seriøs mann? Ikke har jeg sexy bilder som viser at jeg er ute etter sex heller. Anonymkode: e0e15...8ac Kvinner velger menn. Kanskje du skal prøve å matche med noen andre? Uten at jeg vet hva slags menn du har matchet med men det er ganske få menn som i det hele tatt får en match og får man ikke mange matcher/likes så starter man ikke samtalen sånn om man har normal folkeskikk så derfor antar jeg du har funnet «en normal 10% mann som får drøssevis av andre likes så de har ikke noe å tape. Men who knows.. Så den videoen fra det brødhue i oslo som manglet selvinnsikt som bekreftet det hele i sta. Anonymkode: 69d62...608 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #5 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis du ikke har sexy bilder tolker de det bare som at du har lav selvtillit og enkelt bytte. Anonymkode: de0a9...5ad Ja da tar de feil i så fall. Anonymkode: e0e15...8ac
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #6 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja da tar de feil i så fall. Anonymkode: e0e15...8ac Hvis du hadde hatt bilde av bæsjen din hadde de tenkt det samme... "hun her kan jeg lure" Anonymkode: de0a9...5ad 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #7 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja da tar de feil i så fall. Anonymkode: e0e15...8ac Jeg lagde profil på tinder engang som kvinne og ble kontaktet av flere gutter jeg vet hvem er rl. De trengte navn, alder og avstand. Bilde var ikke så farlig så kanskje du heller skal finne andre menn fremfor å sitte der som en Disney prinsesse og forvente at playeren skal komme ridende på sin gylne hest som de fleste kvinner gjør. ? Anonymkode: 69d62...608 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #8 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kvinner velger menn. Kanskje du skal prøve å matche med noen andre? Uten at jeg vet hva slags menn du har matchet med men det er ganske få menn som i det hele tatt får en match og får man ikke mange matcher/likes så starter man ikke samtalen sånn om man har normal folkeskikk så derfor antar jeg du har funnet «en normal 10% mann som får drøssevis av andre likes så de har ikke noe å tape. Men who knows.. Så den videoen fra det brødhue i oslo som manglet selvinnsikt som bekreftet det hele i sta. Anonymkode: 69d62...608 Vet ikke. Matcher jo bare med de jeg finner tiltrekkende. Så kan nok være at de får mange likes som du sier ja. Synes utover det at norske menn faktisk er verre enn utenlandske. Slutter i mye større grad plutselig å skrive også. Har vært i kontakt med flere seriøse utenlandske Anonymkode: e0e15...8ac
Hr. Aktiv Skrevet 2. mai 2022 #9 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Nå er jeg så lei. Har skrevet med 3 matcher på Tinder i løpet av de siste dagene. Og alle starter etter kort tid å nevne noe om sex eller hinter. Går det an å finne en seriøs mann? Ikke har jeg sexy bilder som viser at jeg er ute etter sex heller. Anonymkode: e0e15...8ac Ja da vi er der vi. 😄
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #10 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vet ikke. Matcher jo bare med de jeg finner tiltrekkende. Så kan nok være at de får mange likes som du sier ja. Synes utover det at norske menn faktisk er verre enn utenlandske. Slutter i mye større grad plutselig å skrive også. Har vært i kontakt med flere seriøse utenlandske Anonymkode: e0e15...8ac De du finner tiltrekkende. Betyr det de som har hatt med fotograf på tur? for jeg klarer ikke å finne noen tiltrekkende utifra bilder. Jeg ser om personen er stygg eller ikke men vet av erfaring at ei dame med stemme som høres som hun har drukket en liter whiskey ikke er særlig attraktiv for meg da jeg gjerne skal høre på stemmen såvel som kroppsspråket. Om de utenlandske er mer seriøse eller ikke har jeg ikke peiling på eller kan uttale meg om men de er vel menn de også å kultur, verdier og alt sånn har noe å si, å matcher du med en som har masse alternativer så skriver han neppe bare med deg. Kanskje de andre er mer desp å villige til å jobbe hardere. Player er ikke synonymt med pigmenter den ene eller andre veien. Anonymkode: 69d62...608
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #11 Skrevet 2. mai 2022 Hr. Aktiv skrev (Akkurat nå): Ja da vi er der vi. 😄 Ja men vet ikke hvor😊 Anonymkode: e0e15...8ac
Hr. Aktiv Skrevet 2. mai 2022 #12 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja men vet ikke hvor😊 Anonymkode: e0e15...8ac Akkurat nå er ihvertfall jeg hjemme. Straks klar for senga etter å ha tømmt siste maskinen og hengt til tørk. 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #13 Skrevet 2. mai 2022 Hr. Aktiv skrev (1 minutt siden): Akkurat nå er ihvertfall jeg hjemme. Straks klar for senga etter å ha tømmt siste maskinen og hengt til tørk. Husmoremne. 🤭 Anonymkode: de0a9...5ad 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #14 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De du finner tiltrekkende. Betyr det de som har hatt med fotograf på tur? for jeg klarer ikke å finne noen tiltrekkende utifra bilder. Jeg ser om personen er stygg eller ikke men vet av erfaring at ei dame med stemme som høres som hun har drukket en liter whiskey ikke er særlig attraktiv for meg da jeg gjerne skal høre på stemmen såvel som kroppsspråket. Om de utenlandske er mer seriøse eller ikke har jeg ikke peiling på eller kan uttale meg om men de er vel menn de også å kultur, verdier og alt sånn har noe å si, å matcher du med en som har masse alternativer så skriver han neppe bare med deg. Kanskje de andre er mer desp å villige til å jobbe hardere. Player er ikke synonymt med pigmenter den ene eller andre veien. Anonymkode: 69d62...608 Nei, trenger ikke være det. Normale menn med trekk som jeg liker, øyne osv har mye å si. Ser etter trekk som jeg også ville likt i det "virkelige" liv, så er jo vanskelig å se etter noe annet også. Anonymkode: e0e15...8ac
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #15 Skrevet 2. mai 2022 Hr. Aktiv skrev (7 minutter siden): Akkurat nå er ihvertfall jeg hjemme. Straks klar for senga etter å ha tømmt siste maskinen og hengt til tørk. Kunne like godt sagt send meg en pm.😋✌🏻 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei, trenger ikke være det. Normale menn med trekk som jeg liker, øyne osv har mye å si. Ser etter trekk som jeg også ville likt i det "virkelige" liv, så er jo vanskelig å se etter noe annet også. Anonymkode: e0e15...8ac Stygg er feil ord men personer som ikke var trekk jeg syntes passer «meg» men det jeg prøvde å si etter å svipet på tusenvis av profiler er at svært mange jenter er pene på redigerte bilder så helt annerledes i det virkelige liv. Det hjelper ikke at hun har sminket seg masse for det handler ikke om den personen du går til sengs med men den du våkner opp med. Det handler mye om at ofte så vokser en person raskt og førsteinntrykket er ikke alltid stemmer. Se på frukt, den «peneste» frukten er ikke alltid den beste. den løken som smaker best er sjelden den som ser best ut, den største jordbæra er sjelden den med mest smak. Mennesker er likedan og innimellom så blir man overrasket. Her inne ser man stadig vekk folk som mener x-en/kompisen/venninna osv har funnet en partner som er langt under eller over hva de selv mener vennen fortjener. Men kjemi kan ikke avgjøres via en app. Jeg sier for ordens skyld at man skal ikke gå på medlidenhets date eller noe i den dur men være åpen for at man finner ting der man minst forventer det. Anonymkode: 69d62...608 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #16 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kunne like godt sagt send meg en pm.😋✌🏻 Stygg er feil ord men personer som ikke var trekk jeg syntes passer «meg» men det jeg prøvde å si etter å svipet på tusenvis av profiler er at svært mange jenter er pene på redigerte bilder så helt annerledes i det virkelige liv. Det hjelper ikke at hun har sminket seg masse for det handler ikke om den personen du går til sengs med men den du våkner opp med. Det handler mye om at ofte så vokser en person raskt og førsteinntrykket er ikke alltid stemmer. Se på frukt, den «peneste» frukten er ikke alltid den beste. den løken som smaker best er sjelden den som ser best ut, den største jordbæra er sjelden den med mest smak. Mennesker er likedan og innimellom så blir man overrasket. Her inne ser man stadig vekk folk som mener x-en/kompisen/venninna osv har funnet en partner som er langt under eller over hva de selv mener vennen fortjener. Men kjemi kan ikke avgjøres via en app. Jeg sier for ordens skyld at man skal ikke gå på medlidenhets date eller noe i den dur men være åpen for at man finner ting der man minst forventer det. Anonymkode: 69d62...608 Det er nettopp dette jeg synes er så vanskelig med datingsider. Personlighet og utstråling kommer ikke fram på bilder, og man sikter derfor høyere tror jeg. Vet om mange kjekke menn ellers som jeg aldri hadde sveipet til høyre ved å bare se noen bilder. Kan også være motsatt, de som ser bra ut på bilder trenger ikke gjøre det i virkeligheten. Nei, nettdating er ikke enkelt. Det verste er at han ene som raskt skrev om sex, likte jeg ikke så godt utseende på heller. Men prøvde som du sier å gi det en sjanse fordi jeg var usikker. Så ser ikke ut til å hjelpe og prøve noe annet heller. Anonymkode: e0e15...8ac
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #17 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå er jeg så lei. Har skrevet med 3 matcher på Tinder i løpet av de siste dagene. Og alle starter etter kort tid å nevne noe om sex eller hinter. Går det an å finne en seriøs mann? Ikke har jeg sexy bilder som viser at jeg er ute etter sex heller. Anonymkode: e0e15...8ac Du hadde aldri swipet høyre på meg så ikke klag Anonymkode: f87e2...cce
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #18 Skrevet 2. mai 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Vet ikke. Matcher jo bare med de jeg finner tiltrekkende. Så kan nok være at de får mange likes som du sier ja. Synes utover det at norske menn faktisk er verre enn utenlandske. Slutter i mye større grad plutselig å skrive også. Har vært i kontakt med flere seriøse utenlandske Anonymkode: e0e15...8ac Hadde en kamerat som bare prøvde seg på høye vakre blondiner, og alltid ble avvist. Da jeg påpekte at kanskje problemet var at han siktet litt høyt og burde prøve å gi andre en sjanse, var svaret at han kunne jo ikke noe for hvem han var tiltrukket av. Han er såvidt jeg vet fortsatt singel. Det er ikke alltid så lett å få det en vil ha, når det en vil ha er det samme som det alle andre vil ha. Anonymkode: d516d...ec2 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #19 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nå er jeg så lei. Har skrevet med 3 matcher på Tinder i løpet av de siste dagene. Og alle starter etter kort tid å nevne noe om sex eller hinter. Går det an å finne en seriøs mann? Ikke har jeg sexy bilder som viser at jeg er ute etter sex heller. Anonymkode: e0e15...8ac Trenger ikke være sexy bilder. Bare det at du smiler på bilder er invitasjon til sex. Anonymkode: 6a537...42e
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #20 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): invitasjon til sex. Tinder er til for sex. Anonymkode: b5323...e05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå