Gå til innhold

Neglen sa «pop» og ble hvit

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en måneds tid hatt en rødbrun flekk på neglen. Midt på og på siden, så verken på toppen eller ned til neglebåndet. Bestemte meg egentlig for å se det an et par måneder, siden jeg har litt helseangst og tenkte føflekk kreft med en gang. Den har blitt lysere de siste ukene. 
jeg klarte ikke å la den være, så at det var ganske inngrodd på siden, så jeg løfta den opp helt innerst, og da sa det «pop» og halveneglen ble hvit.. kom også litt blod midt på neglen, øverst. Der det ikke har vært farge i det hele tatt. 

var det en blodansamling jeg tok hull på?  Eller blåmerke..? 
Hva skal jeg se an nå? 

Anonymkode: c0e2e...e97

Videoannonse
Annonse
Gjest Adobyen
Skrevet

Ta en tur til legen, for flekker på neglene kan være alt fra ingenting til svært alvorlig.  Noen har også psoriasis på neglene. Da kan de løsne ytterst og bli hvite fra tuppen og nedover et stykke.

AnonymBruker
Skrevet
Adobyen skrev (20 minutter siden):

Ta en tur til legen, for flekker på neglene kan være alt fra ingenting til svært alvorlig.  Noen har også psoriasis på neglene. Da kan de løsne ytterst og bli hvite fra tuppen og nedover et stykke.

Har slitt med kraftig helseangst, så jeg prøver å ikke løpe til legen hver gang jeg ser noe nytt.. 

Gjest Adobyen
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har slitt med kraftig helseangst, så jeg prøver å ikke løpe til legen hver gang jeg ser noe nytt.. 

Noen mennesker er sånn, men det er av og til nødvendig.  Bedre med en gang for ofte enn omvendt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...