Gå til innhold

Sovnet på nachspiel

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Nei, ikke alle gutter, Gjest. De aller fleste gutter vet akkurat hvor grensene går for ok oppførsel.

Men det finnes de som ikke helt har sperrene i orden. Og kanskje innlegget ditt kan være med på å få en til å tråkke langt over streken. Fordi han har lest på internett at jenter faktisk tenner på det.

U see?

Vibeke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, i ettertid er jeg veldig klar over at dette kan nærmest virke som en invitasjon. Det er det hvertfall IKKE!! Dette var (og kommer til å være) et engangstilfelle for min del, men en ting lurer jeg på; Hvorfor kan gutter finne på å være såpass freidig??Har noen hørt om tilfeller der situasjonen har vært det motsatte?? Ettersom jeg forstår på dere, så kan dette innlegget være grunnlaget for at alle guttene som kommer over en sovende jente, kommer til å prøve det samme?! Er verden SÅ gal??

Du gjorde jo ikke motstand overhodet.. du visste hva han drev med.

Mener ikke å beskytte han heller,han var veldig frekk..

Men du inviterte litt selv og mener jeg.

En kamerat var borti noe av det samme.

Han sovnet(ute..man sovner ikke ute,da kan man takke seg selv)

Han visste at hun likte han og sånn. Vel,hun fant han og kyssa på han og klådde på hans private.

Men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor han ikke gjorde noe, han var full..men såå full?

Det som er annerledes her,og gjør at jeg er ekstra irritert på den gutten er at han hadde dame på det tidpunktet(og har det ennå). Han har aldri fortalt henne om det..

Ohh,wonder why!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, i ettertid er jeg veldig klar over at dette kan nærmest virke som en invitasjon.

Du skal ikke være flau for innlegget, Gjest. Riktig nok kunne det sikkert oppfattes slik av en og annen leser om det hadde blitt stående ubesvart, men alle reaksjonene i tråden sier jo også sitt. Om en gutt skulle få ideer av innlegget ditt ville han sikkert komme på andre tanker etter å ha lest hele tråden. Ser du det på denne måten var det et nyttig innlegg, siden temaet sikkert ikke hadde blitt tatt opp ellers.

De som leser dette får en klar melding om at dette ikke er akseptert, eller hva? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Inviterte jeg?? La oss si at en jente (eller en gutt) var så full at vedkommede ikke registrerte det hele.(Noe jeg IKKE var, men det trodde denne gutten.) Er det da din mening at invitasjonen er lagt ut?? Hvordan kan du si sånt? Tro meg når jeg sier; Jeg er (normalt) den snusfornuftige jenta som sier fra om den minste ting jeg ikke liker, eller synes er passende. Det er jo derfor jeg ikke heelt liker dette i etterkant....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey.. du liker det ikke i etterkant..

Men du likte det da..

Da har det noe med hvor mye du drakk,eller hva?.(jepp,fått med meg at du ikke var helt borte)

Men da vet du det til neste gang.. hva som kan skje..

Du har jo tydeligvis helt forskjellige grenser full kontra edru..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har jo tydeligvis helt forskjellige grenser full kontra edru..

Hvem har ikke det, Madison? :wink:

(Siden jeg har kastet meg på diskusjonen her har jeg bedt en annen moderator om å ta seg av modereringa her om det skulle bli nødvendig.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har ikke det, Madison? :wink:

(Siden jeg har kastet meg på diskusjonen her har jeg bedt en annen moderator om å ta seg av modereringa her om det skulle bli nødvendig.)

Sant nok.. men DET kommer an på hvor mye man faktisk drikker..

Man må jo kunne si ifra selv om man har drukket.

Moderer om det blir nødvendig,klart det Hege :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Skulle nesten tro du aldri har gjort noe dumt i fylla du Madison?? Hvis det er tilfellet, så burde du gjøre noe dumt, bare for å ha erfaringen :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier ikke det gjest.

Men andre trenger ikke gjøre feil om det kan unngås.

Det "værste" jeg har gjort i fylla er å kline med en jeg ikk ehadde gjort det med i edru tilstand.

Men jeg var 14-15.

Men jeg drikker med måte..rolige meg kan nemlig bli ganske så hissig om det blir for mye :-? (det skal normalt veldig mye til)

Flaue greier i etterkant :ler:

Ikke vært meningen å være frekk eller gi deg masse pepper.

Alle feiler. Men man lærer av dem. (de fleste ihvertfall)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok, Madison. Da jeg var tenåring var jeg en gang på en fest der alle ble noe i overkant dritings. Samme situasjon som Gjest her omtaler oppstod. Jenta var nesten i koma, og da en gutt begynte å klå klarte hun likevel å gi uttrykk for mishag ved å vifte med armen og legge den over brystene.

Som de fleste her vet har jeg ikke alltid vært jente. Da jeg var tenåring forsøkte jeg å leve som gutter flest, selv om jeg følte det annerledes.

Men jenter har jeg alltid hatt sansen for likevel :wink:

Også på denne festen, og jeg var en av dem som hadde veldig lyst til å se nærmere på brystene hennes.

Jeg hadde riktig nok ikke samme motiv som guttene, jeg var nemlig misunnelig på jenta, ville ha slike bryster selv..

Da jeg så hennes reksjon på berøring satte jeg meg ned ved siden av henne og passet på at hun fikk sove i fred.

Jeg var nemlig helt på hennes side, siden jeg følte meg som jente selv.

Dette kunne jeg jo ikke fortelle kameratgjengen, men slik var det.

Du kan si jeg var i en veldig gunstig situasjon egentlig. Jeg kan nemlig påberope meg å ha erfaring fra begge sider, til en viss grad.

Noe jeg har mye moro med fremdeles.

Nå er jeg 47 og har bryster selv :P

(Jeg synes det er greiere å slippe moderering når jeg deltar aktivt i en diskusjon, føler meg litt friere da :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg så hennes reksjon på berøring satte jeg meg ned ved siden av henne og passet på at hun fikk sove i fred.

Det var snilt gjort Hege! Synd ikke alle gjør det når en lignende situasjon oppstår.

Nå lå gjest riktignok alene men. (jenta Hege fortalte om var full,men aksepterte ikke klåing for det) Det er det som er viktig,for ens egen del.

Men jeg er helt enig i at man må prøve å feile,man lærer av det.

(den som klår utnytter virkelig situasjonen, det er like galt om en er jente eller gutt) Det bl epå en måte svar på det du spurte om tidligere gjest. Om det er forskjell på jente/gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gutten som prøvde å ta på meg (hovedsaklig på brystene) merket ikke noe til at jeg egentlig var vaken. Enden på visa ble at jeg rett og slett ble liggende å fantasere/nyte det som gutten drev med. Han kom aldri nedi buksa mi, men han fikk virkelig tatt seg ut med brystene mine.

Nå i ettertid synes jeg dette var tåpelig gjort av meg... :oops:  

Hva synes dere, var dette veeeldig dumt gjort av meg?

Du spør om det var veldig dumt gjort. Vel, lurt var det ikke, men du var tross alt heldig.

Du vet sikkert at noen jenter faktisk har blitt voldtatt i liknende situasjoner. Guttene på en slik fest er jo ikke mer edrue de enn du var, og hormonene gjør sitt til at grenser blir flyttet. Gutter som ellers er kjempegode kamerater kan få sine grenser utvisket av alkohol, og det ene tar det andre.

Det finnes jenter som altså er blitt voldtatt, bare fordi gutten i tillegg til rus og hormoner feiltolker situasjonen dit hen at jentene er "villige".

Fordi de ikke gjør motstand.

Nå trodde jo han at du sov, og dermed heller ikke kunne si "ja" eller "nei", så der forbrøt han seg.

Han tok seg til rette. Dermed skulle du reagert så kraftig at han fikk seg en lærepenge.

Det at dere var alene kunne ført til, dersom han hadde voldtatt deg, at det i en rettsak lett hadde blitt påstand mot påstand.

Jeg sier ikke dette for å kjefte på deg, det har jeg ingen grunn til. Du sier jo selv at dette var dumt, så neste gang vil du sikkert ikke gjøre det samme :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest RomeoBoy!

Hei!

Likte innlegget ditt :)

Hvis du syntes det var delig, så var det jo bare bra at du ikke rørte deg, dessuten hadde sikkert han som tok på deg det kjempebra :) Hørtes dumt ut at noen mente at dette innlegget kan gjøre at folk overgriper noen, alt kan misstolkes, hvis man bare er syk i hodet. Er vant med at jenter tat på rompa mi, men jeg gidder ikke å be dem reise til helvete av den grunn ;)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig kjedelig å beføle ei jente som ikke rører på seg og kan si hun liker det jeg holder på med.... mener den neste fasen har et eget ord.... nekrofili var det ja.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Randabergmann!

Jeg forsøkte livet som mann i mange år, men fant ut at det å være kvinne var mye mer givende. Du skulle prøve før du sier noe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...