Gå til innhold

Rune Rudberg-igjen


Barbie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Vel,har dere glemt allerede dere som svarer.Vi har forskjellig smak alle som en,heldigvis.Er ikke tilhenger av Rudber el.div andre artister,men jeg har ingen grunn til og kritisere de som liker'n og det synes jeg faktisk ikke dere andre bør heller.Dere har nok deres som vi ikke liker.Så slutt å være så "belærende" og "liksominntligente" "kulturelle" osv.Det var bare et spørsmål fra denne personen og la det være med det.Enten så svarer men skikkelig eller så lar men være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

nix Rune er ikke en forferdelig fyr;privat er han hyggelig og veldig lojal mot sine venner.Hans krumspring i SE & HØR er bare for å tjene noe extra lommepenger.La dere ikke lure av d!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie

rune Rudberg fan veit du...;D er jo ikke for ingenting d ryktes om ham og damer på hotellrom etter konsert og lignende....1001,1002,1003.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

usj...bodde ved siden av han da han bodde i Son.

Snakk om sjøldigger. Spilte sine egne plater til langt på natt, ikke akkurat sjeldent heller!

Ekkel er han!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Anonymous

La Rudberg være Rudberg og oss andre la oss få være oss.Er du så mye bedre du som hadde'n som nabo?I herrens navn hvorfor kan en ikke si/skrive noe uten å svare på det normalt enn å henge med gjeipen.Er jeg stolt av noe,så driter jeg i om naboen synes jeg er teit for det.Det er meg og ikke deg som nabo jeg skal bry meg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Er så stolt av å kunne si at Rudberg nå er en av mine sambygdinger...! Vuhu! En ekte Næsbu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...