AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #1 Skrevet 30. april 2022 Vi planlegger cruise ferie til karibien i sommer. Ser det er «regntid» etter april. Er det noen som har erfaringer fra denne destinasjonen på sommerhalvåret ? Anonymkode: 50e9c...6ad
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #2 Skrevet 2. mai 2022 Jeg ser at du får lite svar på deg du egentlig spør om. Jeg har ikke vært på cruise i Karibien på sommeren, men har feriert der mange ganger tidligere også på sommeren. Vil anbefale deg cruise til ABC øyene (Aruba, Bonaire og Curaçao). Der er det stabilt vær og disse øyene ligger utenfor orkanbeltet så de er også anbefalt som reisemål om sommeren. Kos deg på ferie, Karibien er helt fantastisk. Anonymkode: 5783d...157 1 1
Perelandra Skrevet 2. mai 2022 #3 Skrevet 2. mai 2022 Tråden er ryddet for avsporinger. Perelandra, mod.
Stina234 Skrevet 3. mai 2022 #4 Skrevet 3. mai 2022 Litt varm på sommeren og som du nevner, regntid. Dere kan være heldige å omtrent ikke ha regn i det hele tatt men man kan også risikere en uke med regn. Personlig hadde jeg valgt påske eller tidlig vår for et cruise der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå