Gå til innhold

Falsk alarm, eller?


Gjest Lompa i.i

Anbefalte innlegg

Gjest Lompa i.i

Har vært hos mamma i dag. Hatt en fin dahg kost oss masse, spist mye god mat og kaker. Jeg har hatt et par runder på do hvor det kjentes som hele tarmsystemet var på vei ut, og når det ga seg, har jeg etterpå hatt masse skikkelig sterke kynnere, vært småkvalm og har småvondt i korsryggen og nederst i magen. Mamma bl ehelt vill og tror det kan være noe på gang. Skla legge meg nå og se om det blir mere eller stekere, evt regelmessig.

Må innrømme at jeg blir litt "på tuppa" selv, ved muligheten for at det kan være noe som er i ferd med å skje, men håper egentlig at det drøyer litt til. Er 36 + 5 i dag.

Junior veklser mellom total stillhet og hyperaktivitet nå, så jeg håper bare jeg får sove.

Hvordan har det begynt hos dere som allerede har født?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynte med mer og mer vondt i ryggen i dagene før han ble født, så gikk slimproppen om formiddagen og så startet riene om kvelden. Han ble født neste formiddag!

Hvis du bare har "småvondt" så tror jeg nok at det ikke er i gang ennå! ;)

Men blir det vondere og mer regelmessig, og det kommer slim og blod, så får du bare ringe føden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fortsatt vondt i ryggen og magen, men ikke så mange kynnere, selv om de som har vært, var kraftige nok. Foreløpig ikke noe slim eller blod, men det er det visst ikke alle som får heller. Får bare vente og se. Håper det skjer noe snart.

(Takk for hilsen i dagboka mi forresten!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...