Gå til innhold

Nylige profilbesøk


Lana01
Gå til løsning Løst av Rhodiola,

Anbefalte innlegg

Inne på profilen kan man se hvem som har vært inne og besøkt profilen. Gjelder dette også når en moderator administrator  har besøkt siden?  Vil det vises under profilbesøk?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Løsning

Hei.

Alle besøk på profilen din vil være synlige så lenge brukeren har aktivert påloggingsstatusen sin. Dette er uavhengig av om brukeren er administrator, moderator eller vanlig bruker. 

Du kan vise eller skjule din påloggingsstatus under sikkerhet og personvern i kontoinnstillingene dine. 

Mvh Rhodiola, mod.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betyr det at moderatorer kan besøke profilen uten at man kan se at de har vært der? HVorfor er det tillatt?

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var også  dette jeg ville frem ti. Det føles ganske ubehagelig , når også  flere har tilgang til pm. Spesielt i takt med alle utestengelser den senere tid. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (7 timer siden):

Betyr det at moderatorer kan besøke profilen uten at man kan se at de har vært der? HVorfor er det tillatt?

Funksjonen er tilgjengelig for moderatorer på lik linje som for vanlige brukere av forumet. Og det kan av ulike årsaker være en preferanse å slå av aktivitetsstatusen.

Jeg kan ikke svare på hva disse årsakene er for hver enkelt moderator, men per dags dato er det ikke noe grunnlag for å fjerne denne funksjonen.

Lana01 skrev (7 timer siden):

Det var også  dette jeg ville frem ti. Det føles ganske ubehagelig , når også  flere har tilgang til pm. Spesielt i takt med alle utestengelser den senere tid. 

For å legge til kan jeg nevne at vi ikke har tilgang til private meldinger med mindre disse rapporteres inn, det er naturligvis for å kunne behandle saken deretter.

- Rhodiola, mod.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lana01 skrev (4 timer siden):

Kan slettede pm hentes opp, hvis noen har ønske om dette?

Ikke så vidt jeg er kjent med, det jeg kan si er at dette i allefall ikke er en funksjon for moderatorer, heller ikke for egne private meldinger - så jeg vil gå ut ifra at dette ikke er mulig. Jeg skal forhøre meg med resten av teamet og komme med en tilbakemelding angående dette.

- Rhodiola, mod.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, @Lana01.

Da har jeg fått tilbakemelding og jeg kan bekrefte at det å gjenopprette slettede meldinger ikke er mulig.

- Rhodiola, mod.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rhodiola skrev (1 time siden):

Hei igjen, @Lana01.

Da har jeg fått tilbakemelding og jeg kan bekrefte at det å gjenopprette slettede meldinger ikke er mulig.

- Rhodiola, mod.

Takk for rask tilbakemelding og svar på det jeg ønsket 

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lana01 skrev (På 30.4.2022 den 21.43):

Takk for rask tilbakemelding og svar på det jeg ønsket 

Bare hyggelig. 

Vh Rhodiola, adm.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...