Raven.Writingdesk Skrevet 30. juli 2022 #1201 Del Skrevet 30. juli 2022 ~ Ada ~ skrev (4 minutter siden): 😂. Britney Spears har skrev en sang om dette, faktisk. 😅😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 30. juli 2022 #1202 Del Skrevet 30. juli 2022 grønnball skrev (4 minutter siden): Haha! Der lurte du gjengen skikkelig, legg merke til hvor mange likes du fikk først, og så etterpå så sluttet de å gi deg likes når de skjønte at du var sarkastisk.. Nå likte ikke jeg innlegget, men du tenker ikke at betydningen blir veldig ulik ved bokstavelig tolkning vs sarkastisk tolkning? Man skal like okke som? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muffin man Skrevet 30. juli 2022 #1203 Del Skrevet 30. juli 2022 grønnball skrev (31 minutter siden): Haha! Der lurte du gjengen skikkelig, legg merke til hvor mange likes du fikk først, og så etterpå så sluttet de å gi deg likes når de skjønte at du var sarkastisk.. Må ærlig si jeg har påpekt disse tendensene før😅 Enten er du med eller er du mot oss😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 30. juli 2022 #1204 Del Skrevet 30. juli 2022 1 hour ago, Raven.Writingdesk said: Her er harda fakta hvor hun innrømmer all skyld. Case closed ! Q.E.D Praktfull tydeliggjøring av hvorfor man legger ved kilde når man siterer og/eller henviser til et dokument/en artikkel/en uttalelse osv. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 30. juli 2022 #1205 Del Skrevet 30. juli 2022 grønnball skrev (1 time siden): Haha! Der lurte du gjengen skikkelig, legg merke til hvor mange likes du fikk først, og så etterpå så sluttet de å gi deg likes når de skjønte at du var sarkastisk.. Hehe, ja. 😅 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 30. juli 2022 #1206 Del Skrevet 30. juli 2022 Muffin man skrev (48 minutter siden): Må ærlig si jeg har påpekt disse tendensene før😅 Enten er du med eller er du mot oss😜 Og igjen har du dette opphenget på urettferdighet og manglende likevekt, mens du lett lar mobbekommentaren passere. Kan du please slutte å ødelegge tråden med førstnevnte fokus? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muffin man Skrevet 30. juli 2022 #1207 Del Skrevet 30. juli 2022 (endret) ~ Ada ~ skrev (32 minutter siden): Og igjen har du dette opphenget på urettferdighet og manglende likevekt, mens du lett lar mobbekommentaren passere. Kan du please slutte å ødelegge tråden med førstnevnte fokus? Du. Igjen dette er bare litt fjas til en bruker fra min side.. Ikke noe å lage avsporing over Ikke ta det personlig. Du får slå ned på mobbingen selv hvis det er så viktig for deg. Sa tidligere at jeg ikke gidder å preke rundt standarden rundt hva folk skriver noe mer. Å bli beskyldt for stalking er ikke verdt det Du må inrømme at det er litt komisk at folk trakk tilbake likes’ ene sine når de fant ut at kommentaren ikke var mot Heard😂? Endret 30. juli 2022 av Muffin man Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 30. juli 2022 #1208 Del Skrevet 30. juli 2022 Muffin man skrev (6 minutter siden): Du. Igjen dette er bare litt fjas til en bruker fra min side.. Ikke noeer lage avsporing over Ikke ta det personlig. Du får slå ned på mobbingen selv hvis det er så viktig for deg. Så tidligere at jeg ikke gidder å preke rundt standarden rundt hva folk skriver. Å bli beskyldt for stalking er ikke verdt det Å preke om det, er nettopp hva du har gjort. Du startet dagen med å prate til meg om at jeg har misforstått dette som en fanklubb-sak pro Depp ditten datten pga en «synd for henne-retorikk». Som jeg ignorerte, men så fortsetter du å nøre oppunder rundt dårlige holdninger hos «Depp- teamet». Fint at du skal slutte med det pronto. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 30. juli 2022 #1209 Del Skrevet 30. juli 2022 Muffin man skrev (22 minutter siden): Du må inrømme at det er litt komisk at folk trakk tilbake likes’ ene sine når de fant ut at kommentaren ikke var mot Heard😂? Vi tenker ulikt om det. For meg en naturlig skepsis til kilder i Reddit, etter hva som fremkom der, som ble likt, og fjernet da det ikke var slik skepsis likevel. Men det gjør meg ingenting at du finner det komisk, så lenge du ikke samtidig skal moralisere over at jeg selv eller andre også ser komikk i ting, reagerer på ting osv. Dette er et diskusjonsforum, tross alt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muffin man Skrevet 30. juli 2022 #1210 Del Skrevet 30. juli 2022 ~ Ada ~ skrev (1 minutt siden): Vi tenker ulikt om det. For meg en naturlig skepsis til kilder i Reddit, etter hva som fremkom der, som ble likt, og fjernet da det ikke var slik skepsis likevel. Men det gjør meg ingenting at du finner det komisk, så lenge du ikke samtidig skal moralisere over at jeg selv eller andre også ser komikk i ting, reagerer på ting osv. Dette er et diskusjonsforum, tross alt. Joda, men reddit refererte til videre kilder Har du tittet på disse? Licorne er etter mitt inntrykk veldig seriøs når det kommer til kildebruk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 30. juli 2022 #1211 Del Skrevet 30. juli 2022 Muffin man skrev (1 time siden): Du. Igjen dette er bare litt fjas til en bruker fra min side.. Ikke noe å lage avsporing over Ikke ta det personlig. Du får slå ned på mobbingen selv hvis det er så viktig for deg. Sa tidligere at jeg ikke gidder å preke rundt standarden rundt hva folk skriver noe mer. Å bli beskyldt for stalking er ikke verdt det Du må inrømme at det er litt komisk at folk trakk tilbake likes’ ene sine når de fant ut at kommentaren ikke var mot Heard😂? Når man begynner å følge med på likes for å score poeng, har man lite å komme med. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muffin man Skrevet 30. juli 2022 #1212 Del Skrevet 30. juli 2022 (endret) Kollontaj skrev (17 minutter siden): Når man begynner å følge med på likes for å score poeng, har man lite å komme med. Kanskje det, ja😂 En like på innlegget ditt.. and still counting😜 Endret 30. juli 2022 av Muffin man Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet 30. juli 2022 #1213 Del Skrevet 30. juli 2022 (endret) Muffin man skrev (3 timer siden): Må ærlig si jeg har påpekt disse tendensene før😅 Enten er du med eller er du mot oss😜 Jaja, du er tydelig mye mer partisk enn hva jeg først trodde men det forklarer jo den ensidige fokuset når det gjelder metadiskusjon. Muffin man skrev (1 time siden): Å bli beskyldt for stalking er ikke verdt det Når skjedde det? Hvis det er svar fra meg du sikter til har jeg allerede sagt at det var aldri mine tanker. Jeg påpekte at det handler om at din (meta) kritikk er ensidig. At du lar mye piss «skli gjennom» fra «Team Heard» som du er mer og mer tydelig i at du har sammenfallende verdier med, (for du har jo dratt den helt ut og er tydelig i at du tolererer «festligheter» fra Team Heard, men ikke like mye når det er fra «Team Depp») - var poenget i mitt første innlegg. Ikke «stalking». Endret 30. juli 2022 av Raven.Writingdesk 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 30. juli 2022 #1214 Del Skrevet 30. juli 2022 Er dere ikke ferdig? Hvem bryr seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 30. juli 2022 #1215 Del Skrevet 30. juli 2022 jeg skjønner ikke at folk gidder drive å svare dette 3 kløveret hele tiden, med seriøse svar. og ingen seriøse kilder , og den ene sinnsyke teorien etter den andre legges frem. er så mye på repeat at bare jeg ser navnet på dem så skroller jeg forbi, de har hakk i plata. jeg håper denne tråden blir stengt for godt så jeg slipper se den havne på topp i mine innlegg HELE tiden. takk for dagens utblåsning! 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duraton Skrevet 31. juli 2022 #1216 Del Skrevet 31. juli 2022 1 minutt siden, ~ Ada ~ said: De er anerkjente verden over hver for seg (og sammen), så at du forsøker å rive ned kvaliteter (egentlig meg) med en «sniktitt», for å (never ending story) påpeke at den ene er ikke bedre enn den andre (mafia), understreker bare poenget mitt ytterligere. Du trekker fram noe fra forrige tråd for å devaluere. Du som er interessert i atferd og psykologi (?), burde innta en mer undrende og nysgjerrig holdning. Om du så hadde sakt at månen ikke var en gul ost, så hadde sikkert vedkommende argumentert for det motsatte 😉 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grønnball Skrevet 31. juli 2022 #1217 Del Skrevet 31. juli 2022 Jeg kom med en video tidligere i kveld, her er del 2. De angriper australia lydklippene. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 31. juli 2022 #1218 Del Skrevet 31. juli 2022 Sara1996 skrev (På 30.4.2022 den 13.15): Hvem føler du har rett? Begge er jo vold mot hverandre,men hun er verst i mye, og har ødelagt enormt for han. så støtter Johnny her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grønnball Skrevet 31. juli 2022 #1219 Del Skrevet 31. juli 2022 https://www.reddit.com/r/DeppDelusion/comments/v2tr27/why_we_believe_amber_heard_part_1/ god post som forklarer mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grønnball Skrevet 31. juli 2022 #1220 Del Skrevet 31. juli 2022 Raven.Writingdesk skrev (8 minutter siden): Personlig synes jeg det lyser sosiopat lang vei. Å studere kroppsspråket til dem begge er interessant. Spesielt en sosiopat. Haha, og du spekulerer ikke her? 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg