Gå til innhold

Hvem støtter du? Johnny Depp eller Amber Heard?

Sara1996

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

15 minutter siden, Flettfrid said:

Ingen av disse henviser til kilder eller noe bevis for påstanden, og henviser tydeligvis stort sett til hverandres artikler. «It’s been revealed» står det i ene artikkelen, men ingen henvisninger til hvor det har blitt revealed. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Muffin man
Licorne skrev (3 timer siden):

Så rart, jeg finner nesten ingen andre nyhetskilder enn den «marca»-siden som snakker om at hun har begjært seg konkurs. Og i artiklene som omtaler dette er det ingen kilde til en skriftlig uttalelse eller bilde av begjæringen eller noe sånn. Står bare «hun har begjært seg konkurs». Hvis det stemmer at hun har gjort det er det veldig rart at ikke andre nyhetskilder har skrevet om det.

Marca har et veldig dårlig rykte for å basere nyhetene sine på rykter. Å hevde hun har gjort dette for å slippe unna betalingen er spekulasjoner basert på rykter.

Veldig useriøs journalistikk selv om nyheten om konkurs viser seg å stemme😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brian McPherson ("Incredibly Average") is Lying and I can Prove it

renderTimingPixel.png

Two years ago, Depp's attorney Adam Waldman illegally leaked an audio recording from the March 8th 2015 Australia incident to Brian McPherson. McPherson took the 5:30:00 audio, edited it down to 0:29:04 and posted it to his Youtube channel "Incredibly Average". To explain why his version was so much shorter than the uncut audio, he said:

https://www.reddit.com/r/DeppDelusion/comments/w5sbl6/brian_mcpherson_incredibly_average_is_lying_and_i/?ref=share&ref_source=embed&utm_content=title&utm_medium=post_embed&utm_name=2c55a932982846e89214ffa4c5ed2476&utm_source=embedly&utm_term=w5sbl6

Deppteamet har trikset med lydklippene.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, grønnball said:

renderTimingPixel.png

Two years ago, Depp's attorney Adam Waldman illegally leaked an audio recording from the March 8th 2015 Australia incident to Brian McPherson. McPherson took the 5:30:00 audio, edited it down to 0:29:04 and posted it to his Youtube channel "Incredibly Average". To explain why his version was so much shorter than the uncut audio, he said:

https://www.reddit.com/r/DeppDelusion/comments/w5sbl6/brian_mcpherson_incredibly_average_is_lying_and_i/?ref=share&ref_source=embed&utm_content=title&utm_medium=post_embed&utm_name=2c55a932982846e89214ffa4c5ed2476&utm_source=embedly&utm_term=w5sbl6

Veldig opplysende om hvordan teamet hans har jobbet kontinuerlig de siste årene på å få ut innhold tatt ut av kontekst slik at de lettere kan kjøre en kampanje mot henne som publikum lett kan tro på.

Ganske skremmende hvordan YouTube og sosiale medier kan brukes på denne måten og at disse aktørene har løyet så lenge om å ha noe med Depp sitt team å gjøre. Og da de måtte innrømme det etter at Waldman fortalte om samarbeidet under ed så bryr ikke folk seg om det uansett. (ThatBrianFella og ThatUmbrellaGuy blant annet). Da er det for sent, da er folk overbevist allerede og bruker informasjonen blindt for å videreformidle nettopp det de ønsket. Hadde noen på «min side» i en sånn sak løyet om å jobbe med forsvaret til den parten jeg valgte å tro på og beviselig manipulert og klippet og leaket slikt innhold tror jeg at jeg hadde tatt et steg tilbake og tenkt «er det mer her som kan være overdrevet eller feilaktig». 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Licorne skrev (15 minutter siden):

Ganske skremmende hvordan YouTube og sosiale medier kan brukes på denne måten og at disse aktørene har løyet så lenge om å ha noe med Depp sitt team å gjøre. Og da de måtte innrømme det etter at Waldman fortalte om samarbeidet under ed så bryr ikke folk seg om det uansett. (ThatBrianFella og ThatUmbrellaGuy blant annet).

Hvor/når har de benektet for dette btw?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

grønnball skrev (3 timer siden):

renderTimingPixel.png

Så nå er det altså McPherson og Depps team sitt ansvar at AH ikke presenterte gode nok bevis i hennes favør🙄. Jau, da.

Så hennes team fikk bare presentere 26 sek av klippet osv. Okidoki. Synd for henne. Synd hun ikke hadde noe bedre å legge frem selv enn manipulerte bilder osv...Altså, ansvarsfraskrivelsen blir bare mer og mer desperat, og verre og verre. Til opplysning, så er AH sitt team som skal forsvare og fremme hennes sak, ikke motsatt. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Licorne skrev (3 timer siden):

Veldig opplysende om hvordan teamet hans har jobbet kontinuerlig de siste årene på å få ut innhold tatt ut av kontekst slik at de lettere kan kjøre en kampanje mot henne som publikum lett kan tro på.

Ganske skremmende hvordan YouTube og sosiale medier kan brukes på denne måten og at disse aktørene har løyet så lenge om å ha noe med Depp sitt team å gjøre. Og da de måtte innrømme det etter at Waldman fortalte om samarbeidet under ed så bryr ikke folk seg om det uansett. (ThatBrianFella og ThatUmbrellaGuy blant annet). Da er det for sent, da er folk overbevist allerede og bruker informasjonen blindt for å videreformidle nettopp det de ønsket. Hadde noen på «min side» i en sånn sak løyet om å jobbe med forsvaret til den parten jeg valgte å tro på og beviselig manipulert og klippet og leaket slikt innhold tror jeg at jeg hadde tatt et steg tilbake og tenkt «er det mer her som kan være overdrevet eller feilaktig». 

Kampanje? Han saksøkte, hun gikk til motsøksmål. Hun tapte. Hun hevder op ed'en aldri handlet om ham, men gjør ikke annet enn å snakke om grov vold fra JD. Det er hun som har startet dette sirkuset. I fare for å gjenta meg selv.....

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (1 time siden):

Kampanje? Han saksøkte, hun gikk til motsøksmål. Hun tapte. Hun hevder op ed'en aldri handlet om ham, men gjør ikke annet enn å snakke om grov vold fra JD. Det er hun som har startet dette sirkuset. I fare for å gjenta meg selv.....

Jepp.

Og dette forsvarer folk.
Flaut. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (På 27.7.2022 den 19.10):

Kan noen fortelle meg hvilke omfattende beviser hun har?

kan du fortelle meg hvilke omfattende beviser HAN hadde? Da tenker jeg på at karrieren han sin ble ødelagt basert på den kronikken. Jeg tenker også på omfattende beviser på at HUN forfalsket bevisene(her kan man ikke si at hun virket troverdig pga hun ikke grein på riktig måte)

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvikksand9 skrev (2 minutter siden):

kan du fortelle meg hvilke omfattende beviser HAN hadde? Da tenker jeg på at karrieren han sin ble ødelagt basert på den kronikken. Jeg tenker også på omfattende beviser på at HUN forfalsket bevisene(her kan man ikke si at hun virket troverdig pga hun ikke grein på riktig måte)

Alt dette ble vist i en rettssak som varte i 6 uker, ca 5-7 timer per ukedag. Dette ligger tilgjengelig på YouTube. Det er ikke andre brukere sin oppgave å skrive et essay til deg med oppsummering fordi du selv ikke gidder se alt som ligger tilgjengelig. Det ligger som sagt fritt for alle å se. (Men det er jo vesentlig mer krevende enn å sitte å sutre over at man mistenker at X og Y er slik-og-slik, mafia, Trump osv. osv. ) 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kvikksand9 skrev (22 minutter siden):

. Jeg tenker også på omfattende beviser på at HUN forfalsket bevisene

Omg..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ramona1970
grønnball skrev (5 timer siden):

renderTimingPixel.png

Men har du hørt på de lange opptakene av samtalene deres der Amber setter i gang krangler, skifter tema når hun blir fortalt at hun lyver, anklager Johnny for at han går ut av rommet for å komme bort fra henne, skriker og snakker over han det meste av tiden? Det finnes timesvis med dette. Om det er utelatt så mye forferdelig om Johnny Depp i det klippet, hvorfor kan ikke Amber-teamet poste det da, så alle kan høre det? Jeg hørte på flere timer med audio av dem for et par år siden, og i en av dem husker jeg jeg hørte bare TVen i lang tid, fordi Amber var alene og Johnny var ute av rommet. Så at det er flere slike lange pauser tviler jeg ikke på.

Dette er litt som Baneheia-saken. Det finnes sikkert bevis mot Viggo Kristiansen ett eller annet sted, det er bare ikke noen som har funnet det enda.

For de som orker vil jeg anbefale å lete fram alle audioene med Amber og Johnny som er å oppdrive på youtube. Det tegner et bilde av henne som er helt umiskjennelig.

Under er en timelang samtale der hun gjennom hele samtalen beskylder Johnny for å ALLTID stikke av når de krangler. 
Kanalverten kommenterer innimellom, men kommentarene kan man hoppe over om man ser i beskrivelsen til videoen, det er linker der til tidene i videoen man kan hoppe til. 

Her linker jeg direkte til der et lite utdrag av samtalen er ca. sånn:

A: Do you know how many times I've chased you out of the elevator in the hall? Let's stop doing that. It's a major thing to me.
J: If things get physical we have to separate.
A: No we don't.
J: We have to be apart from one another, whether it's for an hour, or fucking a day, we must. There can be no physical violence.
A: I can't promise you that I'll be perfect, I can't promise I won't get physical again - God I some times get so mad that I lose it...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les redditen. Han har sydd sammen lydklippene og feiltekstet. Endret rekkefølge og lagt til ord. Han la til "a man" I stedet for "man" i et annet lydklipp for å endre meningen. Han er en betalt audiograf. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Sunfl0wer
grønnball skrev (3 timer siden):

Les redditen. Han har sydd sammen lydklippene og feiltekstet. Endret rekkefølge og lagt til ord. Han la til "a man" I stedet for "man" i et annet lydklipp for å endre meningen. Han er en betalt audiograf. 

I følge en reddit tråd ja. Men hvor er før og etter lydklippene for å støtte opp mot det en på Reddit påstår? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunfl0wer
Ramona1970 skrev (3 timer siden):

Men har du hørt på de lange opptakene av samtalene deres der Amber setter i gang krangler, skifter tema når hun blir fortalt at hun lyver, anklager Johnny for at han går ut av rommet for å komme bort fra henne, skriker og snakker over han det meste av tiden? Det finnes timesvis med dette. Om det er utelatt så mye forferdelig om Johnny Depp i det klippet, hvorfor kan ikke Amber-teamet poste det da, så alle kan høre det? Jeg hørte på flere timer med audio av dem for et par år siden, og i en av dem husker jeg jeg hørte bare TVen i lang tid, fordi Amber var alene og Johnny var ute av rommet. Så at det er flere slike lange pauser tviler jeg ikke på.

Dette er litt som Baneheia-saken. Det finnes sikkert bevis mot Viggo Kristiansen ett eller annet sted, det er bare ikke noen som har funnet det enda.

For de som orker vil jeg anbefale å lete fram alle audioene med Amber og Johnny som er å oppdrive på youtube. Det tegner et bilde av henne som er helt umiskjennelig.

Under er en timelang samtale der hun gjennom hele samtalen beskylder Johnny for å ALLTID stikke av når de krangler. 
Kanalverten kommenterer innimellom, men kommentarene kan man hoppe over om man ser i beskrivelsen til videoen, det er linker der til tidene i videoen man kan hoppe til. 

Her linker jeg direkte til der et lite utdrag av samtalen er ca. sånn:

A: Do you know how many times I've chased you out of the elevator in the hall? Let's stop doing that. It's a major thing to me.
J: If things get physical we have to separate.
A: No we don't.
J: We have to be apart from one another, whether it's for an hour, or fucking a day, we must. There can be no physical violence.
A: I can't promise you that I'll be perfect, I can't promise I won't get physical again - God I some times get so mad that I lose it...

Skjønner ikke hvorfor du drar Baneheia inn i dette,for det er åpenbart justismord mot Viggo. Det er ingen bevis mot han i den saken. 

Men det er ingen tvil om at Amber er helt forferdelig i alle de lydklippene som ligger ute. Hun er mishandleren i forholdet. Han hadde det i kjeften. For de 26 sekundene Team Amber fikk spille av i retten fra det lydklippet fra Australia kom ikke han akkurat godt ut med tanke på de stygge ordene han sa,men det var hun som endte opp med å kappe av en del av fingeren og han endte på sykehus. Så sorry @grønnball,men Amber kommer negativt ut av det igjen. 

last ned.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grønnball skrev (4 timer siden):

Han gjorde ikke det. Hun sier 'a man'

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Muffin man

Raven.Writingdesk skrev (8 timer siden):

Alt dette ble vist i en rettssak som varte i 6 uker, ca 5-7 timer per ukedag. Dette ligger tilgjengelig på YouTube. Det er ikke andre brukere sin oppgave å skrive et essay til deg med oppsummering fordi du selv ikke gidder se alt som ligger tilgjengelig. Det ligger som sagt fritt for alle å se. (Men det er jo vesentlig mer krevende enn å sitte å sutre over at man mistenker at X og Y er slik-og-slik, mafia, Trump osv. osv. ) 

Du må da forstå at mange med et vanlig liv ikke har tid til å sitte igjennom hundrevis av timer med rettsak? Veldig få av oss konsumerte alt. Vi skal søren meg ikke aktiv ekskludere folk fra debatten fordi vi anser folk som underkvalifiserte til å delta. Vi er da søren meg underkvalifiserte hele gjengen. Selv om det er gøy å leke hobbyjurist i internettsandkassa vår😅

~ Ada ~ skrev (10 timer siden):

Tror du faktisk sitter med en liten missoppfatning rundt denne saken. Dette er IKKE en fotballkamp siden noe du har skrevet blir veldig fanclub ish . Nylig sikter jeg til «Synd for henne « greiene dine. Veldig lite saklig… Denne tråden er heller ikke ment som en fanclub for Johnny.

Hypotetisk sett så eksisterer det enda en sannsynlighet for at Depp har slått Heard en eller annen gang. Hans forhold til rus åpner for dette. Om team heard mener det er mulig å oppdrive bevis her så kan du vedde rumpa de på at de ikke vil slippe saken. Spiller veldig liten rolle at du skulle vært verdens største Deppfan eller ikke. Om Team Heard ikke så noen muligheter til å vinne ville de nok gitt opp. Ikke glem Depp gikk fri pga. manglende bevis. Uskylden hans ble ikke bevist. Derfor er burde man ikke spekulere rund hva som er flaut i forhold til meningsmotstanderne våres😉

Om det er sånn at en kar knyttet til Depp redigerte og gjemmer unnå mesteparten av et lydopptakk burde vi alle fordømme dette?

vi ønsker rettferdighet.. ikke vinne koste hva det koste vil? Det gjelder fra begge sider. De fleste fordømmer at Ambers bilder også ble tuklet med.

Igjen.. Dette er ikke en fotballkamp hvor ufine ting er akseptert så lenge de forsvarer laget vårt.

Endret av Muffin man
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...