Gå til innhold

behagelig bh for folk med store bryst?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har E cup. Og sliter så sykt med å finne behagelige bher. De fleste jeg har så sklir puppen ut på undersiden eller så holder de ikke puppene godt nok opp. Så får jeg vondt i ryggen osv… vil ha en skikkelig komfortabel bh som avlaster. Tips?

Anonymkode: 7efad...992

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det høres som du kan starte med å gå en del ned i omkrets, og dermed også opp i cup.

Om puppen sklir ut på undersiden er båndet alt for slakt, det skal sitte stramt. Og siden cupstørrelsen beskriver forholdet mellom omkretsen under og midt på brystene må cupstørrelsen opp når omkretsen går ned, for å være omtrent like stor. 

Jeg anbefaler å gå til en skikkelig undertøysbutikk der du kan få hjelp til tilpassing. 

Anonymkode: 40f90...ffc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker Change. Både hjelpa jeg har fått for å finne riktig størrelse, og BH-ene der som er veldig behagelige 😊 Har 65 H i størrelse, så mine er også store.

Anonymkode: b3a26...503

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg har prøvd hele change uten å finne en behagelig bh.. og tidligere kjøpt 2 stk som jeg fikk pushet på meg av selgeren på change, som var direkte vonde å ha på i mer enn 15 min. 

Anonymkode: 31906...e1d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Og jeg har prøvd hele change uten å finne en behagelig bh.. og tidligere kjøpt 2 stk som jeg fikk pushet på meg av selgeren på change, som var direkte vonde å ha på i mer enn 15 min. 

Anonymkode: 31906...e1d

Høres ikke ut som de har funnet rett størrelse i så fall ☹️ De jeg har merker jeg ikke at er på en gang.

Anonymkode: b3a26...503

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...