Gjest fortvilt Skrevet 5. november 2005 #1 Skrevet 5. november 2005 Jeg er på slankern, men synes jeg bare går opp i vekt. Har sluttet å røyke for noen uker siden, og føler jeg har kontroll over hva jeg putter i munnen. Jeg går hver eneste dag 1-2 timer. Hva skal jeg gjøre for å få fart på forbrenninga mi, og hva burde jeg gjøre i tillegg til å gå....ser jeg må få begynt med mage øvelser
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2005 #3 Skrevet 5. november 2005 Jeg prøver å spise hver 3-4 time. Til frokost spiser jeg 2 brødskiver eller crusli frokostblanding Lunsj 1-2 brødskiver eller frokostblanding middag spiser jeg vanlig (er ikke stor spiser) kvelds 1 brødskiv Mellom dette spiser jeg mye gulrøtter og et eple på kvelden Kan nok være jeg putter i meg litt kjeks mellom måltidene, men kan de ha så mye å si... Er jeg veldig sulten kan det være jeg tar et tørt knekkebrød
Brunhilde Skrevet 5. november 2005 #4 Skrevet 5. november 2005 "Litt" kjeks kan ha veldig mye si! Prøv å kutte dem ut en periode og se om ikke det hjelper.
Eliza Doalot Skrevet 5. november 2005 #5 Skrevet 5. november 2005 Crusli frokostblanding inneholder enorme mengder sukker... Jeg ville byttet ut den med en sunnere variant..
Nella Skrevet 6. november 2005 #6 Skrevet 6. november 2005 www.vektklubben.no er et gratis sted å registrere seg og legge inn det du spiser. Pass på å få i deg nok mat også Og vei maten din i en periode så du har kontroll på inntaket.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå