Gå til innhold

Hvor ofte møter dere venner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mange venner. Har bodd mange steder ila livet og de er spredt rundt i Norge og Europa. De venner jeg har her jeg bor, vil jeg si 4 gode, som jeg ser i gjennomsnitt 1-2 ganger per uke

Anonymkode: cc1b6...662

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 3 nære venner. De bor et lite stykke fra meg. Ser dem kanskje 1 gang i mnd eller sjeldnere. Vi er alle opptatt med vårt og et par av dem har barn. Men skulle gjerne sett de oftere, eller hatt 1-2 venner her jeg bor.

Anonymkode: c369c...bc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje en gang i uken eller mindre 😅

Anonymkode: d3ba7...560

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så mange venner igjen her i Norge så fysisk møter jeg få. Har 2-3 som jeg treffer sånn en gang annenhver måned opplegg, de jobber og reiser mye så det blir mer prat på nett og telefon. Så har jeg to som jeg treffer sånn annenhver uke, av og til en gang i uken, spørs om "fridagene" våre er på samme dag og om barna blir med. Ellers så har jeg en del venner rundt om i verden og vi spiller litt sammen og drikker kaffe og babler på video, veldig koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der jeg bodde før , hvor vennene mine bor fortsatt, så traff jeg de ca 2-3 ganger pr uke. Nå har jeg flyttet et godt stykke unna, så nå ser jeg de kanskje en gang hver sjette uke sånn ca. Prøver å få til en heldags sammen når vi da først møtes. 
 

Har 2 gode venner og flere litt mer perifere

Anonymkode: 19081...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke mange venner, og de ser jeg sjeldent.

Har en bestevenn som jeg ser rundt 1 gang i mnd. Jeg er veldig introvert, og jeg orker faktisk ikke mer. En helg med bestevenn, en helt meg familie, og to helger til å lade batteriene. Det er det jeg takler av sosialt.

Anonymkode: 59965...f76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har store barn som er mest ute med venner og jeg er selv single, så vennene mine er jo mitt sosiale liv utenom jobb. 

Vanskelig å si noe om gjennomsnittlig kontakt med hver enkelt,, men treffer nok venner hvertfall to ganger i uka i snitt. Noen ganger mer. Noen treffer jeg enkeltvis, noen som en del av en liten gruppe. Har en seks-sju jeg treffer ganske jevnlig, og flere som rangerer fra venner mot bekjente som jeg treffer mer sporadisk.

Jeg er heldig :) Noen ganger blir det litt mye, men jeg må passe på å gi og ikke bare tenke på å få når det passer meg. For andre ganger har jeg lyst på selskap og det passer ikke for noen…

Anonymkode: 97948...e62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...