Entern Skrevet 30. april 2022 #41 Del Skrevet 30. april 2022 (endret) Fløff skrev (13 minutter siden): Jeg hører aldri på radio og har likevel fått med meg fyren for lenge siden 🤷♀️ Har dere heller ikke hørt Astrid S sin versjon?: Å ja «Vi er perfekt». Bortsett fra at det heter «perfektE». Ikke så perfekte da…🤪 Den sangen er helt Nils. Sorry altså hvis du liker den (jeg liker masse Harry tullball sjøl, no doubt about it) men den sangen der ORKER jeg ikke 😫😫😫😫😫😫😫😫😫 Ikke noe imot Astrid S ellers altså 🙂🙃 Endret 30. april 2022 av Entern 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 30. april 2022 #42 Del Skrevet 30. april 2022 Albbas skrev (10 minutter siden): Nope. Hun er heller ikke en artist jeg lytter særlig til. 🤷♀️ Druid skrev (9 minutter siden): Det er ikke egentlig naturlig å knytte denne og Cez. Da skal du kjenne Astrid S sitt repertoar, hvilket betyr at du er interesert i Henne. Og så skal du være interesert i hvem HUN er interesert i . Og til slutt skal du høre orginalen for å høre stemmen til Cez. Det er et nivå av musikkinteresse som typisk ligger på et annet nivå enn radiolyttere. Entern skrev (3 minutter siden): Å ja «Vi er perfekt». Bortsett fra at det heter «perfektE». Ikke så perfekte da…🤪 Den sangen er helt Nils. Sorry altså hvis du liker den (jeg liker masse Harry tullball sjøl, no doubt about it) men den sangen der ORKER jeg ikke 😫😫😫😫😫😫😫😫😫 Ikke noe imot Astrid S ellers altså 🙂🙃 Jeg kan ikke hjelpe noen som bor under en stein inni indre skau 😅 Herregud, jeg er FØRTIEN år gammal kjerring med minimal innsikt i ungdomskultur og har likevel klart å plukke det opp. Dette må jo være folk som heller ikke har hørt om Skam/Rådebank/17-18-19 på NRK osv Går igang med rullekaka og sukkerbit til den svarte kaffen som supes av asjetten 😅 9 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowbrigade Skrevet 30. april 2022 #43 Del Skrevet 30. april 2022 (endret) Druid skrev (14 minutter siden): Det er ikke egentlig naturlig å knytte denne og Cez. Da skal du kjenne Astrid S sitt repertoar, hvilket betyr at du er interesert i Henne. Og så skal du være interesert i hvem HUN er interesert i . Og til slutt skal du høre orginalen for å høre stemmen til Cez. Det er et nivå av musikkinteresse som typisk ligger på et annet nivå enn radiolyttere. Joa, i et vakuum ville det vært sånn, men akkurat denne versjonen ble brukt i Skam og tok helt av etter det. Det samme gjelder håper du har plass. Vi er ganske mange også utenfor målgruppen til slik musikk som ble ekstremt hektet på Skam (selv er jeg godt over 30), og da ble disse sangene såpass fremhevet at man fikk med seg hvem cezinando er. Pappa er over 70 og har jo ikke sett på Skam, men han hører mye på radio i bilen, han vet godt hvem både Astrid s og cezinando er selv om det ikke er hans musikksmak Endret 30. april 2022 av Snowbrigade . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 30. april 2022 #44 Del Skrevet 30. april 2022 Just now, Fløff said: Jeg kan ikke hjelpe noen som bor under en stein inni indre skau 😅 Herregud, jeg er FØRTIEN år gammal kjerring med minimal innsikt i ungdomskultur og har likevel klart å plukke det opp. Dette må jo være folk som heller ikke har hørt om Skam/Rådebank/17-18-19 på NRK osv Går igang med rullekaka og sukkerbit til den svarte kaffen som supes av asjetten 😅 Dette har jeg kommentert i den andre tråden om dette. 😊 Jeg bor ikke under en stein bare fordi jeg ikke legger merke til navnet på artister som lager musikk jeg ikke liker. I 2005 kunne jeg navnet på sånne, men i 2022 er det heldigvis lett å slippe unna musikk man ikke liker. Musikkutvalget er mye bredere og mer tilgjengelig nå enn før, så man trenger ikke bo under en stein for å fokusere på den musikken man selv liker best. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 30. april 2022 #45 Del Skrevet 30. april 2022 3 minutter siden, Snowbrigade said: Joa, i et vakuum ville det vært sånn, men akkurat denne versjonen ble brukt i Skam og tok helt av etter det. Det samme gjelder håper du har plass. Vi er ganske mange også utenfor målgruppen til slik musikk som ble ekstremt hektet på Skam (selv er jeg godt over 30), og da ble disse sangene såpass fremhevet at man fikk med seg hvem cezinando er. Pappa er over 70 og har jo ikke sett på Skam, men han hører mye på radio i bilen, han vet godt hvem både Astrid s og cezinando er selv om det ikke er hans musikksmak Jeg elsket skam, men musikken var ingen høydare for meg, og dermed gikk artistnavnene meg hus forbi. 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donglebæret Skrevet 30. april 2022 #46 Del Skrevet 30. april 2022 Druid skrev (46 minutter siden): Ja. Her er et lite hint :Statestikk på domfellelse og/eller straffereaksjoner gir ikke et representativt bilde av det statistiske bildet av kriminalitet. Det KAN synliggjøre strukturelle ulikheter. Hva gir et representativt bilde når det gjelder alder og kriminalitet etter ditt syn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 30. april 2022 #47 Del Skrevet 30. april 2022 Fløff skrev (1 minutt siden): Jeg kan ikke hjelpe noen som bor under en stein inni indre skau 😅 Herregud, jeg er FØRTIEN år gammal kjerring med minimal innsikt i ungdomskultur og har likevel klart å plukke det opp. Dette må jo være folk som heller ikke har hørt om Skam/Rådebank/17-18-19 på NRK osv Går igang med rullekaka og sukkerbit til den svarte kaffen som supes av asjetten 😅 Jeg er stor fan av Cez (og Astrid S) og jeg nærmer meg 60! Tekstarbeider hans er fantastisk; og av unike kvaliteter. Men jeg er pinlig klar over at min interesse for musikk og musikere ligger på et annet plan enn andre, og at jeg derfor legger merke til mer enn andre. Jeg var derimot overrasket over at så få hadde HØRT han, siden lanseringslistene går så enormt på repeat, og han blir pushet så enormt i media. Finner du musikk du liker, er det i og for seg greit, men når det er ting du IKKE liker : God damn!!! Så det er nok ikke bare min kone som har et filter: jeg har det nok jeg og, det er bare på: jeg skal høre ALT! By the way: er rullekaka og kaffen klar? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. april 2022 #48 Del Skrevet 30. april 2022 Fløff skrev (14 minutter siden): Jeg kan ikke hjelpe noen som bor under en stein inni indre skau 😅 Herregud, jeg er FØRTIEN år gammal kjerring med minimal innsikt i ungdomskultur og har likevel klart å plukke det opp. Dette må jo være folk som heller ikke har hørt om Skam/Rådebank/17-18-19 på NRK osv Går igang med rullekaka og sukkerbit til den svarte kaffen som supes av asjetten 😅 Håper jeg ikke var for hard da 😅 Du er ho rene ungmøyen jeg er *3* år eldre 😄 Så hele Skam da 😄 likte første og tredje sesong godt 😊 Å supe kaffe av asjetten skal ikke kimses av, fin gammel skikk🧐😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 30. april 2022 #49 Del Skrevet 30. april 2022 Druid skrev (6 minutter siden): Jeg er stor fan av Cez (og Astrid S) og jeg nærmer meg 60! Tekstarbeider hans er fantastisk; og av unike kvaliteter. Men jeg er pinlig klar over at min interesse for musikk og musikere ligger på et annet plan enn andre, og at jeg derfor legger merke til mer enn andre. Jeg var derimot overrasket over at så få hadde HØRT han, siden lanseringslistene går så enormt på repeat, og han blir pushet så enormt i media. Finner du musikk du liker, er det i og for seg greit, men når det er ting du IKKE liker : God damn!!! Så det er nok ikke bare min kone som har et filter: jeg har det nok jeg og, det er bare på: jeg skal høre ALT! By the way: er rullekaka og kaffen klar? Lærte meg ei ny låt nå da fra Skam sin spilleliste av ei jeg aldri har hørt om: Men hvor er Norges Cardi B? Hun venter jeg på 😅 Det blir rullekake med bringebærsyltetøy og gale bitches som sjofer på stjernene 😂🍰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 30. april 2022 #50 Del Skrevet 30. april 2022 (endret) Donglebæret skrev (17 minutter siden): Hva gir et representativt bilde når det gjelder alder og kriminalitet etter ditt syn? Ingenting. Vi måler det vi fokuserer på. Og det vi fokuserer på, har ubalanser basert på vår kollektive fokus. Det er litt hvorfor denne gjengen kunne drive på så lenge på tross av at de strengt tatt kunne hankes inn dagen etter: de fant et område ingen hadde tenkt på. Mens statestikken som plasserte prioritet på voksne,hvite menn antagelig inneholdt mye fartsoverskridelser og fyllearrest etter byen. Men vi vet det er et stort antall nasking og underslag blandt ungdom, til det punktet at det regnskapsføres. Mye voldtekt, er festvoldtekt blandt kjente. Ingenting av dette har noen troverdige statistiske tall: det har nærmest en form for aksept, men i bunnen handler det om samfunnskapasitet, og mulighet for straffeforfølgelse. Endret 30. april 2022 av Druid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donglebæret Skrevet 30. april 2022 #51 Del Skrevet 30. april 2022 Du verden. Men dette blir en avsporing, så tilbake til artisten. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 30. april 2022 #52 Del Skrevet 30. april 2022 Tråden er ryddet for innhold med opphavsrett. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #53 Del Skrevet 30. april 2022 Han startet som battle rapper i sin tid. Anonymkode: 86544...bdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #54 Del Skrevet 30. april 2022 En opphypet fyr som lager tekster med håpløs grammatikk. Flaut at folk går på "keiserens nye klær" gang på gang. Alt som var med i Skam var ikke bra bare fordi det var Skam. Tvert i mot, mye der var usannsynlig hypet. Anonymkode: 67773...e74 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #55 Del Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han startet som battle rapper i sin tid. Anonymkode: 86544...bdc Husker det. Han var sykt bra der også, selv om han var ung i forhold til de andre. Husker han hadde en periode på begynnelsen av karrieren etter Skeez men før han slo helt gjennom, hvor jeg synes han var ganske respektløs, men det var vel rundt da Kaveh var stor og det var på en måte en "trend", men så slo han om å blei en skikkelig bra, sårbar og ærlig fyr! Anonymkode: 963b5...75d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #56 Del Skrevet 30. april 2022 Håper han har plass inni sitt palass til alle møblene. Anonymkode: c567f...320 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå