Gå til innhold

Anne-Brith


Majorita

Anbefalte innlegg

CecilieX skrev (30 minutter siden):

Nei og nei, dette var velkjent. Ikke at Anne Brith er i gang, men at det opprettes tråder (holdt ikke med en) på KG som både informerer om comeback og fylles med innlegg som gjør at det ruller i gang debatt. Allerede måtte det moderering til og ryddemeldingene taler sitt tydelige språk. 
 

Jeg holdt på å bite på agnet og svare på et innlegg, før det slo meg at jeg da ville bidra til å pumpe opp et ønsket engasjement som er sårt tiltrengt hvis målet er å komme tilbake til SoMe - himmelen. Så kan «vi» jo avgjøre om «vi» ønsker å bidra til det. 

 

 

Godt poeng! 

Jeg ønsker ikke å bidra til det, så jeg lar det bli med den ene kommentaren fra meg (og denne) 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig. La det være. Hun skrev og sa det på bloggkurset også.

 

Husk du er ikke kjent før du får en tråd på KG. 

Det sier alt. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiffle

Kanskje hun kommer tilbake i Bloggerne som en slags - comeback? Det gikk bra, det gikk på ræva, men nå er jeg tilbake? - ish?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fulgt med på noen år, noen som kan gi TL;DR? Sist jeg var innom var det noe med en kjæreste/partner og klein tacomiddag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

miniomelett skrev (5 timer siden):

Har ikke fulgt med på noen år, noen som kan gi TL;DR? Sist jeg var innom var det noe med en kjæreste/partner og klein tacomiddag

Bare å google, så finner du masse

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

Tja, nå er det oktober 😊 Du er ikke akkurat troverdig …. Du trådstarter 😉

Endret av Nor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX skrev (På 1.5.2022 den 14.36):

Nei og nei, dette var velkjent. Ikke at Anne Brith er i gang, men at det opprettes tråder (holdt ikke med en) på KG som både informerer om comeback og fylles med innlegg som gjør at det ruller i gang debatt. Allerede måtte det moderering til og ryddemeldingene taler sitt tydelige språk. 
 

Jeg holdt på å bite på agnet og svare på et innlegg, før det slo meg at jeg da ville bidra til å pumpe opp et ønsket engasjement som er sårt tiltrengt hvis målet er å komme tilbake til SoMe - himmelen. Så kan «vi» jo avgjøre om «vi» ønsker å bidra til det. 

Savner CecilieX, jeg. 

  • Liker 15
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PingPongRosadamm
Nor skrev (4 timer siden):

Tja, nå er det oktober 😊 Du er ikke akkurat troverdig …. Du trådstarter 😉

Og du er like uforståelig som før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nor skrev (8 timer siden):

Tja, nå er det oktober 😊 Du er ikke akkurat troverdig …. Du trådstarter 😉

Veldig spesielt å dra opp denne tråden igjen, hvorfor? 

  • Liker 12
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gratinara skrev (2 minutter siden):

Anne Brith, hvor ble det av deg i alt mylderet? Ser hun fortsatt har bakeblogg

Hvem bryr seg. Ingen grunn til å vekke det der

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Keikolina
hufsaaaaa skrev (På 29.4.2022 den 21.11):

Hun har tatt tilbake insta-kontoen i eget navn også nå (to mnd siden kanskje). Husker det ble nevnt etter at toget til suksess kræsjet, at hun hadde solgt/overdratt den til et eller annet firma jeg ikke husker navnet på, så følgerne plutselig oppdaget at de fulgte noe helt annet enn Annebrith.no.

VP, har også solgt kontoen sin til noen annen. Ikke lett å se forskjell for de har like dårlig interiør smak 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg er mer sjokkert over hvor mange personer hun per 2019 hadde politianmeldt. Da 17 stk. Hvor mange kan hun ha anmeldt nå? 😮

  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nor skrev (47 minutter siden):

Bor hun i huset enda ? Hva skjedde med Hun som hun hadde pod Cast sammen med ?

Hun har huset fortsatt, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det slår meg, halvt ut i den forrige Anne Brith-tråden, at det er en av de mest saklige trådene på rampelyset. Anne Brith har skrevet bok om nettroll, anmeldt flere på KG, samt ønsket å få bort rampelysforumet. Samtidig som den eneste hetsen hun har mottatt er enten fabrikkert eller kommer fra andre kilder enn kg. Hvorfor er kg den store stygge ulven da? Gir jo ingen mening.

Og hvor mange har AB anmeldt? Noen som vet?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...