Gå til innhold

Anne-Brith

Majorita

Anbefalte innlegg

Da er hun tilbake på snap.

Tar nok ikke lang tid før hun er i full mundur med noe nytt nå. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja hadde vært gøy å vite hva som har rørt seg de siste årene. 
har «fulgt» henne i 15 år, tror ikke hun forandrer seg. Finner stadig på noe nytt i ett eller annet rampelys. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så henne i Oslo sentrum idag. Hun så faktisk ganske bra ut. Pent kledd, men hun så ikke blid ut i det hele tatt. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl

Har ikke tro på at hun kommer til å forandre seg men håper for hennes del at hun har fått orden på livet sitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har tatt tilbake insta-kontoen i eget navn også nå (to mnd siden kanskje). Husker det ble nevnt etter at toget til suksess kræsjet, at hun hadde solgt/overdratt den til et eller annet firma jeg ikke husker navnet på, så følgerne plutselig oppdaget at de fulgte noe helt annet enn Annebrith.no.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker Anne-Brith, jeg. Ja, hun rotet det til for seg selv (og dessverre også andre), men fikk inntrykk av at det er ei dame som er god på bunnen, men som ble dratt inn i håpet om money&fame og mistet bakkekontakten. 

Tror mange av oss hadde havnet i samme smørja dessverre, om vi hadde aleneansvar for så mange barn og økonomien ikke var den beste.

Er det en kjendis jeg velger å ikke dømmer for hardt for fortidas synder, er det Anne-Brith. Heier på henne, og håper hun tar vare på seg selv og at barna hennes har det bra. Supre barn har hun.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken jobbtittel har hun valgt, da? Administrerende direktør,  salgssjef..?

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg åpnet Instagram etter å ha vært avlogget litt, og noe av det første jeg så var en story fra AB der det stod noe ala «har skrevet masse på snap». Det forsvant litt fort for meg…  Jeg har ikke snap, så får ikke sjekket ut hva det er skrevet der, noen andre som vet?  Eller var det bare en fluke og min insta som var rar mens jeg har vært off?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver om katten sin som er død. Og deler flere bilder av den...

Endret av Diamant
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diamant skrev (Akkurat nå):

Hun skriver om katten sin som er død. Og deler flere bilder av den...

Er ikke den under 5 år gammel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrkZ skrev (46 minutter siden):

Såg hun var tilbake på snap igjen ja. Og med blogging.🙈Hun gir seg ikke😅

Ny blogg? Hva heter den?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pust skrev (50 minutter siden):

Ny blogg? Hva heter den?

Ser ut som at den er fra 2019. 

72180E48-1ADE-4385-BD1E-F6AD71CC347C.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrkZ skrev (16 timer siden):

Ser ut som at den er fra 2019. 

72180E48-1ADE-4385-BD1E-F6AD71CC347C.jpeg

Om hun gjør comeback med bakeblogg, så skal jeg heie på det. Kommer derimot ikke til å følge på noen som helst måte. Alt rundt hat-boken og svindelkurs viste rett og slett veldig skremmende oppførsel. 

Tror hun har skadet eget rykte ganske betraktelig.

Endret av Isild
  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt, spekulasjoner, krenkende innlegg og ryktespredning.  To tråder er slått sammen.

Minner om at vi ikke tillater diskusjon om privat økonomi og helse, så sant ikke Anne Brith legger ut om dette på sosiale medier selv. 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Isild skrev (3 timer siden):

Om hun gjør comeback med bakeblogg, så skal jeg heie på det. Kommer derimot ikke til å følge på noen som helst måte. Alt rundt hat-boken og svindelkurs viste rett og slett veldig skremmende oppførsel. 

Men, tror hun har skadet eget rykte ganske betraktelig.

Bakeblogg, det kan bli spennende å følge med på. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Nei og nei, dette var velkjent. Ikke at Anne Brith er i gang, men at det opprettes tråder (holdt ikke med en) på KG som både informerer om comeback og fylles med innlegg som gjør at det ruller i gang debatt. Allerede måtte det moderering til og ryddemeldingene taler sitt tydelige språk. 

Jeg holdt på å bite på agnet og svare på et innlegg, før det slo meg at jeg da ville bidra til å pumpe opp et ønsket engasjement som er sårt tiltrengt hvis målet er å komme tilbake til SoMe - himmelen. Så kan «vi» jo avgjøre om «vi» ønsker å bidra til det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...