Gå til innhold

Spisedag

Fremhevede innlegg

Skrevet

Uff, jeg er skikkelig frustrert.

Har de siste fire månedene lagt om livsstilen, og gått ned over 15 kilo. Nå står jeg imidlertid litt stille, da jeg veit det tar tid før kroppen justerer seg. (Den vil jo prøve å holde på maksvekt.) I uka er jeg kjempeflink, selvom jeg kanskje spiser for lite.

Innvilget meg for et par måneder siden "spisedager", hvor jeg unnet meg det meste, men med måte. Idag tok det imidlertid av... Har spist til jeg kjente at jeg skulle sprekke! Både av mat og digg.

Noen.. fortell meg at dette ikke er slutten på det sunne liv! Føler det som om jeg har svikta kroppen min fullstendig. (Og jeg frykter at jeg ikke har tatt den siste håndfullen med godteri ennå!)

Videoannonse
Annonse
Gjest prestekrage
Skrevet

Hei! Synes vi kan finne en eller annen månefase å skyde på jeg!!!! For sånn har dagen min også vært i dag. Føler at jeg ikke har gjort noe annet enn å spise i HELE dag. Aldri blitt mett!!! Nå har jeg så vondt i magen at jeg tror jeg endelig klarer å stoppe...

Skrevet
Hei! Synes vi kan finne en eller annen månefase å skyde på jeg!!!! For sånn har dagen min også vært i dag. Føler at jeg ikke har gjort noe annet enn å spise i HELE dag. Aldri blitt mett!!! Nå har jeg så vondt i magen at jeg tror jeg endelig klarer å stoppe...

Åhå, du er en engel!

*ser sint opp på himmelen* :sur:

Skrevet

Det er IKKE slutten på det sunne liv. Det er slike dagen som bekrefter det du egentlig vet, det er du som har kontrollen, det viser du i morgen når du igjen spiser sunt!

Du har vært kjempeflink - og det ER ikke farlig å skeie ut en dag.

Skrevet
Det er IKKE slutten på det sunne liv. Det er slike dagen som bekrefter det du egentlig vet, det er du som har kontrollen, det viser du i morgen når du igjen spiser sunt!

Du har vært kjempeflink - og det ER ikke farlig å skeie ut en dag.

Tusen, tusen takk! Jeg skal huske på det. Nøkkelordet er, som du sier, kontroll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...