Gå til innhold

Step by step

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Syntes JT var mye kjekkere enn Cody, og ville se ut som hun yngste datteren til Frank, var det Al? Og så digget jeg Rich (kompisen til JT), og franskmannen Jean Paul Riperyoux 😂

Anonymkode: d4a3a...29d

Jean-Luc Rieupeyroux, mener du vel?

Anonymkode: b5bc1...cd2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og jeg drømte om å se ut som mammaen i serien, Carol? Med de fantastiske krøllene og det stoooore håret... 

Anonymkode: 642e0...9f8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Staci Keanan som spilte Dana er advokat nå.

Anonymkode: 48459...2fa

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jean-Luc Rieupeyroux, mener du vel?

Anonymkode: b5bc1...cd2

Det var det vel ja 😄

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Syntes JT var mye kjekkere enn Cody, og ville se ut som hun yngste datteren til Frank, var det Al? Og så digget jeg Rich (kompisen til JT), og franskmannen Jean Paul Riperyoux 😂

Ja samme her, jeg crushet veldig på JT og syntes Al var såå pen 😍

Skrevet
Rosewood skrev (14 timer siden):

Ja samme her, jeg crushet veldig på JT og syntes Al var såå pen 😍

Al var kjempepen i siste sesong

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

så kult. Vedder på at karakteren hennes også hadde blitt det om hun var virkelig.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Og jeg drømte om å se ut som mammaen i serien, Carol? Med de fantastiske krøllene og det stoooore håret... 

Anonymkode: 642e0...9f8

Susanne Somers så veldig bra ut. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Just now, Maleficenta said:

så kult. Vedder på at karakteren hennes også hadde blitt det om hun var virkelig.

Jeg likte også hennes karakter bedre enn Karen. Var en periode da alle sånne serier skulle ha en dum og overfladisk jentekarakter. Dana kunne bli i overkant spydig da, men kanskje ikke så rart med en sånn søster. Noen som husker "with the brain, without the brain"-scenen? 😅

Anonymkode: bbfbb...9c5

• Liker 3
Skrevet

Åh, elsket denne serien, så den alltid med pappa etter middag.😊 

Digget Dana og håpte jeg en dag kunne bli akkurat som henne, og jeg likte forholdet hennes og Rich veldig godt. Men synes alle karakterene var fantastiske på hver sin måte.

Hadde det alltid veldig moro med å etterligne Cody og brainfreezen hver gang vi hadde is til dessert😅

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte google hvem Cody var, den karakteren hadde jeg fortrengt. Likte ikke han i det hele tatt 😄 For min del var Family Ties favoritten, elsket Alex P Keaton 😅 også der måtte søstra Mallory være dum for å veie opp for Alex sin smarthet. Til gjengjeld lot de Jennifer bli smart da. Og så var det Nick da, han danker Cody ned i støvlene. ;) 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Likte denne serien selv men tror jeg likte senere sesonger bedre en de første.
Er denne tilgjenelig via noen streaming tjeneste,kan ikke huske å ha sett den noe steder.

Anonymkode: 089a6...2e7

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Likte denne serien selv men tror jeg likte senere sesonger bedre en de første.
Er denne tilgjenelig via noen streaming tjeneste,kan ikke huske å ha sett den noe steder.

Anonymkode: 089a6...2e7

https://www.amazon.com/Step-Complete-First-Season/dp/B07TMRWPZM

Men om den er tilgjengelig  i Norge på amazon.com vet jeg ikke. 

Man kan også se den på Hulu, men for se Hulu i Norge må man ha VPN

Endret av Gereon Rath
AnonymBruker
Skrevet
23 hours ago, Geitis said:

🙋‍♀️ var så fryktelig forelsket i Cody en stund der 😅 jaja, nå er det gått så lang tid at man kan le av det😅 fortsatt litt flaut når jeg tenker over det😅

22 hours ago, AnonymBruker said:

Samma her. Helt til han blei putta i fengsel for konemishandling :( 

Anonymkode: 6727f...7bc

Det er ikke hele historien:

In 1996, Mitchell was convicted of misdemeanor battery, spousal abuse and child endangerment stemming from an altercation with his wife. He was given three years’ probation and ordered to perform community service and attend counseling classes for spouse abusers. After violating his probation, he was sentenced to 30 days in jail.[4] In 2002, Mitchell was on Entertainment Tonight and came clean about the incident and it was revealed that he was protecting his children from his ex-wife, who was addict

https://en.wikipedia.org/wiki/Sasha_Mitchell

Anonymkode: 5eff5...7ec

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

In 1996, Mitchell was convicted of misdemeanor battery, spousal abuse and child endangerment stemming from an altercation with his wife. He was given three years’ probation and ordered to perform community service and attend counseling classes for spouse abusers. After violating his probation, he was sentenced to 30 days in jail.[4] In 2002, Mitchell was on Entertainment Tonight and came clean about the incident and it was revealed that he was protecting his children from his ex-wife, who was addict

Seriøst?? 😮 

Anonymkode: 07d25...eef

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Forandrer ikke det faktum at han utførte vold mot en kvinne, og det er aldri greit.

Han burde fått enda hardere straff.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Forandrer ikke det faktum at han utførte vold mot en kvinne, og det er aldri greit.

Han burde fått enda hardere straff.

For å beskytte barna sine. Det er ikke mye jeg ikke hadde gjort for å beskytte mine barn

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For å beskytte barna sine. Det er ikke mye jeg ikke hadde gjort for å beskytte mine barn

da er det mer forståelig

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg måtte google hvem Cody var, den karakteren hadde jeg fortrengt. Likte ikke han i det hele tatt 😄 For min del var Family Ties favoritten, elsket Alex P Keaton 😅 også der måtte søstra Mallory være dum for å veie opp for Alex sin smarthet. Til gjengjeld lot de Jennifer bli smart da. Og så var det Nick da, han danker Cody ned i støvlene. ;) 

nick husker jeg ikke

Skrevet

Kjenner det fremdeles irriterer meg at Brendan bare forsvant ut av serien. Ikke en forklaring, ingenting. Veldig merkelig.... 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...