AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #21 Skrevet 29. april 2022 Karma91 skrev (30 minutter siden): Å.du mener folk før hadde mer selvrespekt? Da de måtte godta å gifte seg med noen pappas valgte ut? Synes enkelte folk forlanger litt for mye etter å ha truffet noen 3 ganger. Du eier ikke personen. Ikke er det kommet langt nok i forholdet til at du kan kreve han sletter appen heller. Eneste man kan gjøre er å sette krav til seg selv. Men om man skal pirke på småting som dette etter 3 møter så kan man fort belage seg på å leve alene 😛 Kan ikke kreve noe. Men etter 3 dater så synes jeg faktisk ikke det er å pirke på småting. Hvis man da fortsatt søker videre etter noen andre, så er man enten 1. Ikke interessert nok 2. Usikker på om den man dater er noen man vil satse videre på 3. En flørt som kun er ute etter bekreftelser eller bare ute etter spenning fra flere. Ikke noen jeg ville satset videre på. Anonymkode: e25a2...e4e 7
Karma91 Skrevet 29. april 2022 #22 Skrevet 29. april 2022 14 minutter siden, AnonymBruker said: Kan ikke kreve noe. Men etter 3 dater så synes jeg faktisk ikke det er å pirke på småting. Hvis man da fortsatt søker videre etter noen andre, så er man enten 1. Ikke interessert nok 2. Usikker på om den man dater er noen man vil satse videre på 3. En flørt som kun er ute etter bekreftelser eller bare ute etter spenning fra flere. Ikke noen jeg ville satset videre på. Anonymkode: e25a2...e4e I vanlige tilfeller der man faktisk er ute etter forhold så er alternativ 2 ganske vanlig, spesiellt etter kun 3 treff. Det er ikke alle det er like lett får å bare "kaste" seg inn i et forhold fullt åpen å klar. Hadde personen flydd rundt å datet å truffet å hatt sex med andre så hadde jeg også reagert. Men å ikke ha slettet tinder etter 3 treff med noen er ikke noe jeg ville kallt et stort rødt flagg enda. Å det har ingenting med selvrespekten min å gjøre. Har mer med at jeg har forståelse får at folk ser ulikt på hva som er innafor og ikke ang dette. Eneste måten å finne ut dette på er å snakke med personen å si ifra hva du synes er ok og ikke. Så er det jo opp til han om han vil respektere det eller ikke. Om ikke så er det jo bare å gå 😛
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #23 Skrevet 29. april 2022 Karma91 skrev (5 minutter siden): I vanlige tilfeller der man faktisk er ute etter forhold så er alternativ 2 ganske vanlig, spesiellt etter kun 3 treff. Det er ikke alle det er like lett får å bare "kaste" seg inn i et forhold fullt åpen å klar. Hadde personen flydd rundt å datet å truffet å hatt sex med andre så hadde jeg også reagert. Men å ikke ha slettet tinder etter 3 treff med noen er ikke noe jeg ville kallt et stort rødt flagg enda. Å det har ingenting med selvrespekten min å gjøre. Har mer med at jeg har forståelse får at folk ser ulikt på hva som er innafor og ikke ang dette. Eneste måten å finne ut dette på er å snakke med personen å si ifra hva du synes er ok og ikke. Så er det jo opp til han om han vil respektere det eller ikke. Om ikke så er det jo bare å gå 😛 Det er jo ikke snakk om å slette Tinder etter 3 dater og allerede da kaste seg inn i forhold. Jeg vet ihvertfall etter 3 dater om dette er en person jeg finner interessant å fortsette med eller ikke, og om det er det så er ikke behovet for å søke etter andre der. Konsentrerer meg da om å bli videre kjent med den personen. I motsatt tilfelle så er kortene åpne for andre. Og jeg tror dette gjelder de fleste. Ts reagerer på at han har oppdatert Tinder, ikke at han ikke har slettet den. Motivet må da nettopp være å treffe andre og forstår derfor godt hennes reaksjon. Noe stort rødt flagg trenger det ikke nødvendigvis å være, men nok til bli skeptisk. Og er enig i at det beste er å snakke med personen. Anonymkode: e25a2...e4e 2 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #24 Skrevet 29. april 2022 Han vet at du kan se at han har oppdatert profilen, så det bryr han seg om at du ser. Jeg synes også det er et dårlig tegn at han oppdaterer. Eller, det betyr iallefall at han ser for seg flere dater - med andre. Det er litt for tidlig for deg å kommentere på dette etter kun tre dater. Om du liker han godt, fortsett å se han, men ikke invester for mye av deg selv i han. Ikke med det første Anonymkode: ae037...8e3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #25 Skrevet 29. april 2022 Just now, AnonymBruker said: Han vet at du kan se at han har oppdatert profilen, så det bryr han seg IKKE om at du ser. Jeg synes også det er et dårlig tegn at han oppdaterer. Eller, det betyr iallefall at han ser for seg flere dater - med andre. Det er litt for tidlig for deg å kommentere på dette etter kun tre dater. Om du liker han godt, fortsett å se han, men ikke invester for mye av deg selv i han. Ikke med det første Anonymkode: ae037...8e3 Anonymkode: ae037...8e3 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #26 Skrevet 30. april 2022 Ts her. Takk for alle svarene. Han har vært ivrig og på fra starten og jeg er mer tilbakeholden pga det å starte relasjon med savner deg og søt flørt er ikke meg. Det tar tid før jeg åpner meg. Uansett hvilken unnskyldning jeg prøver å finne oppdatere tinder er tegn at han er der inne og prøver å forbedre profilen sin og chatter med andre. Vi har aldri snakket om det, men det er han som nevnte at han dater ikke flere samtidig, at han liker meg veldig godt, har det så fint med meg, gleder seg til neste treff osv. Anonymkode: daa19...2a1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #27 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ts her. Takk for alle svarene. Han har vært ivrig og på fra starten og jeg er mer tilbakeholden pga det å starte relasjon med savner deg og søt flørt er ikke meg. Det tar tid før jeg åpner meg. Uansett hvilken unnskyldning jeg prøver å finne oppdatere tinder er tegn at han er der inne og prøver å forbedre profilen sin og chatter med andre. Vi har aldri snakket om det, men det er han som nevnte at han dater ikke flere samtidig, at han liker meg veldig godt, har det så fint med meg, gleder seg til neste treff osv. Anonymkode: daa19...2a1 Det at han er veldig «på» med kyss, holde hender og savner deg helt fra start, er er DÅRLIG tegn. Det er er tydelig tegn på en som er useriøs. En seriøs mann holder ikke på sånn med ei han nettopp har møtt. Han her hadde jeg lett droppet. Anonymkode: 5c3b9...32e 5
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #28 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Synes dere ser ting litt vel svart hvitt her. Jeg er mann og jeg dater/møter aldri mer enn en person av gangen. Men har hendt jeg har snakket med andre personer underveis fordi det har gjort det lettere å takle en avvisning på et senere tidspunkt. Jeg vil ikke si jeg er useriøs av den grunn. Har vært sammen med samboeren min i 5 år. Anonymkode: bc98e...ca4 Her tror jeg du snakker for mange . Vi har ikke noen i "backup" for ligging nødvendigvis, men for oppmerksomhet og "trøst" tilfelle det går skeis med den vi dater. Anonymkode: 3b2c2...4c0 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #29 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Her tror jeg du snakker for mange . Vi har ikke noen i "backup" for ligging nødvendigvis, men for oppmerksomhet og "trøst" tilfelle det går skeis med den vi dater. Anonymkode: 3b2c2...4c0 Minner om at i denne tråden er det ikke snakk om å beholde Tinder, men å OPPDATERE profilen etter tre dater med samme dame. Anonymkode: 5c3b9...32e 6 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #30 Skrevet 30. april 2022 Oi. Så mange som bruker enormt med tid på å tolke andre mennesker. Ikke rart man er evig singel. Hva skjedde med å bare ta dag for dag, og se hva som skjer? Da jeg traff mannen min var jeg ikke så interessert. Jeg hadde nettopp avsluttet noen annet, hadde et-par andre flørter på gang. Mye som sikkert kunne ha blitt mistolket om han hadde vært av typen som satt hjemme og funderte på ting. Men etter to måneders tid sa det bare "klikk", og det er 15 veldig gode år siden. Anonymkode: 09a56...be6 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #31 Skrevet 30. april 2022 Ville ikke sett svart hvitt på det selv. Jeg oppførte meg helt idiotisk før jeg ble sammen med kjæresten min for over fire år siden. Møtte han på jobb så ikke via tinder, men kunne fint oppdagere tinder-profilen min dagen etter jeg hadde vært med han. Det var min måte å «deale» med redsel for avvisning eller sånne greier. synes ikke du skal legge han på is, men du trenger ikke å være like ivrig. Hold litt tilbake og se hvordan han selv holder kontakt med deg. Lykke til ❤️ Anonymkode: fee21...c81 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #32 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det at han er veldig «på» med kyss, holde hender og savner deg helt fra start, er er DÅRLIG tegn. Det er er tydelig tegn på en som er useriøs. En seriøs mann holder ikke på sånn med ei han nettopp har møtt. Han her hadde jeg lett droppet. Anonymkode: 5c3b9...32e Helt enig i dette👍 Anonymkode: e25a2...e4e 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #33 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Oi. Så mange som bruker enormt med tid på å tolke andre mennesker. Ikke rart man er evig singel. Hva skjedde med å bare ta dag for dag, og se hva som skjer? Da jeg traff mannen min var jeg ikke så interessert. Jeg hadde nettopp avsluttet noen annet, hadde et-par andre flørter på gang. Mye som sikkert kunne ha blitt mistolket om han hadde vært av typen som satt hjemme og funderte på ting. Men etter to måneders tid sa det bare "klikk", og det er 15 veldig gode år siden. Anonymkode: 09a56...be6 Tror ikke helt man kan sammenligne for 15 år siden. Med dagens online dating så er det vanskeligere enn noen gang å luke ut de som er seriøse og ikke. Mange driver faktisk med nettdating kun for bekreftelser og fordi de synes det er spennende å møte forskjellige også. Kan jo være at de er seriøse selv om de oppdaterer profilen sin, men i dagens datingsamfunn så er det god grunn til å være skeptisk. Anonymkode: e25a2...e4e 6
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #34 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Tror ikke helt man kan sammenligne for 15 år siden. Med dagens online dating så er det vanskeligere enn noen gang å luke ut de som er seriøse og ikke. Mange driver faktisk med nettdating kun for bekreftelser og fordi de synes det er spennende å møte forskjellige også. Kan jo være at de er seriøse selv om de oppdaterer profilen sin, men i dagens datingsamfunn så er det god grunn til å være skeptisk. Anonymkode: e25a2...e4e Var du student den gangen? Kan love det var mange som bare var ute etter litt uforpliktende gøy, og hadde diverse på gang. Lettere å ha kjæreste hjemme og kjæreste på studiestedet var det også, var borte i et-par slike... Og vi hadde smart-phones, face, med mer. Så det er tross alt ikke så lenge siden Anonymkode: 09a56...be6
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #35 Skrevet 30. april 2022 Møtte to slike menn på tinder. De begge virket seriøse først, men de var kun ute etter oppmerksomhet og aldri fornøyd. Etter andre fyren sluttet jeg med tinder og er ikke interessert i norske menn lenger. Møter heller menn på youtube og discord. Anonymkode: c3ddd...c87
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #36 Skrevet 30. april 2022 Hvis du ikke tar dette på alvor nå så kommer du til å lære på den enda hardere måten senere. Anonymkode: bf44d...549 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #37 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Var du student den gangen? Kan love det var mange som bare var ute etter litt uforpliktende gøy, og hadde diverse på gang. Lettere å ha kjæreste hjemme og kjæreste på studiestedet var det også, var borte i et-par slike... Og vi hadde smart-phones, face, med mer. Så det er tross alt ikke så lenge siden Anonymkode: 09a56...be6 Ja det var jeg. Var på dating markedet da, og det samme nå de siste 2 årene etter et langt samboerskap. Derfor jeg skriver det, og skal si det er stor forskjell. Det var mange som var ute etter uforpliktende da også. Var borti mange av dem selv jeg. Men nå har alt blitt mer overfladisk, og det er mye lettere å være useriøs og hoppe på neste og neste. Online dating var langt i fra like utbredt da som nå. Regner med at du ikke har erfart hvordan dating er i dag, når du fortsatt er i et godt forhold etter 15 år. Anonymkode: e25a2...e4e
Mumia Skrevet 1. mai 2022 #38 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 29.4.2022 den 16.11): Vi har vært på 3 dates og har jevnlig kontakt. Han skriver masse fint( senest i dag) som at han savner meg, at han gleder seg å treffe meg igjen og vi har planlagt å tilbringe helgen sammen. I dag oppdaterte han teksten på profilen der han skriver at han leter etter sin bedre halvdel . Jeg har ikke veldig lyst å treffe han igjen etter dette . Bør jeg konfrontere ham? Anonymkode: daa19...2a1 Jaa for svarte, han bruker deg kun, deg og flere. Konfrontere 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #39 Skrevet 1. mai 2022 Husker jeg datet en mann som gjorde det samme, men ikke på Tinder, men Møteplassen hvor han møtte meg. Tok det som at han ikke var interessert i meg og det var han jo ikke heller viste det seg. Hvis jeg følte at jeg hadde noe bra på gang med en fyr hadde jeg aldri oppdatert profilen min. Hadde ikke en gang logget inn. Med mindre det var senere for å slette. Anonymkode: 5c4d5...bdd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå