AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #1 Skrevet 29. april 2022 Vi har vært på 3 dates og har jevnlig kontakt. Han skriver masse fint( senest i dag) som at han savner meg, at han gleder seg å treffe meg igjen og vi har planlagt å tilbringe helgen sammen. I dag oppdaterte han teksten på profilen der han skriver at han leter etter sin bedre halvdel . Jeg har ikke veldig lyst å treffe han igjen etter dette . Bør jeg konfrontere ham? Anonymkode: daa19...2a1 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #2 Skrevet 29. april 2022 Du har vel også tinder selv, siden du fikk med deg dette. Så jeg skjønner ikke problemet? Anonymkode: 9dd1c...648 5
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #3 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du har vel også tinder selv, siden du fikk med deg dette. Så jeg skjønner ikke problemet? Anonymkode: 9dd1c...648 Jeg har ikke hatt kontakt med andre og det å oppdatere teksten sier at han er fortsatt på leting. At jeg er ikke god nok eller der til har funnet sin bedre halvdel ts Anonymkode: daa19...2a1 11 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #4 Skrevet 29. april 2022 litt rart å oppdatere ja, men hadde ikke gitt opp bare pga dette. Men om du sier at du så at han oppdaterte, så avslører du jo at du også er pålogget. Jeg merket at en jeg datet i flere MND var på happn..for å finne folk i nærheten. Da hadde jeg slettet appen fordi jeg hadde møtt han. husket jeg var skuffet da. Men jeg registrerte meg jo selv, så jeg var jo "like skyldig" selv om han var var kjip først. Tror uansett ikke han tenkte jeg var på happn. Anonymkode: d2c83...e0c
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #5 Skrevet 29. april 2022 Gå videre sier jeg bare. Møtte også en slik på tinder. Han oppdaterte profilen sin med både bilder og tekst to ganger, etter at han sa at vi snart kom til å bli kjærester 😂😂 Drittsekk. Han virket veldig seriøs, men han var ikke det. Anonymkode: ce2b4...0d4 12
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #6 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gå videre sier jeg bare. Møtte også en slik på tinder. Han oppdaterte profilen sin med både bilder og tekst to ganger, etter at han sa at vi snart kom til å bli kjærester 😂😂 Drittsekk. Han virket veldig seriøs, men han var ikke det. Anonymkode: ce2b4...0d4 Samme her. Han virker veldig på og seriøs. Han klemmer meg, holder min hånd og kysser meg når vi er ute. I dag tenkte jeg å skjule min profil sånn at andre ikke kan se meg og der ser jeg at han leter etter sin bedre halvdel 🙈 ts Anonymkode: daa19...2a1 5
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #7 Skrevet 29. april 2022 Hahaha herregud nei. En eller ei som har møtt et menneske de vil date og være seriøs med oppdaterer IKKE tinderprofilen sin. Det faller de ikke inn. Anonymkode: 3b2c2...4c0 18
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #8 Skrevet 29. april 2022 Hvis du vet at det ble oppdatert etter 3 dates så er det bare å avslutte det.. Ikke gi etter om han prøver å vinne deg tilbake. Anonymkode: 480b4...de4 9
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #9 Skrevet 29. april 2022 Er man interessert i noen, så går man ikke inn for å skape usikkerhet hos den andre ved å oppdatere profilen sin. Anonymkode: a5ddb...04f 12 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #10 Skrevet 29. april 2022 Han er vel avhengig av denne dateletingen da. Stor grunn for at jeg lar være, vil ikke treffe sveipeavhengige idiotmenn. Han her holder deg på gress og leter videre. Sykt sårende oppførsel. Du kan spare deg dette med å slette din egen. For min del synes jeg de mest seriøse menn er uten dateapper.. Jeg er heldigvis ikke sykt letende selv, så jeg går kun ut med menn, jeg faktisk finner interessante og har noe felles med som jeg møter i en helt hverdagslig situasjon. Du kan si det ikke er mange. Folk her inne syter så mye om krav, stort sett for utseende. For min del dater jeg bare om jeg treffer noen jeg føler kjemi med irl. Utseende betyr veldig lite. Anonymkode: 66fd6...2ba 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #11 Skrevet 29. april 2022 Kanskje han kommuniserer til deg via Tinderprofilen. Anonymkode: 1a0e9...cb0
Karma91 Skrevet 29. april 2022 #12 Skrevet 29. april 2022 Jeg ville tatt det opp men på en skjult måte.. men etter 3 dater er det litt tidlig å reagere enda. Tar nok litt mer tid en det får å vite noe sikkert. Å så lenge han ikke treffer mer en 1 person av gangen en stund er det innafor å ikke slette/bli inaktiv med en gang. Men hva med å se det Ann en liten stund å om han ikke slutter være der kan du jo tilfeldig si noe som "sletta tinder i dag, har ikke brukt den på lenge siden jeg traff deg" Da kan du jo se hvordan han reagerer. Om han sier noe eller bare slutter bruke appen/sletter den eller om han fortsetter alikevel 😂🤣 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #13 Skrevet 29. april 2022 1 hour ago, Karma91 said: Jeg ville tatt det opp men på en skjult måte.. men etter 3 dater er det litt tidlig å reagere enda. Tar nok litt mer tid en det får å vite noe sikkert. Å så lenge han ikke treffer mer en 1 person av gangen en stund er det innafor å ikke slette/bli inaktiv med en gang. Men hva med å se det Ann en liten stund å om han ikke slutter være der kan du jo tilfeldig si noe som "sletta tinder i dag, har ikke brukt den på lenge siden jeg traff deg" Da kan du jo se hvordan han reagerer. Om han sier noe eller bare slutter bruke appen/sletter den eller om han fortsetter alikevel 😂🤣 Har du møtt noen 3 ganger og daten aktivt jobber med datingprofilen sin så er det ikke for tidlig å reagere. Personlig hadde min reaksjon blitt å avslutte relasjonen. Virker som folk i dag ikke har noe selvrespekt. Anonymkode: 480b4...de4 14
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #14 Skrevet 29. april 2022 Tinder er for knulling. Dette vet du. Han rigger seg for neste hakk i sengestolpen etter å ha hatt seg med deg snart. Logistikk er ikke alltid lett. Og ja. Du kommer til å ligge med han. Anonymkode: cde90...b07 1
Hannah80 Skrevet 29. april 2022 #15 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har du møtt noen 3 ganger og daten aktivt jobber med datingprofilen sin så er det ikke for tidlig å reagere. Personlig hadde min reaksjon blitt å avslutte relasjonen. Virker som folk i dag ikke har noe selvrespekt. Anonymkode: 480b4...de4 Dette! 👍 5
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #16 Skrevet 29. april 2022 Synes dere ser ting litt vel svart hvitt her. Jeg er mann og jeg dater/møter aldri mer enn en person av gangen. Men har hendt jeg har snakket med andre personer underveis fordi det har gjort det lettere å takle en avvisning på et senere tidspunkt. Jeg vil ikke si jeg er useriøs av den grunn. Har vært sammen med samboeren min i 5 år. Anonymkode: bc98e...ca4 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #17 Skrevet 29. april 2022 Er for ordenens skyld ikke på tinder nå som jeg ikke er singel Anonymkode: bc98e...ca4 1
Karma91 Skrevet 29. april 2022 #18 Skrevet 29. april 2022 20 minutter siden, AnonymBruker said: Har du møtt noen 3 ganger og daten aktivt jobber med datingprofilen sin så er det ikke for tidlig å reagere. Personlig hadde min reaksjon blitt å avslutte relasjonen. Virker som folk i dag ikke har noe selvrespekt. Anonymkode: 480b4...de4 Å.du mener folk før hadde mer selvrespekt? Da de måtte godta å gifte seg med noen pappas valgte ut? Synes enkelte folk forlanger litt for mye etter å ha truffet noen 3 ganger. Du eier ikke personen. Ikke er det kommet langt nok i forholdet til at du kan kreve han sletter appen heller. Eneste man kan gjøre er å sette krav til seg selv. Men om man skal pirke på småting som dette etter 3 møter så kan man fort belage seg på å leve alene 😛 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #19 Skrevet 29. april 2022 Hadde reagert selv. Hadde noen skrevet leter etter min bedre halvdel hadde jeg dog ikke swipa høyre på han, enten er han ironisk eller så er han superrar. Nei takk Anonymkode: 498a4...a11 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #20 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vi har vært på 3 dates og har jevnlig kontakt. Han skriver masse fint( senest i dag) som at han savner meg, at han gleder seg å treffe meg igjen og vi har planlagt å tilbringe helgen sammen. I dag oppdaterte han teksten på profilen der han skriver at han leter etter sin bedre halvdel . Jeg har ikke veldig lyst å treffe han igjen etter dette . Bør jeg konfrontere ham? Anonymkode: daa19...2a1 Velkommen til Tinder verden. Ikke lett å finne noen bra med andre ord. Anonymkode: e25a2...e4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå