Gå til innhold

Sliten av flytting og samlivsbrudd

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ett år siden bruddet. Jeg har to barn og denne helgen må jeg bruke på å flytte nok en gang, (ikke noe med meg å gjøre.) Men nå sitter jeg midt oppi alt rotet, kasser overalt, klarer ikke tenke klart og alt er bare rot. Er så trøtt i hodet, søvnløse netter og et evig tankespinn. Får litt hjelp etterhvert men det er akkurat som at jeg er for sliten til å begynne med alt dette. Er så demotivert. Vil helst ikke få noe hjelp... 

Må ha mye nytt, koste på meg 3 nye senger som jeg nesten ikke har cash til. 

Andre som skjønner hvordan jeg har det?

Slitt litt med angst på nettene. Nå håper jeg bare disse dagene går fort... Vurderer å sykemelde meg, føles som jeg nesten har en slags ADD. Jeg hater flytting! Kvinne33

Anonymkode: f31b1...375

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, kjenner meg igjen. Sitter i det samme kaoset akkurat nå, og har få som kan hjelpe meg. Må fordele ting som skal selges, kastes, gis bort. Flytter til noe mindre dessverre. 

Vet jeg må starte med det som skal kastes først. Har gått opp en del i vekt i det siste, men vil ikke kaste alle klærne mine. Vekta skal ned igjen. Har ikke råd til å leie lager. Derfor vil tingene mine som jeg ikke får plass til bli lagret hos to eller tre forskjellige i familien. Det jeg ikke får plass til. Jeg må bare tenke at dette vil gå bra, men vil råde deg til å begynne å kaste og å gi vekk det du selv ikke skal ha. Utrolig mye man samler opp gjennom årene som man knapt bruker. 

Anonymkode: 9a318...9d2

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja, kjenner meg igjen. Sitter i det samme kaoset akkurat nå, og har få som kan hjelpe meg. Må fordele ting som skal selges, kastes, gis bort. Flytter til noe mindre dessverre. 

Vet jeg må starte med det som skal kastes først. Har gått opp en del i vekt i det siste, men vil ikke kaste alle klærne mine. Vekta skal ned igjen. Har ikke råd til å leie lager. Derfor vil tingene mine som jeg ikke får plass til bli lagret hos to eller tre forskjellige i familien. Det jeg ikke får plass til. Jeg må bare tenke at dette vil gå bra, men vil råde deg til å begynne å kaste og å gi vekk det du selv ikke skal ha. Utrolig mye man samler opp gjennom årene som man knapt bruker. 

Anonymkode: 9a318...9d2

Takk, får prøve😇 Er så mye tanker som sliter på meg. Får håpe jeg får undersøkt dette om det ikke blir bedre. 

Lykke til med flytting hos deg. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk uansett. Bruddet sitter enda i

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...