fruenfrafjellet Skrevet 29. april 2022 #1 Del Skrevet 29. april 2022 Jeg lurer på noe rundt hun her. Jeg syntes utgangspunktet at det er en flott jente men jeg føler at det er veldig overdrevet. Så ekstremt, som at hun er den peneste jenta osv.... Noen synspunkter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerke987 Skrevet 29. april 2022 #2 Del Skrevet 29. april 2022 Liker henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenfrafjellet Skrevet 29. april 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 29. april 2022 Lerke987 skrev (20 minutter siden): Liker henne! Klart at det gjør jeg også. Og liker at hun tør å være seg selv men lurte egentlig på om det er litt overdrevent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonjemor74 Skrevet 2. mai 2022 #4 Del Skrevet 2. mai 2022 Hørte intervju med henne på podkasten til Martine Halvs - sykt ærlig - episoden heter queen marti. Da forstår du mye bedre. Hun har hatt det (og tidvis har) det ganske tøfft. Og at hun stråler med høy selvtillit er nok like mye en taktikk for lav selvfølelse tror jeg. "Fake it until you make it". Synes hun er tøff som faen - og håper hun når sinde drømmer. Å være seg selv i dagens samfunn er søren ikke lett - når man opplagt skiller seg ut fra mengden. Synes hun fremstår utrolig snill og reflektert over egen situasjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå