AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #1 Skrevet 29. april 2022 Hva kan det være? Orker ikke dra til legen kommer ofte når jeg drikker alkohol eller spiser feil mat, eventuelt når jeg kaster opp selv (har bulimi). Det er en brennende pressende smerte, har hatt det før også for ca ett år siden. Er bare 3-4 på smerteskalaen enda. Er noe kvalm i tillegg og ingen mat frister noe særlig. Noen som har vært borti noe lignende? Anonymkode: e885c...7e7
fruenfrafjellet Skrevet 29. april 2022 #2 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva kan det være? Orker ikke dra til legen kommer ofte når jeg drikker alkohol eller spiser feil mat, eventuelt når jeg kaster opp selv (har bulimi). Det er en brennende pressende smerte, har hatt det før også for ca ett år siden. Er bare 3-4 på smerteskalaen enda. Er noe kvalm i tillegg og ingen mat frister noe særlig. Noen som har vært borti noe lignende? Anonymkode: e885c...7e7 Nå skal man være forsiktig med å stille diagnoser på nett og spesielt siden man ikke ha mulighet til å sjekke deg på alle andre måter men det høres ut som enten gallestein, magesår ( mn da vil smerten være mer lokalisert andre steder, altså mer midt i øvre del av magen( eller det kan også være bukspyttkjertelen din. Så jeg anbefaler deg å komme deg på en lege time om ikke så lenge 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå