AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #1 Del Skrevet 29. april 2022 Noen som har tatt leppeløft/lip lift? Eventuelt med tråder? 😊 Har dere gjort det i Norge og har en kirurg å anbefale? Hvordan ble arrene? Takker for svar på forhånd❤️ Disclaimer: Jeg ønsker ikke kommentarer som ber meg om å ikke gjøre dette. Jeg har bestemt meg og å prøve å få meg til å forandre mening er bortkastet tid Anonymkode: f495e...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #2 Del Skrevet 29. april 2022 Jeg skal også få utført liplift - om 2 uker faktisk 😯 Har dessverre ikke så mye nyttig å tilføre tråden din. Kan oppdatere når jeg har fått utført inngrepet dersom jeg husker det 😀 Liplift med tråder, hva er det? I mitt tilfelle korter man ned huden mellom nede og øvre leppe. Anonymkode: f657b...4a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #3 Del Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg skal også få utført liplift - om 2 uker faktisk 😯 Har dessverre ikke så mye nyttig å tilføre tråden din. Kan oppdatere når jeg har fått utført inngrepet dersom jeg husker det 😀 Liplift med tråder, hva er det? I mitt tilfelle korter man ned huden mellom nede og øvre leppe. Anonymkode: f657b...4a9 Spennende! Gjerne oppdater. Og lykke til ❤️ Kan jeg spørre hvilken lege du skal til? Lip lift med tråder er å bruke pdo-threads til å korte ned lengden mellom nese og munn. Jeg er litt skeptisk til dette, og føler man betaler dyrt for noe som i utgangspunktet ikke varer så lenge. Men jeg vet ikke Anonymkode: f495e...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #4 Del Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Spennende! Gjerne oppdater. Og lykke til ❤️ Kan jeg spørre hvilken lege du skal til? Lip lift med tråder er å bruke pdo-threads til å korte ned lengden mellom nese og munn. Jeg er litt skeptisk til dette, og føler man betaler dyrt for noe som i utgangspunktet ikke varer så lenge. Men jeg vet ikke Anonymkode: f495e...9a4 Åja, måtte google. Jeg er ikke så bevandret i plastikkirurgi-verdenen 😄 Men, ja, ser ut til at det holder alt fra 1-3 år. Tryggere om man er usikker, kirurgi er jo permanent 😯 Jeg skal operere meg i Stockholm så ingen norsk lege dessverre 😕 Anonymkode: f657b...4a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #5 Del Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Åja, måtte google. Jeg er ikke så bevandret i plastikkirurgi-verdenen 😄 Men, ja, ser ut til at det holder alt fra 1-3 år. Tryggere om man er usikker, kirurgi er jo permanent 😯 Jeg skal operere meg i Stockholm så ingen norsk lege dessverre 😕 Anonymkode: f657b...4a9 Haha skjønner 😄 Jaa, det er jo litt skummelt at det er midt i ansiktet også synes jeg. Satser på at du har valgt en dyktig lege du blir fornøyd med altså ❤️ Aha, da skjønner jeg! Jeg er litt usikker på om norske leger er flinke i denne prosedyren, får opp så lite på google. Har vurdert selv å gjøre det i et annet land 😊 (Du bor kanskje i Sverige) Anonymkode: f495e...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #6 Del Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Haha skjønner 😄 Jaa, det er jo litt skummelt at det er midt i ansiktet også synes jeg. Satser på at du har valgt en dyktig lege du blir fornøyd med altså ❤️ Aha, da skjønner jeg! Jeg er litt usikker på om norske leger er flinke i denne prosedyren, får opp så lite på google. Har vurdert selv å gjøre det i et annet land 😊 (Du bor kanskje i Sverige) Anonymkode: f495e...9a4 Ja, bor i Stockholm så det er derfor jeg opererer meg her. Men så virker legen dyktig og jeg har fått se bilder av andre pasienter som har fått utført leppeløft. Det se veldig naturlig og fint ut. Anonymkode: f657b...4a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 29. april 2022 #7 Del Skrevet 29. april 2022 Hva koster det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #8 Del Skrevet 29. april 2022 NewStart87 skrev (8 minutter siden): Hva koster det? 30.000 sek betaler jeg. Kanskje ca. samme pris i Norge? Anonymkode: f657b...4a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #9 Del Skrevet 29. april 2022 Tror det koster rundt 25000-30000 her i Norge også Det er ganske mye penger, men forhåpentligvis verdt det! Anonymkode: f495e...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #10 Del Skrevet 29. april 2022 Ser at klinikk Trondheim har dette som en av sine operasjoner, har veldig lyst til å gjøre det….. Er kritisk til bilder på Instagram (søk på liplift/bullhorn liplift) men ser og at mange får fine resultat👍🏻 Anonymkode: cc33f...7f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #11 Del Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ser at klinikk Trondheim har dette som en av sine operasjoner, har veldig lyst til å gjøre det….. Er kritisk til bilder på Instagram (søk på liplift/bullhorn liplift) men ser og at mange får fine resultat👍🏻 Anonymkode: cc33f...7f1 Takk for tips Jeg har også sett en del før og etterbilder. Tror også det er lurt å se videoer av hvordan munnen beveger seg. Følger en dame på YouTube som har fått utført prosedyren, og syntes i starten at munnen hennes åpnet og lukket seg litt merkelig, men nå ser det bedre ut Er også litt redd for å få en «permanent» åpen munn 😮 Anonymkode: f495e...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #12 Del Skrevet 20. mai 2022 Hvordan gikk det med de AnonymBruker skrev (På 29.4.2022 den 14.24): 30.000 sek betaler jeg. Kanskje ca. samme pris i Norge? Anonymkode: f657b...4a9 Hvordan gikk det med deg? Anonymkode: f495e...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #13 Del Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 20.5.2022 den 23.19): Hvordan gikk det med deg? Anonymkode: f495e...9a4 Ble operert for en uke siden. Skal fjerne sting i dag faktisk 😄 Fremdeles litt hovent og usymmetrisk, men ifølge klinikken vil dette rette seg. Slik ser der ut så langt: Anonymkode: f657b...4a9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #14 Del Skrevet 23. mai 2022 Må tillegge at jeg i utgangspunktet hadde en ganske tynn overleppe, men hovedproblemet mitt var den lange avstanden mellom neseroten og den øvre leppen. Avstanden er innenfor normalen nå så da er jeg fornøyd 😁 Anonymkode: f657b...4a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #15 Del Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 23.5.2022 den 9.02): Må tillegge at jeg i utgangspunktet hadde en ganske tynn overleppe, men hovedproblemet mitt var den lange avstanden mellom neseroten og den øvre leppen. Avstanden er innenfor normalen nå så da er jeg fornøyd 😁 Anonymkode: f657b...4a9 Ser kjempefint ut! Kan jeg spørre hvor vondt du har/har hatt? Jeg skal opereres neste uke, er litt nervøs. Lurer også på hvor lett det er å dekke med sminke. Lykke til med å fjerne sting ❤️ Anonymkode: f495e...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #16 Del Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ser kjempefint ut! Kan jeg spørre hvor vondt du har/har hatt? Jeg skal opereres neste uke, er litt nervøs. Lurer også på hvor lett det er å dekke med sminke. Lykke til med å fjerne sting ❤️ Anonymkode: f495e...9a4 Problemet mitt var at ansiktet ble ordentlig hovent og det var slitsomt å ikke kunne prate og spise ordentlig. Jeg tok smertestillende som forskrevet av legen og det tok smertene. Men det var (og er fremdeles noe) ubehagelig. Nå har jeg ikke lenger smerter og kan både spise og prate som normalt, men er likevel veldig forsiktig med ansiktsmimikken. Sminke tenker jeg å starte med når sårene fra stingene er ferdig grodd. Viktig å huske på å dekke arret (så snart sårene er borte) med solfaktor forresten! Anonymkode: f657b...4a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #17 Del Skrevet 26. mai 2022 Og lykke til med operasjonen! Skal den gjøres i narkose? Anonymkode: f657b...4a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anon00 Skrevet 15. oktober 2022 #18 Del Skrevet 15. oktober 2022 (endret) Jeg håper du ble fornøyd med resultatet og at arret ble fint. Jeg har selv tatt leppeløft, i Oslo, for en del år siden. Da var jeg i midten av 20-årene. Jeg var på et veldig dårlig sted i livet på den tiden og var overbevist om at det var noe galt med leppene mine. Jeg hadde sett bilder på nettet som viste gode resultater av leppeløft. Kirurgen jeg var hos fremstilte det som en lett ting, minimal risiko og sa at ingen vil kunne se arret. Jeg valgte derfor å gjøre det. Jeg angrer veldig i dag. Ting man bør tenke på før man gjør dette er: *Om arret blir større enn forventet så er det lite man kan gjøre for å korrigere. Laser og kortison reduserer slike arr minimalt (jeg har forsøkt dette ørten ganger). Skjærer man om igjen er det fare for at løftet ser unaturlig ut. *Arr er ikke som normal hud, det er stivere. Munnen er mye i bevegelse. Jeg kjenner arret hver gang jeg bruker munnen. *Man skal være skeptisk til bilder. Med rett vinkel og lys ser mitt arr også lite synlig ut på bilder, men med det blotte øyet og særlig i dagslys er det et tydelig arr. *Hva plastisk kirurger kan mene er greit å gjøre kirurgisk kan nok ofte avvike fra hva andre ville ment. De tjener penger på dette. Veldig mye. Diskuter med venner eller andre kjære før du gjør noe. Det gjorde ikke jeg. Endret 15. oktober 2022 av Anon00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #19 Del Skrevet 15. oktober 2022 Vurderte det men alle arr jeg har sett er kjempestygge Anonymkode: 6fbfb...bdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 15. oktober 2022 #20 Del Skrevet 15. oktober 2022 Jeg har tatt Botox i leppene. Litt. Møtte en skikkelig hyggelig lege som tok det på meg. Skulle bare fylle inn litt, og hun fylte inn bare litt. Ingen strutmunn. Når det er sagt, har fyllt inn sinnarynken. Restylane. Har kronisk migrene så rynker sammen ansiktet når jeg er dårlig. Har tatt Restylane hvert 5 år, dvs, 3 ganger. Jeg ser så sint ut alltid, uten at jeg er sint. Sinnarynken kommer jeg til å fortsette med å behandle. Resten er bare livets tann. Smilerynker, det kan jeg leve med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå