-TeddyToria- Skrevet 16. desember 2005 #241 Del Skrevet 16. desember 2005 Kjære du du! Så godt å lese at det gikk bra på sykehuset i dag og at du fikk så god behandling...trass i at dette er vondt. Og som Peony skriver...veldig godt at kroppen din ordner dette og takler det så godt! Håper dere kan få fokuset vekk fra det vonde etterhvert og se fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 16. desember 2005 #242 Del Skrevet 16. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. desember 2005 #243 Del Skrevet 17. desember 2005 Hei kjære Syrinene. Skjønner godt at følelsene er litt i berg-og dalbane om dagen. Godt at du klarer å koble ut litt innimellom og så flott at familien din trer støttende til. Godt å ha de man er glade i rundt seg i tunge stunder. Syns også det er en fin fokus å tenke på at dere faktisk kan bli gravide sammen. Dessverre så var ikke denne lille spiren levedyktig men dere får det nok helt sikker til når dere blir klare for å prøve igjen. Tenker mye på deg om dagen og håper det går bra med deg og din kjære mann. Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 17. desember 2005 #244 Del Skrevet 17. desember 2005 Å fy flate, Syrinen... Nå griner jeg for både deg og meg.. Jeg aner ikke hva jeg skal si til deg.. Bare at jeg vet hvordan du har det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. desember 2005 #245 Del Skrevet 17. desember 2005 Må inn å litt på deg...Du er i mine tanker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 17. desember 2005 #246 Del Skrevet 17. desember 2005 Håper dagen i dag er bedre enn dagen i går og at dagen imorgen blir enda bedre enn dagen i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. desember 2005 #247 Del Skrevet 18. desember 2005 Innom med en søndags til Syrinen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 18. desember 2005 #248 Del Skrevet 18. desember 2005 Innom med en god og varm og laaaang fjerde søndag i advent - ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syrinen Skrevet 18. desember 2005 Forfatter #249 Del Skrevet 18. desember 2005 Nok en gang, takk for varme ord og gode klemmer Peony, TT, Grooo, Heidi76, Hulderjenta, Skytte og Philippa. Er så hyggelig å åpne dagboken når dere har lagt igjen spor. Verden fotoner seg fortsatt som en berg-og-dal-bane,men jeg prøver å fokusere på alt som er positivt. Sånn som at jeg nå kan drikke masse god rødvin i Italia, og spise spekeskinke. Og spise roastbeef og fenalår i jula! Og så setter jeg veldig pris på den fantastiske familien min (særlig mamma!) og ikke minst mannen som er den beste i hele verden, uten tvil! Formen er ikke så verst, har hatt perioder med menslignende smerter, men det går greit med paracet, varmeflaske og kos. Orker ikke så mye, så det blir dårlig med julegavehandling. Priser meg lykkelig over internett. Har bestilt 5 bøker i gaver til venner og familie og Newton-sett til lillesøster. Og så stakk vi innom polet i går, da blir det rødvin og bøker til nesten alle i år. Eller så våknet jeg med kjempevondt i halsen i dag, ser ut som jeg kanskje har pådratt meg en halsbetennelse oppi det hele, håper bare jeg er bra nok til å dra på jobben i morgen. Sykmeldingen fra sykehuset gjaldt bare til i dag, så hvis jeg er dårlig i morgen må jeg innom legen og det frister ikke. Krysser fingrene for at formen er bedre i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 18. desember 2005 #250 Del Skrevet 18. desember 2005 Nei huff..Har du blitt syk i halsen i tillegg nå...Stakkars lille vennen... Syns virkelig at du kan få ha det litt bra nå fremover! -Og du;jeg hadde blitt kjempeglad for bøker og vin til jul! Så du skal nok ikke tenke på det! Godt at du har familien din og gode mannen...Så får du varme tanker og fra meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. desember 2005 #251 Del Skrevet 18. desember 2005 Kjæreste snille, gode Syrinen min! Blir så uendelig trist av å tenke på at du har mistet den lille spiren din. Dette er jo helt forferdelig! Stakkars dere begge. Godt at du har familien rundt deg som støtter deg. Og jeg må si jeg er mektig imponert over at du klarer å fokusere på de positive tingene! Skal ikke engang late som jeg skjønner hva du er igjennom ettersom jeg ikke har opplevet det selv, men forstår jo at det må være helt grusomt. Tenker på deg vennen min. Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syrinen Skrevet 18. desember 2005 Forfatter #252 Del Skrevet 18. desember 2005 Takk for gode ord Jane! Er så fryktelig glad for at jeg har dere jentene her inne. Vi hadde jo ikke delt nyheten med noen (ser jo nå i ettertid at jeg lenge følte at noe var galtog derfor ville dobbelsjekke på UL før vi delte gode nyheter) og nå er det bare allernærmeste familie som vet. Er så kjempegodt å kunne blåse ut litt her inne og at det finnes folk som har fulgt meg hele veien,som vet hva som har skjedd. Vi får se om vi kanskje deler triste nyheter med et par venner etterhvert også, er litt ambivalent i forhold til det hele. Får se hvordan formen blir utover uka, og hvor lett det er å gå tilbake til et "normalt liv". Kjenner at det er tøft at jula nærmer seg med stormskritt, den blir liksom så veldig annerledes enn hva vi hadde tenkt. Samtidig så blir det sikkert godt med lange late dager sammen med mennesker vi er glade i. Nå skal jeg bysselalle og håper at jeg er frisk nok til å gå på jobben i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 18. desember 2005 #253 Del Skrevet 18. desember 2005 Det blir nok en litt rar jul for dere i år, ja. Godt at familien vet om dette i hvert fall, så har de forståelse for om dere ikke er helt i den vanlige julestemningen i år. Og så får dere vurdere etterhvert om dere vil dele historien om SpireLille med nære venner eller om dere synes det er lettere om færre vet. Lykke til i morgen, og ikke gå på jobb om du ikke føler deg klar. til verdens beste Syrin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. desember 2005 #254 Del Skrevet 19. desember 2005 Håper du er frisk nok til å dra på jobb i dag da og ikke blir sengeliggende med halsbetennelse nå under en uke før jul. Det blir nok en ganske så annerledes jul enn hva dere hadde tenkt. Men det blir sikkert en koselig jul alikvel i selskap med familie og gode venner. Hvordan går det forresten i leiligheten nå? Er kjøkkenet på plass og har dere fått på plass tingene deres og pakket ut? og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 19. desember 2005 #255 Del Skrevet 19. desember 2005 Uff, så fælt. og mange gode tanker til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syrinen Skrevet 19. desember 2005 Forfatter #256 Del Skrevet 19. desember 2005 Da har jeg vært hos legen og er sykmeldt ut uka. Legen sa det ikke så så ille ut i halsen, kraftig forkjølelse som sikkert ikke blir bedre av at jeg er stressa og trist. Det står forkjølelse på sykmeldingen, men hun sa hun sykmeldte meg like mye fordi hun mente kroppen trengte å slappa av etter aborten. Synes det er kjempekjipt å være så mye borte fra jobben, særlig nå mens jeg fortsatt er såpass ny der. Men kroppen sier klart i fra at den trenger hvile så da skal jeg prøve å slappe av med god samvittighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 19. desember 2005 #257 Del Skrevet 19. desember 2005 (endret) Det er godt du er fornuftig og lar kroppen hente seg inn litt! Det trenger du - både fysisk og psykisk! Endret 19. desember 2005 av -TeddyToria- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. desember 2005 #258 Del Skrevet 19. desember 2005 Enig med Toria her jeg. Slapp av hjemme med god samvittighet så blir du sikkert fortere frisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. desember 2005 #259 Del Skrevet 19. desember 2005 Helt enig med Teddy og Heidi. Slapp godt av og nyt fridagene før jul. Du kan vise jobben din at du er frisk og rask etter nyttår. Tenker masse på deg. Synes det er så urettferdig... Men du kommer helt sikkert til å få en fin jul med familien din - selv om den nok blir litt spesiell. Tenk neste jul er du kanskje gravid igjen, eller du har fått en søt liten mini-syrin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 19. desember 2005 #260 Del Skrevet 19. desember 2005 Takk for gratulasjoner i dagboken min - og takk for kjempehyggelig e-kort Ikke tenk på at de på jobben reagerer på at du er borte, nå er det viktig at du fokuserer 100% på deg selv slik at du kan fungere når kropp og sjel er klare for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå