Gå til innhold

Syrinen og SpireLille som slapp taket

Syrinen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:klem: til alle som stikker innom.

Er i Italia og nyter late dager med god mat og mye god vin!

Ville bare innom med et lite livstegn, alt er bra! Har hatt toeffe dager og gode dager, og det er godt aa vaere borte fra hverdagen og bare vaere kjaerester!

Kommer sterkere tilbake naar jeg er hjemme igjen den 10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at dere tok en slik tur! Det trengte dere nok! Nyt det maksimalt!

Vi er her når du kommer tilbake vettu!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Heisann vennen!

I morgen er du tilbake fra ferie. Håper dere har fått kost dere skikkelig på turen. Det har dere virkelig trengt! Håper også at dere har fått bearbeidet sorgen litt og at hverdagen vil føles lettere nå.

Tenker på deg, og er gla' i deg!

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, den feiren høres deilig ut!!! Håper dere har samlet krefter og passet godt på hverandre! :klem:

Håper dagene er lettere nå! :klem: Tenker på deg Syrinen...

Klem fra Epona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg óg venter kjempespent på ferierapport!!!

Håper virkelig dere har storkost dere nå - det fortjener dere! :)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære Philippa, Skytte, Isola, TT, Epona, Grooo, Heidi76, Jane Porter, Rognebær, -Mathea-, Peony, Jayli og Wasabi, tusen takk for varme ord og tanker! Det varmer mer enn dere aner! :klem: til dee alle sammen.

Har ikke helt orket å skrive mer i denne dagboken og er veldig i tvil om jeg kanskje bare skal legge den død, men lar den ligge inntil videre.

Selv om jeg ikke har lagt igjen mange spor er jeg innom og leser i dagbøkene deres med jevne mellomrom og kommer sikkkert sterkere tilbake, muligens ikke som Syrinen.

Vi hadde fantastiske dager i Italia. Var godt å få reise vekk og bare være kjærester. Fikk bearbeidet mye og fikk også lada batteriene såpass at vi har fått litt ny giv når det gjelder oppussing. Nå har vi endelig kommet så langt at vi kan bruke soverommet såi natt blir første natta de (ganske lei sovesofaen ja!.)

Angående prøving videre så tror jeg nok det ligger litt på is. Har fortsatt ikke fått tilbake mensen og vil ikke at dette skal bli et stress-prosjekt, vi var jo egentlig ikke så veldig på prøvern til å begynne med. Samtidig som det ikke er noen tvil om at ønsket om baby er 1000 ganger sterkere nå både hos meg og mannen.

Nok en gang, :klem: til alle dere som har vært innom og lagt igjen hyggelige ord, det setter jeg enormt stor pris på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...