-TeddyToria- Skrevet 2. januar 2006 #281 Del Skrevet 2. januar 2006 GODT NYTT ÅR! Håper 2006 byr på mye glede og gode stunder! Ikke minst fortsatt godt vennskap... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 2. januar 2006 #282 Del Skrevet 2. januar 2006 Godt nytt år!! Håper du har det bra og får alt du ønsker deg i 2006!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syrinen Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #283 Del Skrevet 5. januar 2006 til alle som stikker innom. Er i Italia og nyter late dager med god mat og mye god vin! Ville bare innom med et lite livstegn, alt er bra! Har hatt toeffe dager og gode dager, og det er godt aa vaere borte fra hverdagen og bare vaere kjaerester! Kommer sterkere tilbake naar jeg er hjemme igjen den 10. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. januar 2006 #284 Del Skrevet 5. januar 2006 Åhh så koselig å høre fra deg Syrinen. Kos deg masse i Italia og alt hva det har og by på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 5. januar 2006 #285 Del Skrevet 5. januar 2006 Kos deg i Italia Syrinen - tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 6. januar 2006 #286 Del Skrevet 6. januar 2006 Koselig at dere tok en slik tur! Det trengte dere nok! Nyt det maksimalt! Vi er her når du kommer tilbake vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 7. januar 2006 #287 Del Skrevet 7. januar 2006 Så godt at dere får slappet av og tatt vare på hverandre og bare vært kjærester nå. Nyt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. januar 2006 #288 Del Skrevet 9. januar 2006 Heisann vennen! I morgen er du tilbake fra ferie. Håper dere har fått kost dere skikkelig på turen. Det har dere virkelig trengt! Håper også at dere har fått bearbeidet sorgen litt og at hverdagen vil føles lettere nå. Tenker på deg, og er gla' i deg! Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 10. januar 2006 #289 Del Skrevet 10. januar 2006 kommer det ingen oppdatering fra deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. januar 2006 #290 Del Skrevet 10. januar 2006 Ja, nå venter jeg spent på hvordan du har hatt det på ferien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 11. januar 2006 #291 Del Skrevet 11. januar 2006 Heia du! Håper du har det bra! Gleder meg også til siste nytt...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 11. januar 2006 #292 Del Skrevet 11. januar 2006 Hei, hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 12. januar 2006 #293 Del Skrevet 12. januar 2006 halloooooo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 13. januar 2006 #294 Del Skrevet 13. januar 2006 Å, den feiren høres deilig ut!!! Håper dere har samlet krefter og passet godt på hverandre! Håper dagene er lettere nå! Tenker på deg Syrinen... Klem fra Epona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 13. januar 2006 #295 Del Skrevet 13. januar 2006 Jeg óg venter kjempespent på ferierapport!!! Håper virkelig dere har storkost dere nå - det fortjener dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 20. januar 2006 #296 Del Skrevet 20. januar 2006 Veldig spent på å høre hvordan du har det, og hvordan dere har hatt det i Italia! Goooooood helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. januar 2006 #297 Del Skrevet 22. januar 2006 Søndags til deg...Håper du er tilbake snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 22. januar 2006 #298 Del Skrevet 22. januar 2006 Savner deg og tenker ofte på deg! Håper alt er vel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. januar 2006 #299 Del Skrevet 22. januar 2006 Sender deg en liten . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syrinen Skrevet 22. januar 2006 Forfatter #300 Del Skrevet 22. januar 2006 Kjære Philippa, Skytte, Isola, TT, Epona, Grooo, Heidi76, Jane Porter, Rognebær, -Mathea-, Peony, Jayli og Wasabi, tusen takk for varme ord og tanker! Det varmer mer enn dere aner! til dee alle sammen. Har ikke helt orket å skrive mer i denne dagboken og er veldig i tvil om jeg kanskje bare skal legge den død, men lar den ligge inntil videre. Selv om jeg ikke har lagt igjen mange spor er jeg innom og leser i dagbøkene deres med jevne mellomrom og kommer sikkkert sterkere tilbake, muligens ikke som Syrinen. Vi hadde fantastiske dager i Italia. Var godt å få reise vekk og bare være kjærester. Fikk bearbeidet mye og fikk også lada batteriene såpass at vi har fått litt ny giv når det gjelder oppussing. Nå har vi endelig kommet så langt at vi kan bruke soverommet såi natt blir første natta de (ganske lei sovesofaen ja!.) Angående prøving videre så tror jeg nok det ligger litt på is. Har fortsatt ikke fått tilbake mensen og vil ikke at dette skal bli et stress-prosjekt, vi var jo egentlig ikke så veldig på prøvern til å begynne med. Samtidig som det ikke er noen tvil om at ønsket om baby er 1000 ganger sterkere nå både hos meg og mannen. Nok en gang, til alle dere som har vært innom og lagt igjen hyggelige ord, det setter jeg enormt stor pris på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå