Isola Skrevet 19. desember 2005 #261 Del Skrevet 19. desember 2005 En diger bamseklem fra meg: Bare så du skal vite at jeg tenker så utrolig masse på deg. Kan ikke forestille meg hvordan du har det.. Det er godt kroppen din får litt tid til å slappe av, også håper jeg en ny spire er på vei (eller ute) neste jul! Vil ønske deg og de flotte støttespillerne du har rundt deg en riktig GOD JUL! Selv om jeg forstår at julen ikke akkurat blir som dere hadde håpet på. Tenker på deg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 19. desember 2005 #262 Del Skrevet 19. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. desember 2005 #263 Del Skrevet 20. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 20. desember 2005 #264 Del Skrevet 20. desember 2005 Så en som lignet på deg i dag, og holdt på å gå bort i gi henne en klem, da jeg plutselig innså at det var din dobbeltgjenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syrinen Skrevet 21. desember 2005 Forfatter #265 Del Skrevet 21. desember 2005 Så en som lignet på deg i dag, og holdt på å gå bort i gi henne en klem, da jeg plutselig innså at det var din dobbeltgjenger.. ← Helt sikker på at det ikke var meg? Jeg trenger en klem! Formen er ganske laber i dag, vondt i halsen og så dett i nesa at jeg nesten ikke har fått sove i natt. Og når mannen og er syk er det ingen til å dulle med meg... Skulle egentlig ha venner på besøk på grøt og julegaveoverlevering i dag, men det har vi avlyst, er nok ganske så dårlig selskap her vi sitter pakka inn i dyner med kleenexen lett tilgjengelig og skjerf rundt halsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 21. desember 2005 #266 Del Skrevet 21. desember 2005 det er som meg og mannen det God bedring snupp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. desember 2005 #267 Del Skrevet 21. desember 2005 God bedring til Syringen og syrinmannen. Kjedelig at dere måtte avlyse besøk i dag, det hørtes jo så koselig ut. Men nå må dere bli friske til julaften da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 21. desember 2005 #268 Del Skrevet 21. desember 2005 Ønsker deg en riktig god jul og et godt nyttår, Syrinen, håper du greier å legge det triste bak deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 22. desember 2005 #269 Del Skrevet 22. desember 2005 Kjære Syrinen! Tenker masse på deg fortiden, og SM og den lille spiren... Ønsker deg og dine en riktig GOD JUL & GODT NYTT 2006 Håper dere får en kjempefin jul sammen, trass i det lille livet som slapp taket og at 2006 vil by på nye muligheter og mange fine stunder og påfølgende gode minner! Håper alt godt for fortsatt vennskap! Juleklemmer fra TT og lillegutten i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jayli Skrevet 22. desember 2005 #270 Del Skrevet 22. desember 2005 GOD JUL OG GODT NYTT ÅR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. desember 2005 #271 Del Skrevet 22. desember 2005 Hei Syrinen, ønsker deg og dine en riktig god jul og alt godt for det nye året. Håper dere får en fin høytid sammen med familie og venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. desember 2005 #272 Del Skrevet 22. desember 2005 Håper dere blir friske snart...Og ta godt vare på hverandre! Ønsker dere ei god jul tross alt...Og et nytt år som blir deres store blå år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 22. desember 2005 #273 Del Skrevet 22. desember 2005 Ønsker deg og Syrinmannen GOD JUL OG GODT NYTTÅR! Håper dere får en fin jul sammen og at det nye året vil bringe dere mange gleder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 23. desember 2005 #274 Del Skrevet 23. desember 2005 Hei Syrinen - er formen bedre hos dere? Ønsker deg og dine en varm og god jul og et fantastisk godt nytt år! -kos deg masse i julen med ny leilighet og det hele! Håper 2006 bringer dere masse gleder fremover.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 23. desember 2005 #275 Del Skrevet 23. desember 2005 Kjære Syrinen! Jeg ønsker deg og dine en fredelig jul og alt det beste for det nye året! Måtte 2006 bli et fantasiisk år! Mange juleklemmer fra Hulderjenta som tenker masse på deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 25. desember 2005 #276 Del Skrevet 25. desember 2005 Hei nissemor... Håper du hadde en riktig fiiin julefeiring i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 27. desember 2005 #277 Del Skrevet 27. desember 2005 Romjuls fra en frossen Skytte...Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Mathea- Skrevet 28. desember 2005 #278 Del Skrevet 28. desember 2005 Hei syrinen, hvordan går det med deg? Innom deg her for å ønske deg og dine en gledelig jul og et godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 30. desember 2005 #279 Del Skrevet 30. desember 2005 Da er jeg i gang med runden..tusen takk for det gamle og gleder meg til flere KG-stunder med deg i det nye - 2006.. GODT NYTT ÅR!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. januar 2006 #280 Del Skrevet 2. januar 2006 Riktig Godt Nytt År Syrinen. Håper du har hatt en fin jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå