Gjest Athena Catalina Skrevet 21. juni 2022 #1961 Del Skrevet 21. juni 2022 lurven skrev (10 minutter siden): Kommer snart en cosplay episode med marvel tema, så det passer bra😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. juni 2022 #1962 Del Skrevet 21. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Ja, poirot passer meg. Der har du superhelt a la meg. Jeg er så klart Miss Fisher😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 21. juni 2022 #1963 Del Skrevet 21. juni 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Jeg er så klart Miss Fisher😃 The plot thickens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. juni 2022 #1964 Del Skrevet 21. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (6 minutter siden): Inspector Japp? Mer inspect her Gadgets🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 21. juni 2022 #1965 Del Skrevet 21. juni 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Mer inspect her Gadgets🤪 Ooh jeg elsker gadgets! Ting å fikle med og plukke på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. juni 2022 #1966 Del Skrevet 21. juni 2022 Kjenner ikke så mye til sånne detektiver og sånn,så da blir det litt vanskelig å dele ut roller. Har best peil på marvel. @Frøkenfryden eller @Entern får skrive detektiv cosplay episode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. juni 2022 #1967 Del Skrevet 21. juni 2022 (endret) lurven skrev (2 minutter siden): Kjenner ikke så mye til sånne detektiver og sånn,så da blir det litt vanskelig å dele ut roller. Har best peil på marvel. @Frøkenfryden eller @Entern får skrive detektiv cosplay episode Kjempegod ide!!😊 Vi kan skrive hver vår ☺️ Endret 21. juni 2022 av Entern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. juni 2022 #1968 Del Skrevet 21. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (9 minutter siden): Ooh jeg elsker gadgets! Ting å fikle med og plukke på I DC tror jeg du ville likt Blue Beetle, dvs. Blue Beetle 2, Ted Kord. Glad Batman type med vekt på gadgets. Nite Owl i Watchmen er basert på han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 21. juni 2022 #1969 Del Skrevet 21. juni 2022 Entern skrev (Akkurat nå): I DC tror jeg du ville likt Blue Beetle, dvs. Blue Beetle 2, Ted Kord. Glad Batman type med vekt på gadgets. Nite Owl i Watchmen er basert på han. Nite Owl er litt surkete. Det passer i grunnen. Jeg tror mer på en blanding av Spawn, Punisher og Atle Antonsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. juni 2022 #1970 Del Skrevet 21. juni 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Kjempegod ide!!😊 Vi kan skrive hver vår ☺️ Jeg vil egentlig slippe å være Derrick. Kan jeg være Tony wolf. Husker det var en serie som het det på 80 tallet, men husker ikke hva den handla om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. juni 2022 #1971 Del Skrevet 21. juni 2022 Entern skrev (4 minutter siden): I DC tror jeg du ville likt Blue Beetle, dvs. Blue Beetle 2, Ted Kord. Glad Batman type med vekt på gadgets. Nite Owl i Watchmen er basert på han. Lest mye DC? Jeg har stort sett bare sett filmer fra DC men ikke så mange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. juni 2022 #1972 Del Skrevet 21. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): Nite Owl er litt surkete. Det passer i grunnen. Jeg tror mer på en blanding av Spawn, Punisher og Atle Antonsen Jeg har ofte blitt sammenlignet med Rorschach 😵 Vil heller være Batman. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. juni 2022 #1973 Del Skrevet 21. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden): Nite Owl er litt surkete. Det passer i grunnen. Jeg tror mer på en blanding av Spawn, Punisher og Atle Antonsen Du er perfekt som punisher! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. juni 2022 #1974 Del Skrevet 21. juni 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Jeg vil egentlig slippe å være Derrick. Kan jeg være Tony wolf. Husker det var en serie som het det på 80 tallet, men husker ikke hva den handla om. Har ikke sett Tony Wolf men såklart skal du slippe å være Derrick 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 21. juni 2022 #1975 Del Skrevet 21. juni 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Du er perfekt som punisher! Ja, hvis vi skriver om historien litt og jeg er sint på folk av andre årsaker enn at noen dreper familien min. Så er jeg med. @Cidkan være Micro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. juni 2022 #1976 Del Skrevet 21. juni 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Lest mye DC? Jeg har stort sett bare sett filmer fra DC men ikke så mange. Ja lest ganske mye både veldig gammelt, gammelt og nyere men kuttet ut DC superhelter for noen år siden da de begynte å forandre hele universet radikalt gjentatte ganger 😵 Noen av favorittene mine er visst tilbake nå, som Booster Gold (kjempebra antihelt!) så kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. juni 2022 #1977 Del Skrevet 21. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Ja, hvis vi skriver om historien litt og jeg er sint på folk av andre årsaker enn at noen dreper familien min. Så er jeg med. @Cidkan være Micro! @Cid er, selvfølgelig, Mr. Mxzyzptlk. Mister Mxyzptlk - Wikipedia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. juni 2022 #1978 Del Skrevet 21. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden): Ja, hvis vi skriver om historien litt og jeg er sint på folk av andre årsaker enn at noen dreper familien min. Så er jeg med. @Cidkan være Micro! Ja litt omskriving må til. Jeg likte forøvrig punisher serien mye bedre enn filmene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 21. juni 2022 #1979 Del Skrevet 21. juni 2022 lurven skrev (3 minutter siden): Ja litt omskriving må til. Jeg likte forøvrig punisher serien mye bedre enn filmene Ja, filmene har stort sett vært skuffende. Jeg skal faktisk være så sjokkerende og si jeg likte Doffen sin best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. juni 2022 #1980 Del Skrevet 21. juni 2022 @Athena Catalina er, selvfølgelig, Diana Prince dvs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå