Beneath the Moon Skrevet 21. januar 2023 #18941 Skrevet 21. januar 2023 (endret) Nå var det på tide å finne fram en god bok. @Entern leser en bok om bergarter. @Agent smith leser en bok om hvordan bli spion. @Frøkenfrydenleser en bok om å reise jorden rundt på 80 dager. @Kvakkekyllingen leser en bok om kyllingenes hemmelige verden. @Hoppetaujenta leser en bok om hoppetau og iskrem. @Embla Othea leser en bok om å rømme fra fengsel. @CAPS LOCK leser en bok med store bokstaver. @SVK leser en bok om en stor vennlig kjempe. @TheHairyToothfairy leser en bok om tenner @Ciaran og Ciara leser en bok om siamesiske tvillinger. @Cid leser Gordon Ramsey sin kokebok. @Daryl Dixon leser en bok om en løve, en heks, og et klesskap. @Rumle leser en bok om hageblomster. @Sola deleser en bok om solsystemet. @Peanutleser en bok om Oslos vestkant i gamledager. @Adobyen leser en bok om cowboyer og indianere. @Titania leser en bok om skjulte skatter. @Nietsoj leser en bok om oster. og @Ford3000leser en bok om biler fra USA. Endret 21. januar 2023 av Athena Catalina. 2 5
Gjest SVK Skrevet 21. januar 2023 #18942 Skrevet 21. januar 2023 Just now, Athena Catalina. said: Nå var det på tide å finne fram en god bok. @Entern leser en bok om bergarter. @Agent smith leser en bok om hvordan bli spion. @Frøkenfrydenleser en bok om å reise jorden rundt på 80 dager. @Kvakkekyllingen leser en bok om kyllingenes hemmelige verden. @Hoppetaujenta leser en bok om hoppetau og iskrem. @Embla Othea leser en bok om å rømme fra fengsel. @CAPS LOCK leser en bok med store bokstaver. @SVK leser en bok om en stor vennlig kjempe. @TheHairyToothfairy leser en bok om tenner @Ciaran og Ciara leser en bok om siamesiske tvillinger. @Cid leser Gordon Ramsey sin kokebok. @Daryl Dixon leser en bok om en løve, en heks, og et klesskap. @Rumle leser en bok om hageblomster. @Sola deleser en bok om solsystemet. @Peanutleser en bok ob Oslos vestkant i gamledager. @Adobyen leser en bok om cowboyer og indianere. @Titania leser en bok om skjulte skatter. @Nietsoj leser en bok om oster. og @Ford3000leser en bok om biler fra USA.
Gjest Agent smith Skrevet 21. januar 2023 #18943 Skrevet 21. januar 2023 Titania skrev (2 minutter siden): Haha 😂 Du er ekstremt god på dette her, altså! 😁 Takk, men @Kvakkekyllingen synes jeg er dum og frekk😭
Ciaran og Ciara Skrevet 21. januar 2023 #18944 Skrevet 21. januar 2023 Athena Catalina. skrev (2 minutter siden): Nå var det på tide å finne fram en god bok. @Entern leser en bok om bergarter. @Agent smith leser en bok om hvordan bli spion. @Frøkenfrydenleser en bok om å reise jorden rundt på 80 dager. @Kvakkekyllingen leser en bok om kyllingenes hemmelige verden. @Hoppetaujenta leser en bok om hoppetau og iskrem. @Embla Othea leser en bok om å rømme fra fengsel. @CAPS LOCK leser en bok med store bokstaver. @SVK leser en bok om en stor vennlig kjempe. @TheHairyToothfairy leser en bok om tenner @Ciaran og Ciara leser en bok om siamesiske tvillinger. @Cid leser Gordon Ramsey sin kokebok. @Daryl Dixon leser en bok om en løve, en heks, og et klesskap. @Rumle leser en bok om hageblomster. @Sola deleser en bok om solsystemet. @Peanutleser en bok ob Oslos vestkant i gamledager. @Adobyen leser en bok om cowboyer og indianere. @Titania leser en bok om skjulte skatter. @Nietsoj leser en bok om oster. og @Ford3000leser en bok om biler fra USA. Cassidy Tvillingene digger denne episoden vi.😍😍🤩🤩 1 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 21. januar 2023 #18945 Skrevet 21. januar 2023 Agent smith skrev (8 minutter siden): Takk, men @Kvakkekyllingen synes jeg er dum og frekk😭 Hey! Bare fordi du skal steke meg i frityr! 😱
Gjest Agent smith Skrevet 21. januar 2023 #18946 Skrevet 21. januar 2023 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Hey! Bare fordi du skal steke meg i frityr! 😱 Ja men frityrstekt kylling smaker så godt jo😀
Gjest Adobyen Skrevet 21. januar 2023 #18947 Skrevet 21. januar 2023 Athena Catalina. skrev (16 minutter siden): Nå var det på tide å finne fram en god bok. @Entern leser en bok om bergarter. @Agent smith leser en bok om hvordan bli spion. @Frøkenfrydenleser en bok om å reise jorden rundt på 80 dager. @Kvakkekyllingen leser en bok om kyllingenes hemmelige verden. @Hoppetaujenta leser en bok om hoppetau og iskrem. @Embla Othea leser en bok om å rømme fra fengsel. @CAPS LOCK leser en bok med store bokstaver. @SVK leser en bok om en stor vennlig kjempe. @TheHairyToothfairy leser en bok om tenner @Ciaran og Ciara leser en bok om siamesiske tvillinger. @Cid leser Gordon Ramsey sin kokebok. @Daryl Dixon leser en bok om en løve, en heks, og et klesskap. @Rumle leser en bok om hageblomster. @Sola deleser en bok om solsystemet. @Peanutleser en bok ob Oslos vestkant i gamledager. @Adobyen leser en bok om cowboyer og indianere. @Titania leser en bok om skjulte skatter. @Nietsoj leser en bok om oster. og @Ford3000leser en bok om biler fra USA. Spennende å se hva andre leser Morgan Kane-boka mi, Comanche, var kjempegod.
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 21. januar 2023 #18949 Skrevet 21. januar 2023 Athena Catalina. skrev (30 minutter siden): Nå var det på tide å finne fram en god bok. @Entern leser en bok om bergarter. @Agent smith leser en bok om hvordan bli spion. @Frøkenfrydenleser en bok om å reise jorden rundt på 80 dager. @Kvakkekyllingen leser en bok om kyllingenes hemmelige verden. @Hoppetaujenta leser en bok om hoppetau og iskrem. @Embla Othea leser en bok om å rømme fra fengsel. @CAPS LOCK leser en bok med store bokstaver. @SVK leser en bok om en stor vennlig kjempe. @TheHairyToothfairy leser en bok om tenner @Ciaran og Ciara leser en bok om siamesiske tvillinger. @Cid leser Gordon Ramsey sin kokebok. @Daryl Dixon leser en bok om en løve, en heks, og et klesskap. @Rumle leser en bok om hageblomster. @Sola deleser en bok om solsystemet. @Peanutleser en bok ob Oslos vestkant i gamledager. @Adobyen leser en bok om cowboyer og indianere. @Titania leser en bok om skjulte skatter. @Nietsoj leser en bok om oster. og @Ford3000leser en bok om biler fra USA. Jaa 😁👍
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 21. januar 2023 #18950 Skrevet 21. januar 2023 Agent smith skrev (19 minutter siden): Ja men frityrstekt kylling smaker så godt jo😀 Nei det er ekkelt. Slutt 😁
Hoppetaujenta Skrevet 21. januar 2023 #18951 Skrevet 21. januar 2023 For et vakkert bibliotek vi utgjør tilsammen. 1 2
Entern Skrevet 21. januar 2023 #18952 Skrevet 21. januar 2023 Athena Catalina. skrev (50 minutter siden): Nå var det på tide å finne fram en god bok. @Entern leser en bok om bergarter. @Agent smith leser en bok om hvordan bli spion. @Frøkenfrydenleser en bok om å reise jorden rundt på 80 dager. @Kvakkekyllingen leser en bok om kyllingenes hemmelige verden. @Hoppetaujenta leser en bok om hoppetau og iskrem. @Embla Othea leser en bok om å rømme fra fengsel. @CAPS LOCK leser en bok med store bokstaver. @SVK leser en bok om en stor vennlig kjempe. @TheHairyToothfairy leser en bok om tenner @Ciaran og Ciara leser en bok om siamesiske tvillinger. @Cid leser Gordon Ramsey sin kokebok. @Daryl Dixon leser en bok om en løve, en heks, og et klesskap. @Rumle leser en bok om hageblomster. @Sola deleser en bok om solsystemet. @Peanutleser en bok ob Oslos vestkant i gamledager. @Adobyen leser en bok om cowboyer og indianere. @Titania leser en bok om skjulte skatter. @Nietsoj leser en bok om oster. og @Ford3000leser en bok om biler fra USA. Bra 😀 1
Entern Skrevet 21. januar 2023 #18953 Skrevet 21. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): For et vakkert bibliotek vi utgjør tilsammen. Ja 😀 1
Gjest Adobyen Skrevet 21. januar 2023 #18954 Skrevet 21. januar 2023 Agent smith skrev (55 minutter siden): Ja men frityrstekt kylling smaker så godt jo😀 Å ja, det er nydelig 😋 men vi spiser ikke opp vennene våre
Embla Othea Skrevet 21. januar 2023 #18955 Skrevet 21. januar 2023 Athena Catalina. skrev (1 time siden): Nå var det på tide å finne fram en god bok. @Entern leser en bok om bergarter. @Agent smith leser en bok om hvordan bli spion. @Frøkenfrydenleser en bok om å reise jorden rundt på 80 dager. @Kvakkekyllingen leser en bok om kyllingenes hemmelige verden. @Hoppetaujenta leser en bok om hoppetau og iskrem. @Embla Othea leser en bok om å rømme fra fengsel. @CAPS LOCK leser en bok med store bokstaver. @SVK leser en bok om en stor vennlig kjempe. @TheHairyToothfairy leser en bok om tenner @Ciaran og Ciara leser en bok om siamesiske tvillinger. @Cid leser Gordon Ramsey sin kokebok. @Daryl Dixon leser en bok om en løve, en heks, og et klesskap. @Rumle leser en bok om hageblomster. @Sola deleser en bok om solsystemet. @Peanutleser en bok om Oslos vestkant i gamledager. @Adobyen leser en bok om cowboyer og indianere. @Titania leser en bok om skjulte skatter. @Nietsoj leser en bok om oster. og @Ford3000leser en bok om biler fra USA. Rømme fra gjøkeredet mener du. Er på psyk, ikke fengsel 😂 2
Embla Othea Skrevet 21. januar 2023 #18956 Skrevet 21. januar 2023 Agent smith skrev (1 time siden): Episode 413 Runde 2 , rap battle på norsk @TheHairyToothfairy vs @Cid 🧑: tannfe du får meg til å le Bruker masse penger På biler du ikke trenger Kjøper deg penisforlenger 🧔♂️: cid du er uflidd Står der med hodet på skakke Orker ikke høre deg snakke Orker ikke høre dialekt fra Ålesund Kan du ikke bare lukke munn @Embla Othea vs @Sola de ☀️: othea du liker å stå på knea Å spise mannepølser Du tror det er følelser Men egentlig er det bare tøm! Og røm 🍼: Sola de du skal få svi Du gir meg eksem Heldigvis finnes det solkrem Du gir meg fnatt Skulle ønske det var natt @Kvakkekyllingen vs @Agent smith 😎 lille kylling liker du trylling Jeg kan trylle deg vekk Og legge deg i en sekk Jeg vil steke deg i frityr Ditt dyr! 🐣: smith du er en jævla dritt Troe du er kul og morsom Men du er bare dum Du er slem og frekk Dessuten har du liten nøttesekk @Ford3000 vs @Titania 💁♀️ ford3000- gå å sov av deg rusen Kjører rundt i traktor Du har ganske høy harry faktor Beveren din er full av hår Ser ikke forskjell på mus og lår 🚜: Titania du gir meg mania Hver dag til jobb tar du 84 bussen I helgene leker du kul å henger med russen På tide å stå frem og komme seg ut av regnskapet Hva har du å tape? Haha du er ein jævel 🤣 Liker best doggy style jeg. 🥳
Gjest Agent smith Skrevet 21. januar 2023 #18957 Skrevet 21. januar 2023 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Nei det er ekkelt. Slutt 😁 🍗
Gjest Agent smith Skrevet 21. januar 2023 #18958 Skrevet 21. januar 2023 Embla Othea skrev (41 minutter siden): Haha du er ein jævel 🤣 Liker best doggy style jeg. 🥳 *noterer*
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 21. januar 2023 #18959 Skrevet 21. januar 2023 Agent smith skrev (6 minutter siden): 🍗 Fy! Jeg skal spise kylling selv i dag så skal vel egentlig holde kjeft 😁
Gjest Agent smith Skrevet 21. januar 2023 #18960 Skrevet 21. januar 2023 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Fy! Jeg skal spise kylling selv i dag så skal vel egentlig holde kjeft 😁 Kannibal!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå