Gjest Agent smith Skrevet 20. januar 2023 #18841 Skrevet 20. januar 2023 TheHairyToothfairy skrev (23 minutter siden): @Kvakkekyllingen vil kjenne det igjen. Det var litt tema i neste episode av Hoppalong Cassidy-episoden med kgere i ville vesten Nå er jeg spent altså
Gjest Agent smith Skrevet 20. januar 2023 #18842 Skrevet 20. januar 2023 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Shit. Jeg gruer meg. Kan det være noe gult som kommer av en oppkuttet gul kylling? 😱 Kylling urin kanskje?
Frøkenfryden Skrevet 20. januar 2023 #18843 Skrevet 20. januar 2023 Agent smith skrev (2 minutter siden): Episode 410 Alice in wunderbaum @TheHairyToothfairy ringte meg, antar at du har hørt jaja siste ordet, om @AliceNextDoor Jeg løp til bil og trafikk og tittet inn, da fikk jeg se at hun dro, ikke i limousin denne gangen men i en @Ford3000 full av wunderbaum. Og med en @Rosakatt på fanget Vi hadde hatt 24 fantastiske dager på forumet i sommer der vi hadde skjært inn initialene våre i diverse tråder. Nå veltet følelsene opp i meg igjen , alle de følelsene jeg hadde fortrengt. Jeg vet ikke hvorfor hun dro, men jeg vet hvor hun ska, Til Germania. Skal jeg dra etter henne og ta med @Titania? Hun har jo aldri vært i Germania Men hun vil heller til Spania. Ja vi lar @AliceNextDoor seile sin egen sjø sa jeg Schøøø? Sa @Kvakkekyllingen Bli med du sa jeg, vi trenger niste på veien. Skal vi ta med @Frøkenfryden ? Hun er så glad i Syden. Ja da kan hun jo få poppa dyden Hoho! @Adobyen lo rått Det blir nok godt! Jeg savner alice sa @Cid Hun er så flink til å skreve Du mener vel skrive sa jeg🧐 Ja sorry var feil på ordlista mi sa @Cid Du må se over setningene før du trykker @Entern sa Hoppetaujenta og ikke bruk @CAPS LOCK I mellomtiden suste @AliceNextDoor ned autobahn med alle sine vidundertrær, det luktet en blanding av vanilje og kokosnüssser.... Vakkert💙🙂
Frøkenfryden Skrevet 20. januar 2023 #18844 Skrevet 20. januar 2023 (endret) Agent smith skrev (4 timer siden): Episode 409 @-Missi- me more av @Rosakatt We hug, and @SVK we make love @Cid always just say goodnight @Cid we cuddle, sure i do love it @Peanut i need your @Cids on mine. Can you @-Missi- me more We're so Young @Boetica We @Adobyen nothing to lose @Ichiko oooh Its just principle @TheHairyToothfairy hold me Cause i like the way you groove oh oh @Boetica you write your name, i can do the same. Oh @Anki- ove the taste,la la la All on my tongue @Anki- want it la lala I,i feel like @Frøkenfryden somethin But we could be @TheHairyToothfairy, fuck it @flusa i aint no dummy,dummy I like to say what if? @Peanut if we @Cid just @Peanut the rubbish The i might @Adobyen to something I aint @Kvakkekyllingen you @Jocelynn in public, im @Kvakkekyllingen you hundreds, fuck it Something we just @Boetica get @Ichiko @Entern first, middle,last, on the wisdom tooth @Embla Othea wishin that the pussy was a kissin booth Taste @Rosakatt, lunch and @Jocelynn and juice And that @Polly Ester just like dessert to And when we french, refresh just give me @Ichiko When I bite that @CAPS LOCK come get me too He want @Cid stick, @Cid gloss Hickeys too, huh? For den eldre garde kan jeg opplyse om at dette er kåge versjonen av doja cats kiss me more. Kuttet ned fordi den er litt lang Frøkenfryden. Verbet. Substantivet og adjektivet😎 Endret 20. januar 2023 av Frøkenfryden
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. januar 2023 #18845 Skrevet 20. januar 2023 Agent smith skrev (1 minutt siden): Kylling urin kanskje? Oioioi. Må på do. Skal sjekke fargen
Gjest Agent smith Skrevet 20. januar 2023 #18846 Skrevet 20. januar 2023 Entern skrev (13 minutter siden): De fleste her har ikke hørt så mye av favoritt musikken min heller 😅 Hellwish pigmaskfucker og satans little helper er ikke så godt kjent her nei
Gjest Agent smith Skrevet 20. januar 2023 #18847 Skrevet 20. januar 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Frøkenfryden. Verbet. Subjektet og adjektivet😎 Som i livet ellers😁
Entern Skrevet 20. januar 2023 #18848 Skrevet 20. januar 2023 Agent smith skrev (1 minutt siden): Hellwish pigmaskfucker og satans little helper er ikke så godt kjent her nei Jeg hører ikke bare på ekstreme ting da😅 Sjekk ut sangen jeg postet i avsporingstråden nylig f.eks., den er veldig meg 😊 (ditto sangene jeg postet i Harry tråden) (jeg er harry og stolt😂(
Entern Skrevet 20. januar 2023 #18849 Skrevet 20. januar 2023 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Frøkenfryden. Verbet. Substantivet og adjektivet😎 Jepp😀 Er så stolt av at jeg kom opp med det der😀
Ciaran og Ciara Skrevet 20. januar 2023 #18850 Skrevet 20. januar 2023 Embla Othea skrev (8 timer siden): For min del kan dere bare fortsette i såpeoperaen men det velger dere selv. 🥰 Cassidy Tvillingene har merket at ikke alle liker denne natteaktiviteten vår, og vi vil ikke skape dårlig stemning her inne. Så derfor velger vi å heller fortsette den på Skravletråden.🥰🥰
Ciaran og Ciara Skrevet 20. januar 2023 #18851 Skrevet 20. januar 2023 Embla Othea skrev (8 timer siden): Det skjønner jeg men dette er en bagatell slik jeg ser det. 🙂 Cassidy Tvillingene er helt enige vi.
Ciaran og Ciara Skrevet 20. januar 2023 #18852 Skrevet 20. januar 2023 Agent smith skrev (45 minutter siden): Episode 410 Alice in wunderbaum @TheHairyToothfairy ringte meg, antar at du har hørt jaja siste ordet, om @AliceNextDoor Jeg løp til bil og trafikk og tittet inn, da fikk jeg se at hun dro, ikke i limousin denne gangen men i en @Ford3000 full av wunderbaum. Og med en @Rosakatt på fanget Vi hadde hatt 24 fantastiske dager på forumet i sommer der vi hadde skjært inn initialene våre i diverse tråder. Nå veltet følelsene opp i meg igjen , alle de følelsene jeg hadde fortrengt. Jeg vet ikke hvorfor hun dro, men jeg vet hvor hun ska, Til Germania. Skal jeg dra etter henne og ta med @Titania? Hun har jo aldri vært i Germania Men hun vil heller til Spania. Ja vi lar @AliceNextDoor seile sin egen sjø sa jeg Schøøø? Sa @Kvakkekyllingen Bli med du sa jeg, vi trenger niste på veien. Skal vi ta med @Frøkenfryden ? Hun er så glad i Syden. Ja da kan hun jo få poppa dyden Hoho! @Adobyen lo rått Det blir nok godt! Jeg savner alice sa @Cid Hun er så flink til å skreve Du mener vel skrive sa jeg🧐 Ja sorry var feil på ordlista mi sa @Cid Du må se over setningene før du trykker @Entern sa Hoppetaujenta og ikke bruk @CAPS LOCK I mellomtiden suste @AliceNextDoor ned autobahn med alle sine vidundertrær, det luktet en blanding av vanilje og kokosnüssser.... Cassidy Tvillingene digger denne episoden vi.😍😍🤩🤩
Embla Othea Skrevet 20. januar 2023 #18853 Skrevet 20. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene har merket at ikke alle liker denne natteaktiviteten vår, og vi vil ikke skape dårlig stemning her inne. Så derfor velger vi å heller fortsette den på Skravletråden.🥰🥰 Som sagt: Det styrer dere selv. 😊
Embla Othea Skrevet 20. januar 2023 #18854 Skrevet 20. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige vi. 🥰
Ciaran og Ciara Skrevet 20. januar 2023 #18855 Skrevet 20. januar 2023 Maskinfører skrev (2 timer siden): Ja Maskinfører skrev (2 timer siden): Maskinfører skrev (2 timer siden): Det gjør dere 2
Ciaran og Ciara Skrevet 20. januar 2023 #18856 Skrevet 20. januar 2023 Embla Othea skrev (4 minutter siden): Som sagt: Det styrer dere selv. 😊 Embla Othea skrev (4 minutter siden): 🥰 🥰🥰♥️♥️ 1
Gjest Cid Skrevet 20. januar 2023 #18857 Skrevet 20. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (56 minutter siden): Cassidy Tvillingene har merket at ikke alle liker denne natteaktiviteten vår, og vi vil ikke skape dårlig stemning her inne. Så derfor velger vi å heller fortsette den på Skravletråden.🥰🥰 Kjekt med dere helt egne tråd da 😃
Gjest Cid Skrevet 20. januar 2023 #18858 Skrevet 20. januar 2023 Agent smith skrev (1 time siden): Episode 410 Alice in wunderbaum @TheHairyToothfairy ringte meg, antar at du har hørt jaja siste ordet, om @AliceNextDoor Jeg løp til bil og trafikk og tittet inn, da fikk jeg se at hun dro, ikke i limousin denne gangen men i en @Ford3000 full av wunderbaum. Og med en @Rosakatt på fanget Vi hadde hatt 24 fantastiske dager på forumet i sommer der vi hadde skjært inn initialene våre i diverse tråder. Nå veltet følelsene opp i meg igjen , alle de følelsene jeg hadde fortrengt. Jeg vet ikke hvorfor hun dro, men jeg vet hvor hun ska, Til Germania. Skal jeg dra etter henne og ta med @Titania? Hun har jo aldri vært i Germania Men hun vil heller til Spania. Ja vi lar @AliceNextDoor seile sin egen sjø sa jeg Schøøø? Sa @Kvakkekyllingen Bli med du sa jeg, vi trenger niste på veien. Skal vi ta med @Frøkenfryden ? Hun er så glad i Syden. Ja da kan hun jo få poppa dyden Hoho! @Adobyen lo rått Det blir nok godt! Jeg savner alice sa @Cid Hun er så flink til å skreve Du mener vel skrive sa jeg🧐 Ja sorry var feil på ordlista mi sa @Cid Du må se over setningene før du trykker @Entern sa Hoppetaujenta og ikke bruk @CAPS LOCK I mellomtiden suste @AliceNextDoor ned autobahn med alle sine vidundertrær, det luktet en blanding av vanilje og kokosnüssser.... Bra 😄
Ciaran og Ciara Skrevet 20. januar 2023 #18859 Skrevet 20. januar 2023 Cid skrev (22 minutter siden): Kjekt med dere helt egne tråd da 😃 Ja det er det, og så slipper Cassidy Tvillingene å lage dårlig stemning her i KG såpeopera også da.
Embla Othea Skrevet 20. januar 2023 #18860 Skrevet 20. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Ja det er det, og så slipper Cassidy Tvillingene å lage dårlig stemning her i KG såpeopera også da. Dere lager aldri dårlig stemning. Senk skuldrene. Vi er flere her som setter stor pris på dere. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå