Embla Othea Skrevet 21. januar 2023 #18921 Skrevet 21. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Ja Cassidy Tvillingene har hatt en fin natt vi, og vi har kost oss med nattesnacks vi. Noe godt? 🥰 1
Ciaran og Ciara Skrevet 21. januar 2023 #18922 Skrevet 21. januar 2023 Embla Othea skrev (35 minutter siden): Noe godt? 🥰 Cassidy Tvillingene koste oss med hver vår pose med baconsnacks i natt vi.🥰🥰
Embla Othea Skrevet 21. januar 2023 #18923 Skrevet 21. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene koste oss med hver vår pose med baconsnacks i natt vi.🥰🥰 Det er godt. 🥰 Ooog bacon til frokost. Snart blir dere griseunger 😜 1
Ciaran og Ciara Skrevet 21. januar 2023 #18924 Skrevet 21. januar 2023 Embla Othea skrev (5 minutter siden): Det er godt. 🥰 Ooog bacon til frokost. Snart blir dere griseunger 😜 Cassidy Tvillingene eller de to små grisungene sier Nøff Nøff vi.🐖🐖🤣🤣
Embla Othea Skrevet 21. januar 2023 #18925 Skrevet 21. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene eller de to små grisungene sier Nøff Nøff vi.🐖🐖🤣🤣 Dere må være greie med Embla ellers blir det ribbe av dere. 🥩 1
Ciaran og Ciara Skrevet 21. januar 2023 #18926 Skrevet 21. januar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Dere må være greie med Embla ellers blir det ribbe av dere. 🥩 Cassidy Tvillingene er alltid greie med deg, for du er vår kule venn her inne du Embla Othea.♥️♥️
Embla Othea Skrevet 21. januar 2023 #18927 Skrevet 21. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er alltid greie med deg, for du er vår kule venn her inne du Embla Othea.♥️♥️ Tnx, samme til dere ❤️ 1
Ciaran og Ciara Skrevet 21. januar 2023 #18928 Skrevet 21. januar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Tnx, samme til dere ❤️ ♥️♥️ 1
Gjest Agent smith Skrevet 21. januar 2023 #18929 Skrevet 21. januar 2023 Embla Othea skrev (2 timer siden): Hahaha din jævel jeg ler meg skakk i hjel 😆 En av dine beste spisoder Aner jeg Eminem-fakter her? Ikke helt vel, han er jo kongen av rap battles
Gjest Cid Skrevet 21. januar 2023 #18930 Skrevet 21. januar 2023 (endret) Agent smith skrev (9 minutter siden): Ikke helt vel, han er jo kongen av rap battles Anbefaler filmen 8 Mile Endret 21. januar 2023 av Cid
Gjest Agent smith Skrevet 21. januar 2023 #18931 Skrevet 21. januar 2023 Cid skrev (8 minutter siden): Anbefaler filmen 8 Miles Ja den har jeg jo sett
Frøkenfryden Skrevet 21. januar 2023 #18932 Skrevet 21. januar 2023 Agent smith skrev (10 timer siden): Episode 412 Rap battle runde 1 @Frøkenfryden vs @TheHairyToothfairy 🍍: toothfairy you aint scary. Thinkin you're so big and strong Your weenie aint that long. 🧔♂️: little miss Joy, go play with your toy Aint talking bout bootycall But your wrecked Barbie doll @Hoppetaujenta mot @Cid 🧑: rope Jump girl you aint swirl You may twist and curl But you will Neva' rock my world 👩🦰: cid you are a kid Its a shame You dont play my game You are lame @Entern mot @Embla Othea 🍼: dont press enter, dont execute Go buy a new suit. The one you have is old My love for you has grown cold 🍺: Embla you dont need a bra You have no tits Its just zits @MarianneE mot @Agent smith 💁♀️: smith you are full of shit Your soap aint funny, it aint a hit You are not a flower hope you go jail And lose your soap in the shower 😎: Mary Ann im not a fan Playing housewife Bet you cant even use a Kitchen knife Continues.... Veldig tannfe og meg🤓🤣 Sjukt moro!!
Embla Othea Skrevet 21. januar 2023 #18933 Skrevet 21. januar 2023 Agent smith skrev (23 minutter siden): Ikke helt vel, han er jo kongen av rap battles Jeg synes du viser gode tendenser! 🥳
Gjest Boetica Skrevet 21. januar 2023 #18934 Skrevet 21. januar 2023 Agent smith skrev (10 timer siden): Round 1 continues @Kvakkekyllingen vs @Adobyen 🤠: uh oh, chick go play with a Dick Spread your legs And lay me some eggs 🐤: ady you're kinda shady Playing cowboy from the countryside Doin it cowgirl style Bet you aint gonna let it slide Looking like gomer pyle @Titania mot @Peanut 🐶: peanut move your butt You ar in my way, Dont want you to stay Where? I dont care As long as its far away from here 🌰: Titania you have the biggest ego Go play with Lego You are like a child Makin me go wild @Ford3000 mot @Rosakatt 🐱: Ford we are at a discord You must behave And your beaver needs a shave 🚜: pinky cat go catch a rat Consume til you get fat Pull in your claw Or i'll smack your jaw @Boetica mot @Sola de 🏜: my sun- you think thats fun Gonna blast ya with my gun Get out of my sight Waiting for the night 🌞: boetica what does it even mean Come clean Or I will get mean Gonna burn your skin I always win! 👏hvor du bobler over med ideer 😆
Gjest Agent smith Skrevet 21. januar 2023 #18935 Skrevet 21. januar 2023 Episode 413 Runde 2 , rap battle på norsk @TheHairyToothfairy vs @Cid 🧑: tannfe du får meg til å le Bruker masse penger På biler du ikke trenger Kjøper deg penisforlenger 🧔♂️: cid du er uflidd Står der med hodet på skakke Orker ikke høre deg snakke Orker ikke høre dialekt fra Ålesund Kan du ikke bare lukke munn @Embla Othea vs @Sola de ☀️: othea du liker å stå på knea Å spise mannepølser Du tror det er følelser Men egentlig er det bare tøm! Og røm 🍼: Sola de du skal få svi Du gir meg eksem Heldigvis finnes det solkrem Du gir meg fnatt Skulle ønske det var natt @Kvakkekyllingen vs @Agent smith 😎 lille kylling liker du trylling Jeg kan trylle deg vekk Og legge deg i en sekk Jeg vil steke deg i frityr Ditt dyr! 🐣: smith du er en jævla dritt Troe du er kul og morsom Men du er bare dum Du er slem og frekk Dessuten har du liten nøttesekk @Ford3000 vs @Titania 💁♀️ ford3000- gå å sov av deg rusen Kjører rundt i traktor Du har ganske høy harry faktor Beveren din er full av hår Ser ikke forskjell på mus og lår 🚜: Titania du gir meg mania Hver dag til jobb tar du 84 bussen I helgene leker du kul å henger med russen På tide å stå frem og komme seg ut av regnskapet Hva har du å tape?
Gjest Agent smith Skrevet 21. januar 2023 #18936 Skrevet 21. januar 2023 Boetica skrev (8 minutter siden): 👏hvor du bobler over med ideer 😆 Finner inspirasjon litt her og der
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 21. januar 2023 #18937 Skrevet 21. januar 2023 Agent smith skrev (1 minutt siden): Episode 413 Runde 2 , rap battle på norsk @TheHairyToothfairy vs @Cid 🧑: tannfe du får meg til å le Bruker masse penger På biler du ikke trenger Kjøper deg penisforlenger 🧔♂️: cid du er uflidd Står der med hodet på skakke Orker ikke høre deg snakke Orker ikke høre dialekt fra Ålesund Kan du ikke bare lukke munn @Embla Othea vs @Sola de ☀️: othea du liker å stå på knea Å spise mannepølser Du tror det er følelser Men egentlig er det bare tøm! Og røm 🍼: Sola de du skal få svi Du gir meg eksem Heldigvis finnes det solkrem Du gir meg fnatt Skulle ønske det var natt @Kvakkekyllingen vs @Agent smith 😎 lille kylling liker du trylling Jeg kan trylle deg vekk Og legge deg i en sekk Jeg vil steke deg i frityr Ditt dyr! 🐣: smith du er en jævla dritt Troe du er kul og morsom Men du er bare dum Du er slem og frekk Dessuten har du liten nøttesekk @Ford3000 vs @Titania 💁♀️ ford3000- gå å sov av deg rusen Kjører rundt i traktor Du har ganske høy harry faktor Beveren din er full av hår Ser ikke forskjell på mus og lår 🚜: Titania du gir meg mania Hver dag til jobb tar du 84 bussen I helgene leker du kul å henger med russen På tide å stå frem og komme seg ut av regnskapet Hva har du å tape? Haha, jeg elsker det! Du er skikkelig flink! 👏
Ciaran og Ciara Skrevet 21. januar 2023 #18938 Skrevet 21. januar 2023 Agent smith skrev (2 minutter siden): Episode 413 Runde 2 , rap battle på norsk @TheHairyToothfairy vs @Cid 🧑: tannfe du får meg til å le Bruker masse penger På biler du ikke trenger Kjøper deg penisforlenger 🧔♂️: cid du er uflidd Står der med hodet på skakke Orker ikke høre deg snakke Orker ikke høre dialekt fra Ålesund Kan du ikke bare lukke munn @Embla Othea vs @Sola de ☀️: othea du liker å stå på knea Å spise mannepølser Du tror det er følelser Men egentlig er det bare tøm! Og røm 🍼: Sola de du skal få svi Du gir meg eksem Heldigvis finnes det solkrem Du gir meg fnatt Skulle ønske det var natt @Kvakkekyllingen vs @Agent smith 😎 lille kylling liker du trylling Jeg kan trylle deg vekk Og legge deg i en sekk Jeg vil steke deg i frityr Ditt dyr! 🐣: smith du er en jævla dritt Troe du er kul og morsom Men du er bare dum Du er slem og frekk Dessuten har du liten nøttesekk @Ford3000 vs @Titania 💁♀️ ford3000- gå å sov av deg rusen Kjører rundt i traktor Du har ganske høy harry faktor Beveren din er full av hår Ser ikke forskjell på mus og lår 🚜: Titania du gir meg mania Hver dag til jobb tar du 84 bussen I helgene leker du kul å henger med russen På tide å stå frem og komme seg ut av regnskapet Hva har du å tape? Cassidy Tvillingene digger denne episoden vi.😍😍🤩🤩
Gjest Agent smith Skrevet 21. januar 2023 #18939 Skrevet 21. januar 2023 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Haha, jeg elsker det! Du er skikkelig flink! 👏 Thanks🙂
Titania Skrevet 21. januar 2023 #18940 Skrevet 21. januar 2023 Agent smith skrev (4 minutter siden): Episode 413 Runde 2 , rap battle på norsk @TheHairyToothfairy vs @Cid 🧑: tannfe du får meg til å le Bruker masse penger På biler du ikke trenger Kjøper deg penisforlenger 🧔♂️: cid du er uflidd Står der med hodet på skakke Orker ikke høre deg snakke Orker ikke høre dialekt fra Ålesund Kan du ikke bare lukke munn @Embla Othea vs @Sola de ☀️: othea du liker å stå på knea Å spise mannepølser Du tror det er følelser Men egentlig er det bare tøm! Og røm 🍼: Sola de du skal få svi Du gir meg eksem Heldigvis finnes det solkrem Du gir meg fnatt Skulle ønske det var natt @Kvakkekyllingen vs @Agent smith 😎 lille kylling liker du trylling Jeg kan trylle deg vekk Og legge deg i en sekk Jeg vil steke deg i frityr Ditt dyr! 🐣: smith du er en jævla dritt Troe du er kul og morsom Men du er bare dum Du er slem og frekk Dessuten har du liten nøttesekk @Ford3000 vs @Titania 💁♀️ ford3000- gå å sov av deg rusen Kjører rundt i traktor Du har ganske høy harry faktor Beveren din er full av hår Ser ikke forskjell på mus og lår 🚜: Titania du gir meg mania Hver dag til jobb tar du 84 bussen I helgene leker du kul å henger med russen På tide å stå frem og komme seg ut av regnskapet Hva har du å tape? Haha 😂 Du er ekstremt god på dette her, altså! 😁 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå