Embla Othea Skrevet 20. januar 2023 #18861 Skrevet 20. januar 2023 Agent smith skrev (2 timer siden): Episode 410 Alice in wunderbaum @TheHairyToothfairy ringte meg, antar at du har hørt jaja siste ordet, om @AliceNextDoor Jeg løp til bil og trafikk og tittet inn, da fikk jeg se at hun dro, ikke i limousin denne gangen men i en @Ford3000 full av wunderbaum. Og med en @Rosakatt på fanget Vi hadde hatt 24 fantastiske dager på forumet i sommer der vi hadde skjært inn initialene våre i diverse tråder. Nå veltet følelsene opp i meg igjen , alle de følelsene jeg hadde fortrengt. Jeg vet ikke hvorfor hun dro, men jeg vet hvor hun ska, Til Germania. Skal jeg dra etter henne og ta med @Titania? Hun har jo aldri vært i Germania Men hun vil heller til Spania. Ja vi lar @AliceNextDoor seile sin egen sjø sa jeg Schøøø? Sa @Kvakkekyllingen Bli med du sa jeg, vi trenger niste på veien. Skal vi ta med @Frøkenfryden ? Hun er så glad i Syden. Ja da kan hun jo få poppa dyden Hoho! @Adobyen lo rått Det blir nok godt! Jeg savner alice sa @Cid Hun er så flink til å skreve Du mener vel skrive sa jeg🧐 Ja sorry var feil på ordlista mi sa @Cid Du må se over setningene før du trykker @Entern sa Hoppetaujenta og ikke bruk @CAPS LOCK I mellomtiden suste @AliceNextDoor ned autobahn med alle sine vidundertrær, det luktet en blanding av vanilje og kokosnüssser.... 🥳 1
Ciaran og Ciara Skrevet 20. januar 2023 #18862 Skrevet 20. januar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Dere lager aldri dårlig stemning. Senk skuldrene. Vi er flere her som setter stor pris på dere. Tusen Hjertelig Takk, Cassidy Tvillingene setter stor pris på å ha deg her vi Embla Othea.♥️♥️ 1
Embla Othea Skrevet 20. januar 2023 #18863 Skrevet 20. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Tusen Hjertelig Takk, Cassidy Tvillingene setter stor pris på å ha deg her vi Embla Othea.♥️♥️ 1
Ciaran og Ciara Skrevet 20. januar 2023 #18864 Skrevet 20. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): ♥️♥️ 1
Embla Othea Skrevet 20. januar 2023 #18865 Skrevet 20. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): ♥️♥️ Vet dere hva dere skal bake til uka?
Ford3000 Skrevet 20. januar 2023 #18866 Skrevet 20. januar 2023 Agent smith skrev (2 timer siden): Ja, har drukket litt, men resten er fryst ned Høres bra ut! Tror du bevermelk og farsmelk kan bli godt sammen?
Embla Othea Skrevet 20. januar 2023 #18867 Skrevet 20. januar 2023 Ford3000 skrev (1 minutt siden): Høres bra ut! Tror du bevermelk og farsmelk kan bli godt sammen? Det tror jeg. Farsmelk slår aldri feil. 🥛
Ciaran og Ciara Skrevet 20. januar 2023 #18868 Skrevet 20. januar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Vet dere hva dere skal bake til uka? Nå på mandag skal Cassidy Tvillingene bake kanelsnurrer vi.
Ford3000 Skrevet 20. januar 2023 #18869 Skrevet 20. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Det tror jeg. Farsmelk slår aldri feil. 🥛 Kanskje man kan lage cottage cheese med det.... skal se om jeg får tak i nok farsmelk. Bevermelk har jeg massevis av. Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Nå på mandag skal Cassidy Tvillingene bake kanelsnurrer vi. Det beste jeg vet! Til tross for min scania-størrelse, er jeg ikke særlig glad i kaker og annen bakst, men sett et fat med kanelsnurrer foran meg og det er hvertfall forsvunnet to fra det fatet innen folk rekker å blunke Nam! 2
Embla Othea Skrevet 20. januar 2023 #18870 Skrevet 20. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Nå på mandag skal Cassidy Tvillingene bake kanelsnurrer vi. Årgh favorittbaksten min. Nyt! 🥰 1
Ciaran og Ciara Skrevet 20. januar 2023 #18871 Skrevet 20. januar 2023 Ford3000 skrev (1 minutt siden): Kanskje man kan lage cottage cheese med det.... skal se om jeg får tak i nok farsmelk. Bevermelk har jeg massevis av. Det beste jeg vet! Til tross for min scania-størrelse, er jeg ikke særlig glad i kaker og annen bakst, men sett et fat med kanelsnurrer foran meg og det er hvertfall forsvunnet to fra det fatet innen folk rekker å blunke Nam! Ja kanelsnurrer går også ned på høykant hos Cassidy Tvillingene, vi spiser og spiser vi. 2
Embla Othea Skrevet 20. januar 2023 #18872 Skrevet 20. januar 2023 Ford3000 skrev (2 minutter siden): Kanskje man kan lage cottage cheese med det.... skal se om jeg får tak i nok farsmelk. Bevermelk har jeg massevis av. Det beste jeg vet! Til tross for min scania-størrelse, er jeg ikke særlig glad i kaker og annen bakst, men sett et fat med kanelsnurrer foran meg og det er hvertfall forsvunnet to fra det fatet innen folk rekker å blunke Nam! Du kan lage kulturmelk ut av det. Det har mange bruksområder. Spør @Agent smith - han både produserer og konsumerer. 🙂 1
Ciaran og Ciara Skrevet 20. januar 2023 #18873 Skrevet 20. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Årgh favorittbaksten min. Nyt! 🥰 Ja Cassidy Tvillingene elsker kanelsnurrer vi, så de kommer til å gå ned på høykant.♥️♥️ 1
Embla Othea Skrevet 20. januar 2023 #18874 Skrevet 20. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja kanelsnurrer går også ned på høykant hos Cassidy Tvillingene, vi spiser og spiser vi. Samme her. Snart ser vi ut som en bolle og triller nedover gangen. 1
Embla Othea Skrevet 20. januar 2023 #18875 Skrevet 20. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja Cassidy Tvillingene elsker kanelsnurrer vi, så de kommer til å gå ned på høykant.♥️♥️ 1
Ford3000 Skrevet 20. januar 2023 #18876 Skrevet 20. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Du kan lage kulturmelk ut av det. Det har mange bruksområder. Spør @Agent smith - han både produserer og konsumerer. 🙂 Hvis man baker brød med kulturmelk blir det saftig, velvoksende morrabrød. Skal prøve litt ulike melker og se om morrabrødet blir like fint fremover
Ciaran og Ciara Skrevet 20. januar 2023 #18877 Skrevet 20. januar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Samme her. Snart ser vi ut som en bolle og triller nedover gangen. Ja da kan du og Cassidy Tvillingene være bowlingkuler, og AnonymBruker-ne være bowlingkjeglene. Så triller vi de ned.
Ciaran og Ciara Skrevet 20. januar 2023 #18878 Skrevet 20. januar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden):
Titania Skrevet 20. januar 2023 #18879 Skrevet 20. januar 2023 Agent smith skrev (2 timer siden): Episode 410 Alice in wunderbaum @TheHairyToothfairy ringte meg, antar at du har hørt jaja siste ordet, om @AliceNextDoor Jeg løp til bil og trafikk og tittet inn, da fikk jeg se at hun dro, ikke i limousin denne gangen men i en @Ford3000 full av wunderbaum. Og med en @Rosakatt på fanget Vi hadde hatt 24 fantastiske dager på forumet i sommer der vi hadde skjært inn initialene våre i diverse tråder. Nå veltet følelsene opp i meg igjen , alle de følelsene jeg hadde fortrengt. Jeg vet ikke hvorfor hun dro, men jeg vet hvor hun ska, Til Germania. Skal jeg dra etter henne og ta med @Titania? Hun har jo aldri vært i Germania Men hun vil heller til Spania. Ja vi lar @AliceNextDoor seile sin egen sjø sa jeg Schøøø? Sa @Kvakkekyllingen Bli med du sa jeg, vi trenger niste på veien. Skal vi ta med @Frøkenfryden ? Hun er så glad i Syden. Ja da kan hun jo få poppa dyden Hoho! @Adobyen lo rått Det blir nok godt! Jeg savner alice sa @Cid Hun er så flink til å skreve Du mener vel skrive sa jeg🧐 Ja sorry var feil på ordlista mi sa @Cid Du må se over setningene før du trykker @Entern sa Hoppetaujenta og ikke bruk @CAPS LOCK I mellomtiden suste @AliceNextDoor ned autobahn med alle sine vidundertrær, det luktet en blanding av vanilje og kokosnüssser.... 😍 Tar godt tur til både Germania og Spania 😁 1
Embla Othea Skrevet 20. januar 2023 #18880 Skrevet 20. januar 2023 Ford3000 skrev (15 minutter siden): Hvis man baker brød med kulturmelk blir det saftig, velvoksende morrabrød. Skal prøve litt ulike melker og se om morrabrødet blir like fint fremover Aldri prøvd. 🙂 Kun bakt sjokoladekake med kefir. Det er njudelig. 🥰 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå