Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Agent smith skrev (2 timer siden):

Episode 410

Alice in wunderbaum

@TheHairyToothfairy ringte meg, antar at du har hørt jaja siste ordet, om @AliceNextDoor

Jeg løp til bil og trafikk og tittet inn, da fikk jeg se at hun dro, ikke i limousin denne gangen men i en @Ford3000 full av wunderbaum. Og med en @Rosakatt på fanget

Vi hadde hatt 24 fantastiske dager på forumet i sommer der vi hadde skjært inn initialene våre i diverse tråder.

Nå veltet følelsene opp i meg igjen , alle de følelsene  jeg hadde fortrengt.

Jeg vet ikke hvorfor hun dro, men jeg vet hvor hun ska, 

Til Germania.

Skal jeg dra etter henne og ta med @Titania?

Hun har jo aldri vært i Germania

Men hun vil heller til Spania.

Ja vi lar @AliceNextDoor seile sin egen sjø sa jeg

Schøøø? Sa @Kvakkekyllingen 

Bli med du sa jeg, vi trenger niste på veien.

Skal vi ta med @Frøkenfryden ?

Hun er så glad i Syden.

Ja da kan hun jo få poppa dyden 

Hoho! @Adobyen lo rått 

Det blir nok godt!

Jeg savner alice sa @Cid

Hun er så flink til å skreve 

Du mener vel skrive sa jeg🧐

Ja sorry var feil på ordlista mi sa @Cid

Du må se over setningene før du trykker @Entern sa Hoppetaujenta   og ikke bruk @CAPS LOCK

I mellomtiden suste @AliceNextDoor ned autobahn med alle sine vidundertrær, det luktet en blanding av vanilje og kokosnüssser....

🥳

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Embla Othea skrev (1 minutt siden):

Dere lager aldri dårlig stemning. Senk skuldrene. Vi er flere her som setter stor pris på dere. :klem3:

Tusen Hjertelig Takk, Cassidy Tvillingene setter stor pris på å ha deg her vi Embla Othea.:klem3::klem3:♥️♥️

• Hjerte 1
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Tusen Hjertelig Takk, Cassidy Tvillingene setter stor pris på å ha deg her vi Embla Othea.:klem3::klem3:♥️♥️

:klem3:

• Hjerte 1
Skrevet
Embla Othea skrev (Akkurat nå):

:klem3:

♥️♥️:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Skrevet

♥️♥️:klem3::klem3:

Vet dere hva dere skal bake til uka?

Skrevet

Ja, har drukket litt, men resten er fryst ned

Høres bra ut! Tror du bevermelk og farsmelk kan bli godt sammen?

Skrevet
Ford3000 skrev (1 minutt siden):

Høres bra ut! Tror du bevermelk og farsmelk kan bli godt sammen?

Det tror jeg. Farsmelk slår aldri feil. 🥛

Skrevet

Vet dere hva dere skal bake til uka?

Nå på mandag skal Cassidy Tvillingene bake kanelsnurrer vi.:spise::spise::sikle::sikle:

Skrevet

Det tror jeg. Farsmelk slår aldri feil. 🥛

Kanskje man kan lage cottage cheese med det.... skal se om jeg får tak i nok farsmelk. Bevermelk har jeg massevis av.

Nå på mandag skal Cassidy Tvillingene bake kanelsnurrer vi.:spise::spise::sikle::sikle:

Det beste jeg vet! Til tross for min scania-størrelse, er jeg ikke særlig glad i kaker og annen bakst, men sett et fat med kanelsnurrer foran meg og det er hvertfall forsvunnet to fra det fatet innen folk rekker å blunke :D Nam!

• Hjerte 2
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden):

Årgh favorittbaksten min. Nyt! 🥰

• Hjerte 1
Skrevet
Ford3000 skrev (1 minutt siden):

Kanskje man kan lage cottage cheese med det.... skal se om jeg får tak i nok farsmelk. Bevermelk har jeg massevis av.

Det beste jeg vet! Til tross for min scania-størrelse, er jeg ikke særlig glad i kaker og annen bakst, men sett et fat med kanelsnurrer foran meg og det er hvertfall forsvunnet to fra det fatet innen folk rekker å blunke :D Nam!

Ja kanelsnurrer går også ned på høykant hos Cassidy Tvillingene, vi spiser og spiser vi.:spise::spise::sikle::sikle:

• Hjerte 2
Skrevet
Ford3000 skrev (2 minutter siden):

Du kan lage kulturmelk ut av det. Det har mange bruksområder. Spør @Agent smith - han både produserer og konsumerer. 🙂

• Liker 1
Skrevet

Årgh favorittbaksten min. Nyt! 🥰

Ja Cassidy Tvillingene elsker kanelsnurrer vi, så de kommer til å gå ned på høykant.♥️♥️:spise::spise::sikle::sikle:

• Hjerte 1
Skrevet

Ja kanelsnurrer går også ned på høykant hos Cassidy Tvillingene, vi spiser og spiser vi.:spise::spise::sikle::sikle:

Samme her. Snart ser vi ut som en bolle og triller nedover gangen. :bolledeig:

• Hjerte 1
Skrevet

Ja Cassidy Tvillingene elsker kanelsnurrer vi, så de kommer til å gå ned på høykant.♥️♥️:spise::spise::sikle::sikle:

:spise:

• Hjerte 1
Skrevet

Du kan lage kulturmelk ut av det. Det har mange bruksområder. Spør @Agent smith - han både produserer og konsumerer. 🙂

Hvis man baker brød med kulturmelk blir det saftig, velvoksende morrabrød. Skal prøve litt ulike melker og se om morrabrødet blir like fint fremover :D 

Skrevet

Samme her. Snart ser vi ut som en bolle og triller nedover gangen. :bolledeig:

Ja da kan du og Cassidy Tvillingene være bowlingkuler, og AnonymBruker-ne være bowlingkjeglene. Så triller vi de ned.:skratte::skratte:

Skrevet
Embla Othea skrev (2 minutter siden):

:spise:

:spise::spise::sikle::sikle:

Skrevet

Episode 410

Alice in wunderbaum

@TheHairyToothfairy ringte meg, antar at du har hørt jaja siste ordet, om @AliceNextDoor

Jeg løp til bil og trafikk og tittet inn, da fikk jeg se at hun dro, ikke i limousin denne gangen men i en @Ford3000 full av wunderbaum. Og med en @Rosakatt på fanget

Vi hadde hatt 24 fantastiske dager på forumet i sommer der vi hadde skjært inn initialene våre i diverse tråder.

Nå veltet følelsene opp i meg igjen , alle de følelsene  jeg hadde fortrengt.

Jeg vet ikke hvorfor hun dro, men jeg vet hvor hun ska, 

Til Germania.

Skal jeg dra etter henne og ta med @Titania?

Hun har jo aldri vært i Germania

Men hun vil heller til Spania.

Ja vi lar @AliceNextDoor seile sin egen sjø sa jeg

Schøøø? Sa @Kvakkekyllingen 

Bli med du sa jeg, vi trenger niste på veien.

Skal vi ta med @Frøkenfryden ?

Hun er så glad i Syden.

Ja da kan hun jo få poppa dyden 

Hoho! @Adobyen lo rått 

Det blir nok godt!

Jeg savner alice sa @Cid

Hun er så flink til å skreve 

Du mener vel skrive sa jeg🧐

Ja sorry var feil på ordlista mi sa @Cid

Du må se over setningene før du trykker @Entern sa Hoppetaujenta   og ikke bruk @CAPS LOCK

I mellomtiden suste @AliceNextDoor ned autobahn med alle sine vidundertrær, det luktet en blanding av vanilje og kokosnüssser....

😍 Tar godt tur til både Germania og Spania 😁

• Hjerte 1
Skrevet
Ford3000 skrev (15 minutter siden):

Hvis man baker brød med kulturmelk blir det saftig, velvoksende morrabrød. Skal prøve litt ulike melker og se om morrabrødet blir like fint fremover :D 

Aldri prøvd. 🙂 Kun bakt sjokoladekake med kefir. Det er njudelig. 🥰

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...