Entern Skrevet 20. januar 2023 #18801 Skrevet 20. januar 2023 Agent smith skrev (Akkurat nå): Men noen ganger passer brukernavnene så bra i historien at jeg må ta de med likevel.😄 Ja ikke sant 😄 Så lenge de ikke har postet noe type "Du vååååååååååååger ikke nevne meeeeeeeeg i denne fryyyyyyyyktelige fjaaaaaaaasetråden daaaaa blir det draaaaamaaaaa" så går det vel stort sett greit tenker jeg 😄
Gjest Agent smith Skrevet 20. januar 2023 #18802 Skrevet 20. januar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Ja ikke sant 😄 Så lenge de ikke har postet noe type "Du vååååååååååååger ikke nevne meeeeeeeeg i denne fryyyyyyyyktelige fjaaaaaaaasetråden daaaaa blir det draaaaamaaaaa" så går det vel stort sett greit tenker jeg 😄 Bare noen få som har sagt at de ikke vil være med så, de som ikke sier noe tar jeg med iblant
Entern Skrevet 20. januar 2023 #18803 Skrevet 20. januar 2023 Agent smith skrev (9 minutter siden): Bare noen få som har sagt at de ikke vil være med så, de som ikke sier noe tar jeg med iblant Jeg og, de kan jo like det selv om de ikke kommenterer 😊
Ford3000 Skrevet 20. januar 2023 #18804 Skrevet 20. januar 2023 Agent smith skrev (På 18.1.2023 den 22.38): Episode 407 Der i fæskefetta ein ikkje sku tru at nån kunne bu I denne episoden skal vi til @Ford3000 Denne episoden blir ikke vist på TV. Men kan fåes på DVD på diverse undergrunnsbutikker der den står i voksenhylla @Ford3000 har nettopp flytta fra indre ytre ballefjord til fettefjordneset, som ligger helt ute i havgapet oppe ved Nordpolen, her bor hun sammen med mannen sin, noen bevere og 1 isbjørn. Nærmeste nabo er @TheHairyToothfairy og vladivostok, men det ligger 300 mil unna i hver sin retning. Her oppe er det aldri over -50 grader, og dagene går stort sett med til å fyre og kle seg i beverpels. Sex og sånn kan hun ikke ha fordi det er altfor kaldt til å ta av noen klær. Haha, for en fantastisk liten episode! Har vært litt fraværende. Tenkte det var best å ligge lavt. Isbjørnen var nemlig på jakt etter mine oppdrettsbevere. Måtte dessuten forsøke å komme meg til @TheHairyToothfairy for å kjøpe litt drivstoff, kan ikke stoppe bilen når det er så kaldt og strømmen ble så dyr at jeg ikke kunne ha garasjen oppvarmet. Jeg og mannen kan ha sex, vi må bare være kjapp. Går som oftest to jukk så er vi ferdig. Alt vi makter når det er så kaldt. 1
Gjest Agent smith Skrevet 20. januar 2023 #18805 Skrevet 20. januar 2023 (endret) Episode 409 @-Missi- me more av @Rosakatt We hug, and @SVK we make love @Cid always just say goodnight @Cid we cuddle, sure i do love it @Peanut i need your @Cids on mine. Can you @-Missi- me more We're so Young @Boetica We @Adobyen nothing to lose @Ichiko oooh Its just principle @TheHairyToothfairy hold me Cause i like the way you groove oh oh @Boetica you write your name, i can do the same. Oh @Anki- ove the taste,la la la All on my tongue @Anki- want it la lala I,i feel like @Frøkenfryden somethin But we could be @TheHairyToothfairy, fuck it @flusa i aint no dummy,dummy I like to say what if? @Peanut if we @Cid just @Peanut the rubbish The i might @Adobyen to something I aint @Kvakkekyllingen you @Jocelynn in public, im @Kvakkekyllingen you hundreds, fuck it Something we just @Boetica get @Ichiko @Entern first, middle,last, on the wisdom tooth @Embla Othea wishin that the pussy was a kissin booth Taste @Rosakatt, lunch and @Jocelynn and juice And that @Polly Ester just like dessert to And when we french, refresh just give me @Ichiko When I bite that @CAPS LOCK come get me too He want @Cid stick, @Cid gloss Hickeys too, huh? For den eldre garde kan jeg opplyse om at dette er kåge versjonen av doja cats kiss me more. Kuttet ned fordi den er litt lang Endret 20. januar 2023 av Agent smith
Gjest Agent smith Skrevet 20. januar 2023 #18806 Skrevet 20. januar 2023 Ford3000 skrev (25 minutter siden): Haha, for en fantastisk liten episode! Har vært litt fraværende. Tenkte det var best å ligge lavt. Isbjørnen var nemlig på jakt etter mine oppdrettsbevere. Måtte dessuten forsøke å komme meg til @TheHairyToothfairy for å kjøpe litt drivstoff, kan ikke stoppe bilen når det er så kaldt og strømmen ble så dyr at jeg ikke kunne ha garasjen oppvarmet. Jeg og mannen kan ha sex, vi må bare være kjapp. Går som oftest to jukk så er vi ferdig. Alt vi makter når det er så kaldt. 😄 Takk for utfyllende opplysninger. Jeg fikk ikke med alt du sa da jeg var hos deg fordi det var så kaldt.
Ford3000 Skrevet 20. januar 2023 #18807 Skrevet 20. januar 2023 Agent smith skrev (1 minutt siden): 😄 Takk for utfyllende opplysninger. Jeg fikk ikke med alt du sa da jeg var hos deg fordi det var så kaldt. Ingen problem! Du ville ikke fått med deg om vi hadde hatt sex uansett foran deg, noe vi såklart hadde, for vi hadde jo på oss disse beverkåpene og sto meget tett for å holde varmen. Du trodde han falt et øyeblikk, men det var en kjapp porr-film.
Embla Othea Skrevet 20. januar 2023 #18808 Skrevet 20. januar 2023 Agent smith skrev (10 minutter siden): Episode 409 @-Missi- me more av @Rosakatt We hug, and @SVK we make love @Cid always just say goodnight @Cid we cuddle, sure i do love it @Peanut i need your @Cids on mine. Can you @-Missi- me more We're so Young @Boetica We @Adobyen nothing to lose @Ichiko oooh Its just principle @TheHairyToothfairy hold me Cause i like the way you groove oh oh @Boetica you write your name, i can do the same. Oh @Anki- ove the taste,la la la All on my tongue @Anki- want it la lala I,i feel like @Frøkenfryden somethin But we could be @TheHairyToothfairy, fuck it @flusa i aint no dummy,dummy I like to say what if? @Peanut if we @Cid just @Peanut the rubbish The i might @Adobyen to something I aint @Kvakkekyllingen you @Jocelynn in public, im @Kvakkekyllingen you hundreds, fuck it Something we just @Boetica get @Ichiko @Entern first, middle,last, on the wisdom tooth @Embla Othea wishin that the pussy was a kissin booth Taste @Rosakatt, lunch and @Jocelynn and juice And that @Polly Ester just like dessert to And when we french, refresh just give me @Ichiko When I bite that @CAPS LOCK come get me too He want @Cid stick, @Cid gloss Hickeys too, huh? For den eldre garde kan jeg opplyse om at dette er kåge versjonen av doja cats kiss me more. Kuttet ned fordi den er litt lang Hahaha fy faen jeg dauer! 😂 Pussycat 🥳
Embla Othea Skrevet 20. januar 2023 #18809 Skrevet 20. januar 2023 Ford3000 skrev (5 minutter siden): Ingen problem! Du ville ikke fått med deg om vi hadde hatt sex uansett foran deg, noe vi såklart hadde, for vi hadde jo på oss disse beverkåpene og sto meget tett for å holde varmen. Du trodde han falt et øyeblikk, men det var en kjapp porr-film. 😆
Embla Othea Skrevet 20. januar 2023 #18810 Skrevet 20. januar 2023 Ford3000 skrev (35 minutter siden): Haha, for en fantastisk liten episode! Har vært litt fraværende. Tenkte det var best å ligge lavt. Isbjørnen var nemlig på jakt etter mine oppdrettsbevere. Måtte dessuten forsøke å komme meg til @TheHairyToothfairy for å kjøpe litt drivstoff, kan ikke stoppe bilen når det er så kaldt og strømmen ble så dyr at jeg ikke kunne ha garasjen oppvarmet. Jeg og mannen kan ha sex, vi må bare være kjapp. Går som oftest to jukk så er vi ferdig. Alt vi makter når det er så kaldt. 😂
Gjest Agent smith Skrevet 20. januar 2023 #18811 Skrevet 20. januar 2023 Ford3000 skrev (5 minutter siden): Ingen problem! Du ville ikke fått med deg om vi hadde hatt sex uansett foran deg, noe vi såklart hadde, for vi hadde jo på oss disse beverkåpene og sto meget tett for å holde varmen. Du trodde han falt et øyeblikk, men det var en kjapp porr-film. 😄 brukte dere isbjørn stillingen?
Ford3000 Skrevet 20. januar 2023 #18812 Skrevet 20. januar 2023 Agent smith skrev (Akkurat nå): 😄 brukte dere isbjørn stillingen? Det må du fortelle meg mer om! Er det sånn karma sutring du snakker om?
Gjest Agent smith Skrevet 20. januar 2023 #18813 Skrevet 20. januar 2023 Ford3000 skrev (Akkurat nå): Det må du fortelle meg mer om! Er det sånn karma sutring du snakker om? Isbjørnen brekker ofte penis når de har sex, det er alt jeg kan si
Ford3000 Skrevet 20. januar 2023 #18814 Skrevet 20. januar 2023 Agent smith skrev (1 minutt siden): Isbjørnen brekker ofte penis når de har sex, det er alt jeg kan si Nei nei, penisen til mannen min er ikke brukket. Da har vi ikke hatt noe isbjørnstilling. Nok om det. Har du mottatt pakken jeg sendte til deg forrige uke? Bevermelk.
TheHairyToothfairy Skrevet 20. januar 2023 #18815 Skrevet 20. januar 2023 (endret) Ford3000 skrev (52 minutter siden): Haha, for en fantastisk liten episode! Har vært litt fraværende. Tenkte det var best å ligge lavt. Isbjørnen var nemlig på jakt etter mine oppdrettsbevere. Måtte dessuten forsøke å komme meg til @TheHairyToothfairy for å kjøpe litt drivstoff, kan ikke stoppe bilen når det er så kaldt og strømmen ble så dyr at jeg ikke kunne ha garasjen oppvarmet. Jeg og mannen kan ha sex, vi må bare være kjapp. Går som oftest to jukk så er vi ferdig. Alt vi makter når det er så kaldt. Kler dere av dere i denne kulda?? Det orker ikke jeg, dere er tøffe! Ta fuel om dere trenger, men ikke den gule tønna. Det er en annen type fuel. Ikke spør. Endret 20. januar 2023 av TheHairyToothfairy 2
Ford3000 Skrevet 20. januar 2023 #18816 Skrevet 20. januar 2023 TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden): Kler dere av dere i denne kulda?? Det orker ikke jeg, dere er tøffe! Ta fuel om dere trenger, men ikke den gule tønna. Det er en annen type fuel. Ikke spør. Det blir mer som en slags luke, og som sagt, det går så kjapt at kulda ikke rekker å lage istapper. Hmm.... du hadde en del av det gule.... er det tiss?
TheHairyToothfairy Skrevet 20. januar 2023 #18817 Skrevet 20. januar 2023 Ford3000 skrev (1 minutt siden): Det blir mer som en slags luke, og som sagt, det går så kjapt at kulda ikke rekker å lage istapper. Hmm.... du hadde en del av det gule.... er det tiss? Ja, la oss si det er tiss. Det må du ikke smake på. Det var lurt.
Entern Skrevet 20. januar 2023 #18818 Skrevet 20. januar 2023 (endret) Agent smith skrev (27 minutter siden): Isbjørnen brekker ofte penis når de har sex, det er alt jeg kan si Mens løver og katter av og til får den revet av Endret 20. januar 2023 av Entern
Entern Skrevet 20. januar 2023 #18819 Skrevet 20. januar 2023 Agent smith skrev (43 minutter siden): Episode 409 @-Missi- me more av @Rosakatt We hug, and @SVK we make love @Cid always just say goodnight @Cid we cuddle, sure i do love it @Peanut i need your @Cids on mine. Can you @-Missi- me more We're so Young @Boetica We @Adobyen nothing to lose @Ichiko oooh Its just principle @TheHairyToothfairy hold me Cause i like the way you groove oh oh @Boetica you write your name, i can do the same. Oh @Anki- ove the taste,la la la All on my tongue @Anki- want it la lala I,i feel like @Frøkenfryden somethin But we could be @TheHairyToothfairy, fuck it @flusa i aint no dummy,dummy I like to say what if? @Peanut if we @Cid just @Peanut the rubbish The i might @Adobyen to something I aint @Kvakkekyllingen you @Jocelynn in public, im @Kvakkekyllingen you hundreds, fuck it Something we just @Boetica get @Ichiko @Entern first, middle,last, on the wisdom tooth @Embla Othea wishin that the pussy was a kissin booth Taste @Rosakatt, lunch and @Jocelynn and juice And that @Polly Ester just like dessert to And when we french, refresh just give me @Ichiko When I bite that @CAPS LOCK come get me too He want @Cid stick, @Cid gloss Hickeys too, huh? For den eldre garde kan jeg opplyse om at dette er kåge versjonen av doja cats kiss me more. Kuttet ned fordi den er litt lang Aldri hørt originalen, men din versjon var i alle fall morsom og bra!
Maskinfører Skrevet 20. januar 2023 #18820 Skrevet 20. januar 2023 Entern skrev (10 timer siden): Dere har jo skravletråden som nesten bare dere og @Maskinfører bruker 😀😀😀 Ja 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå