Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden):

:nikke::nikke:

:klappe:

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Embla Othea skrev (11 minutter siden):

:klappe:

:bukker::bukker:🙇‍♂️🙇‍♀️

• Hjerte 1
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

:bukker::bukker:🙇‍♂️🙇‍♀️

:danse:

• Hjerte 1
Gjest Agent smith
Skrevet
Entern skrev (2 timer siden):

Denne tråden har vært fjasete fra starten av mer eller mindre, jeg ser ikke problemet 😊

Greit med litt avsporing og fjas, vil ikke påberope meg å eie tråden selv om jeg startet den, men når de er 7 sider med tommel opp og det er bra🙂 og katter som drikker melk hver natt blir det litt i overkant

Skrevet
Agent smith skrev (2 minutter siden):

Greit med litt avsporing og fjas, vil ikke påberope meg å eie tråden selv om jeg startet den, men når de er 7 sider med tommel opp og det er bra🙂 og katter som drikker melk hver natt blir det litt i overkant

Plager det deg? :klo:

Gjest Agent smith
Skrevet
Entern skrev (1 time siden):

Det der er generelt en av de aller beste episodene 😊👍

@Agent smith er et geni 😀👍

Nå nå, det er vel å ta Hardt i

Skrevet
Embla Othea skrev (18 minutter siden):

:danse:

:strix::strix:

Skrevet
Agent smith skrev (11 minutter siden):

Kan forstå det, og synes det er greit å si fra på en høflig og hyggelig måte sånn du gjør 😊

• Hjerte 2
Skrevet
Agent smith skrev (12 minutter siden):

Cassidy Tvillingene kan fortelle at vi kommer til å fortsette denne natteaktiviteten i Skravletråden fra nå av, og hvis noen skulle irritere seg over den tråden, Så er rådet vårt at da får de la være å besøke den tråden.:nikke::nikke:

• Hjerte 1
Skrevet
Agent smith skrev (8 minutter siden):

Nå nå, det er vel å ta Hardt i

Du er et humoristisk geni og klarer å kombinere drøy og lun humor 😊

Skrevet
Entern skrev (2 minutter siden):

Kan forstå det, og synes det er greit å si fra på en høflig og hyggelig måte sånn du gjør 😊

Det gjør Cassidy Tvillingene også vi.:nikke::nikke:

• Hjerte 1
Skrevet
Entern skrev (1 minutt siden):

:nikke::nikke:

• Hjerte 1
Gjest Agent smith
Skrevet
Embla Othea skrev (1 time siden):

Plager det deg? :klo:

Er litt irriterende ja, hadde egentlig bestemt for å ikke la meg irritere over noe så banalt, men kan jo hende jeg går glipp av noen morsomme innlegg og kommentarer fordi de drukner i skåla til kattesmilyene

Gjest Agent smith
Skrevet

Ja, prøver å være høflig 

Noen har jo også sagt fra til meg om at de ikke vil være med i såpen, og det er jo også helt greit, da dropper jeg de helt fra såpen. og en del ignorerer jo og kommenterer sjelden eller aldri så regner med at de ikke er så fan av såpen.så da tar jeg ikke med så ofte.

Helt greit at ikke alle liker min rare humor 

Gjest Agent smith
Skrevet

Blir for drøy for noen da, har fått noen tilbakemeldinger på det😄

Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden):

Cassidy Tvillingene kan fortelle at vi kommer til å fortsette denne natteaktiviteten i Skravletråden fra nå av, og hvis noen skulle irritere seg over den tråden, Så er rådet vårt at da får de la være å besøke den tråden.:nikke::nikke:

For min del kan dere bare fortsette i såpeoperaen men det velger dere selv. 🥰

• Hjerte 1
Skrevet
Agent smith skrev (46 minutter siden):

Er litt irriterende ja, hadde egentlig bestemt for å ikke la meg irritere over noe så banalt, men kan jo hende jeg går glipp av noen morsomme innlegg og kommentarer fordi de drukner i skåla til kattesmilyene

Det skjønner jeg men dette er en bagatell slik jeg ser det. 🙂

• Hjerte 1
Skrevet
Agent smith skrev (43 minutter siden):

Ja, prøver å være høflig 

Noen har jo også sagt fra til meg om at de ikke vil være med i såpen, og det er jo også helt greit, da dropper jeg de helt fra såpen. og en del ignorerer jo og kommenterer sjelden eller aldri så regner med at de ikke er så fan av såpen.så da tar jeg ikke med så ofte.

Rar humor, ja… men også gøy og drøy. :nikke:

• Hjerte 1
Skrevet
Agent smith skrev (52 minutter siden):

Ja, prøver å være høflig 

Samme her, gidder ikke ta med folk som ikke vil være med.

Agent smith skrev (51 minutter siden):

Blir for drøy for noen da, har fått noen tilbakemeldinger på det😄

Synes du er akkurat passe jeg 😄

Gjest Agent smith
Skrevet
Entern skrev (55 minutter siden):

Samme her, gidder ikke ta med folk som ikke vil være med.

Synes du er akkurat passe jeg 😄

Men noen ganger passer brukernavnene så bra i historien  at jeg må ta de med likevel.😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...