Embla Othea Skrevet 20. januar 2023 #18781 Skrevet 20. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden): 2
Ciaran og Ciara Skrevet 20. januar 2023 #18782 Skrevet 20. januar 2023 Embla Othea skrev (11 minutter siden): 🙇♂️🙇♀️ 1
Embla Othea Skrevet 20. januar 2023 #18783 Skrevet 20. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): 🙇♂️🙇♀️ 1
Gjest Agent smith Skrevet 20. januar 2023 #18784 Skrevet 20. januar 2023 Entern skrev (2 timer siden): Denne tråden har vært fjasete fra starten av mer eller mindre, jeg ser ikke problemet 😊 Greit med litt avsporing og fjas, vil ikke påberope meg å eie tråden selv om jeg startet den, men når de er 7 sider med tommel opp og det er bra🙂 og katter som drikker melk hver natt blir det litt i overkant
Embla Othea Skrevet 20. januar 2023 #18785 Skrevet 20. januar 2023 Agent smith skrev (2 minutter siden): Greit med litt avsporing og fjas, vil ikke påberope meg å eie tråden selv om jeg startet den, men når de er 7 sider med tommel opp og det er bra🙂 og katter som drikker melk hver natt blir det litt i overkant Plager det deg?
Gjest Agent smith Skrevet 20. januar 2023 #18786 Skrevet 20. januar 2023 Entern skrev (1 time siden): Det der er generelt en av de aller beste episodene 😊👍 @Agent smith er et geni 😀👍 Nå nå, det er vel å ta Hardt i
Ciaran og Ciara Skrevet 20. januar 2023 #18787 Skrevet 20. januar 2023 Embla Othea skrev (18 minutter siden):
Entern Skrevet 20. januar 2023 #18788 Skrevet 20. januar 2023 Agent smith skrev (11 minutter siden): Greit med litt avsporing og fjas, vil ikke påberope meg å eie tråden selv om jeg startet den, men når de er 7 sider med tommel opp og det er bra🙂 og katter som drikker melk hver natt blir det litt i overkant Kan forstå det, og synes det er greit å si fra på en høflig og hyggelig måte sånn du gjør 😊 2
Ciaran og Ciara Skrevet 20. januar 2023 #18789 Skrevet 20. januar 2023 Agent smith skrev (12 minutter siden): Greit med litt avsporing og fjas, vil ikke påberope meg å eie tråden selv om jeg startet den, men når de er 7 sider med tommel opp og det er bra🙂 og katter som drikker melk hver natt blir det litt i overkant Cassidy Tvillingene kan fortelle at vi kommer til å fortsette denne natteaktiviteten i Skravletråden fra nå av, og hvis noen skulle irritere seg over den tråden, Så er rådet vårt at da får de la være å besøke den tråden. 1
Entern Skrevet 20. januar 2023 #18790 Skrevet 20. januar 2023 Agent smith skrev (8 minutter siden): Nå nå, det er vel å ta Hardt i Du er et humoristisk geni og klarer å kombinere drøy og lun humor 😊
Ciaran og Ciara Skrevet 20. januar 2023 #18791 Skrevet 20. januar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Kan forstå det, og synes det er greit å si fra på en høflig og hyggelig måte sånn du gjør 😊 Det gjør Cassidy Tvillingene også vi. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 20. januar 2023 #18792 Skrevet 20. januar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Du er et humoristisk geni og klarer å kombinere drøy og lun humor 😊 1
Gjest Agent smith Skrevet 20. januar 2023 #18793 Skrevet 20. januar 2023 Embla Othea skrev (1 time siden): Plager det deg? Er litt irriterende ja, hadde egentlig bestemt for å ikke la meg irritere over noe så banalt, men kan jo hende jeg går glipp av noen morsomme innlegg og kommentarer fordi de drukner i skåla til kattesmilyene
Gjest Agent smith Skrevet 20. januar 2023 #18794 Skrevet 20. januar 2023 Entern skrev (1 time siden): Kan forstå det, og synes det er greit å si fra på en høflig og hyggelig måte sånn du gjør 😊 Ja, prøver å være høflig Noen har jo også sagt fra til meg om at de ikke vil være med i såpen, og det er jo også helt greit, da dropper jeg de helt fra såpen. og en del ignorerer jo og kommenterer sjelden eller aldri så regner med at de ikke er så fan av såpen.så da tar jeg ikke med så ofte. Helt greit at ikke alle liker min rare humor
Gjest Agent smith Skrevet 20. januar 2023 #18795 Skrevet 20. januar 2023 Entern skrev (1 time siden): Du er et humoristisk geni og klarer å kombinere drøy og lun humor 😊 Blir for drøy for noen da, har fått noen tilbakemeldinger på det😄
Embla Othea Skrevet 20. januar 2023 #18796 Skrevet 20. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene kan fortelle at vi kommer til å fortsette denne natteaktiviteten i Skravletråden fra nå av, og hvis noen skulle irritere seg over den tråden, Så er rådet vårt at da får de la være å besøke den tråden. For min del kan dere bare fortsette i såpeoperaen men det velger dere selv. 🥰 1
Embla Othea Skrevet 20. januar 2023 #18797 Skrevet 20. januar 2023 Agent smith skrev (46 minutter siden): Er litt irriterende ja, hadde egentlig bestemt for å ikke la meg irritere over noe så banalt, men kan jo hende jeg går glipp av noen morsomme innlegg og kommentarer fordi de drukner i skåla til kattesmilyene Det skjønner jeg men dette er en bagatell slik jeg ser det. 🙂 1
Embla Othea Skrevet 20. januar 2023 #18798 Skrevet 20. januar 2023 Agent smith skrev (43 minutter siden): Ja, prøver å være høflig Noen har jo også sagt fra til meg om at de ikke vil være med i såpen, og det er jo også helt greit, da dropper jeg de helt fra såpen. og en del ignorerer jo og kommenterer sjelden eller aldri så regner med at de ikke er så fan av såpen.så da tar jeg ikke med så ofte. Helt greit at ikke alle liker min rare humor Rar humor, ja… men også gøy og drøy. 1
Entern Skrevet 20. januar 2023 #18799 Skrevet 20. januar 2023 Agent smith skrev (52 minutter siden): Ja, prøver å være høflig Noen har jo også sagt fra til meg om at de ikke vil være med i såpen, og det er jo også helt greit, da dropper jeg de helt fra såpen. og en del ignorerer jo og kommenterer sjelden eller aldri så regner med at de ikke er så fan av såpen.så da tar jeg ikke med så ofte. Helt greit at ikke alle liker min rare humor Samme her, gidder ikke ta med folk som ikke vil være med. Agent smith skrev (51 minutter siden): Blir for drøy for noen da, har fått noen tilbakemeldinger på det😄 Synes du er akkurat passe jeg 😄
Gjest Agent smith Skrevet 20. januar 2023 #18800 Skrevet 20. januar 2023 Entern skrev (55 minutter siden): Samme her, gidder ikke ta med folk som ikke vil være med. Synes du er akkurat passe jeg 😄 Men noen ganger passer brukernavnene så bra i historien at jeg må ta de med likevel.😄
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå