Gjest lurven Skrevet 20. juni 2022 #1861 Del Skrevet 20. juni 2022 AliceNextDoor skrev (37 minutter siden): Historien her forteller ingenting om jeg fant naboen min som du nonchalant unngår å nevne var deg. Jeg synes det er stressende å ikke få høre om utfallet der. Fant jeg deg? Hva gjorde du? Vi? Turte du endelig si noe? Karvet du enda en gang inn initialene våre inn i et tre i enda en park? Dette krever en fortsettelse og jeg venter i spenning og håp. Du gikk rett forbi meg uten å kjenne meg igjen, jeg kloret initialene våre inn i nærmeste tre i ren frustrasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 20. juni 2022 #1862 Del Skrevet 20. juni 2022 AliceNextDoor skrev (35 minutter siden): Vil heller høre Matthias Reim, Modern Talking og Rammstein. Er det fest så skal vi vel høre på festmusikk? Du fikk et bonusønske av tannfeen. Du ønsket deg så klart du hast av rammstein. Da veltet følelsene opp i meg igjen, fra den gang du sa nei til mitt frieri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 20. juni 2022 #1863 Del Skrevet 20. juni 2022 (endret) AliceNextDoor skrev (1 time siden): Man trenger ikke være lenge på ferie for å få ansvar for å ha kastet ting på andre, skjønner jeg. Han er 1 ball unna en hjerneskade nå 😂 Endret 20. juni 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 20. juni 2022 #1864 Del Skrevet 20. juni 2022 Episode 75 Endelig mandag @jukkapalme hadde startet dagen med å spise siste rest av kloakkslam @Vikingmamma hadde vært i Sverige og kjøpt snop, som hun spiste på I mellomtiden spiste @Maestro snopp. Mens @SVK hørte på snoop Et helt annet sted hadde @Adobyen dyppet 4 reker i kaffe til frokost. Et sted i Oslo hadde @Frøkenfryden startet dagen svært så løsmunnet og fått pekefinger av @lurven, men hun skyldte som vanlig på mye stress og jobbing, men alle visste at oppførselen hennes kom på grunn av kvarg og vin med bobler. @lurven prøvde å få @LitenOgSkvetten til å le med teite ballongvitser, men hun bare😵🙄 øøøh ehh. Men @Frøkenfryden kom å reddet dagen med spiss BH. @AliceNextDoor satte seg endelig ned og pratet og gravde i hodet til @TheHairyToothfairy og han følte seg virkelig sett for første gang i sitt liv. Et annet sted i landet hadde @Cid båret tunge poser opp til toppen av tårnet han bodde i, og fått 3 meter lange armer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 20. juni 2022 #1865 Del Skrevet 20. juni 2022 (endret) lurven skrev (17 minutter siden): Episode 75 Endelig mandag @jukkapalme hadde startet dagen med å spise siste rest av kloakkslam @Vikingmamma hadde vært i Sverige og kjøpt snop, som hun spiste på I mellomtiden spiste @Maestro snopp. Mens @SVK hørte på snoop Et helt annet sted hadde @Adobyen dyppet 4 reker i kaffe til frokost. Et sted i Oslo hadde @Frøkenfryden startet dagen svært så løsmunnet og fått pekefinger av @lurven, men hun skyldte som vanlig på mye stress og jobbing, men alle visste at oppførselen hennes kom på grunn av kvarg og vin med bobler. @lurven prøvde å få @LitenOgSkvetten til å le med teite ballongvitser, men hun bare😵🙄 øøøh ehh. Men @Frøkenfryden kom å reddet dagen med spiss BH. @AliceNextDoor satte seg endelig ned og pratet og gravde i hodet til @TheHairyToothfairy og han følte seg virkelig sett for første gang i sitt liv. Et annet sted i landet hadde @Cid båret tunge poser opp til toppen av tårnet han bodde i, og fått 3 meter lange armer. Og da fikk du spiss boxer Endret 20. juni 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 20. juni 2022 #1866 Del Skrevet 20. juni 2022 lurven skrev (4 minutter siden): Episode 75 Endelig mandag @jukkapalme hadde startet dagen med å spise siste rest av kloakkslam @Vikingmamma hadde vært i Sverige og kjøpt snop, som hun spiste på I mellomtiden spiste @Maestro snopp. Mens @SVK hørte på snoop Et helt annet sted hadde @Adobyen dyppet 4 reker i kaffe til frokost. Et sted i Oslo hadde @Frøkenfryden startet dagen svært så løsmunnet og fått pekefinger av @lurven, men hun skyldte som vanlig på mye stress og jobbing, men alle visste at oppførselen hennes kom på grunn av kvarg og vin med bobler. @lurven prøvde å få @LitenOgSkvetten til å le med teite ballongvitser, men hun bare😵🙄 øøøh ehh. Men @Frøkenfryden kom å reddet dagen med spiss BH. @AliceNextDoor satte seg endelig ned og pratet og gravde i hodet til @TheHairyToothfairy og han følte seg virkelig sett for første gang i sitt liv. Et annet sted i landet hadde @Cid båret tunge poser opp til toppen av tårnet han bodde i, og fått 3 meter lange armer. Sånn ser de ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 20. juni 2022 #1867 Del Skrevet 20. juni 2022 Cid skrev (10 minutter siden): Og da fikk du spiss boxer 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 20. juni 2022 #1868 Del Skrevet 20. juni 2022 (endret) lurven skrev (8 minutter siden): 😄 Og ni måneder senere var dere foreldre 🤱🏼🧑🏻🍼👨👩👧 Endret 20. juni 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 20. juni 2022 #1869 Del Skrevet 20. juni 2022 Cid skrev (10 minutter siden): Og ni måneder senere var dere foreldre 🤱🏼🧑🏻🍼👨👩👧 Ja men vi fikk ikke barn med hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 20. juni 2022 #1870 Del Skrevet 20. juni 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Ja men vi fikk ikke barn med hverandre Var begge utro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. juni 2022 #1871 Del Skrevet 20. juni 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Ja men vi fikk ikke barn med hverandre Nå er det jeg som drikker vin og dere som sklir ut!!😳😲 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. juni 2022 #1872 Del Skrevet 20. juni 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Var begge utro? 1981-horer.. er det vi er 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 20. juni 2022 #1873 Del Skrevet 20. juni 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): 1981-horer.. er det vi er Du med @Entern og @lurven med @Kvakkekyllingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. juni 2022 #1874 Del Skrevet 20. juni 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Du med @Entern og @lurven med @Kvakkekyllingen 😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 20. juni 2022 #1875 Del Skrevet 20. juni 2022 (endret) Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): 😱 Om 9 måneder er dere foreldre til 12 kyllinger 🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥 Endret 20. juni 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. juni 2022 #1876 Del Skrevet 20. juni 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Om 9 måneder er dere mor til 12 kyllinger 🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥 12? Jøss lurven er 41 men har mye å gi skjønner jeg😲 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 20. juni 2022 #1877 Del Skrevet 20. juni 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): 12? Jøss lurven er 41 men har mye å gi skjønner jeg😲 Cellene er raske menn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 20. juni 2022 #1878 Del Skrevet 20. juni 2022 Er dette deg @TheHairyToothfairy? https://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/asia/india/8340679/Indian-man-with-39-wives-94-children-and-33-grandchildren.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 20. juni 2022 #1879 Del Skrevet 20. juni 2022 @lurven da 🙊 https://www.india.com/viral/wtf-this-man-claims-he-has-13-wives-and-all-are-pregnant-at-the-same-time-1213082/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. juni 2022 #1880 Del Skrevet 20. juni 2022 Cid skrev (20 minutter siden): Om 9 måneder er dere foreldre til 12 kyllinger 🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥 NEI. Ikke tale om 😆🤣 Det har jeg ikke tid til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå